Tacx Fortius (VR) routes of films Topic
De TTS 2 werkt wel met nieuwe Windows 7. Draait bij mij prima, geen nadelen, alleen maar voordelen ten opzichte van TTS 1. Inderdaad erg leuk dat je met de GPS info in Google maps mee kunt rijden en in en uit zoomen.
In de winter in het bos en in de zomer op een berg. Prachtig die Alpe d'Huez en Mont Ventoux. Kijk ook in mijn weblog: http://alexanderfietst.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid HC
[quote="Alexd"]De TTS 2 werkt wel met nieuwe Windows 7. Draait bij mij prima, geen nadelen, alleen maar voordelen ten opzichte van TTS 1. Inderdaad erg leuk dat je met de GPS info in Google maps mee kunt rijden en in en uit zoomen.[/quote]
Wat is dan het verschil tussen meerijden met Google Maps in 2 ten opzichte van Google Earth in 1?
Wat is dan het verschil tussen meerijden met Google Maps in 2 ten opzichte van Google Earth in 1?

-
- Forum-lid
Zal het waard wezen om de 2.05 te upgraden naar 3.0? Het moet stabieler draaien en sneller opstarten.
Upgrade kost €45........zit te twijfelen.
Upgrade kost €45........zit te twijfelen.
Cannondale Six (costum rebuild) SRAM RED + Kuiper FCC50 & SRAM S27AL
Cannondale Flash 29'er SRAM X.9/ X.0
-
- Forum-lid
Ik stap ook over maar ben benieuw naar de ervaringen.
Cannondale Six (costum rebuild) SRAM RED + Kuiper FCC50 & SRAM S27AL
Ik heb me rotgezocht op het rommelige Tacx forum en hier, maar geen antwoord. Broerlief heeft TT3 aangeschaft en draait dus W7 (gewone 32 bits). De Virtual reality routes starten gewoonweg niet op. Het beeld gaat op wit en Windows geeft de melding dat het programma niet meer reageert... Is dit een compatibiliteitsprobleem of die typische Tacx nukkigheid? Iets met grafische kaart?
Zou het niet erg vinden als de firma Tacx over zou worden genomen door een bedrijf die een beetje kan programmeren. Wat een kl*te gedoe is dit altijd. Broerlief is bij elke verandering van besturingssysteem en tacx software lang bezig om de boel weer aan de praat te krijgen. Ongelooflijk slecht.
RLV werkten trouwens wel (installeren op externe harde schijf was ook voor gevorderden). Alleen de Ventoux video draaide met vervormd beeld. Maar dat is denk ik wel ergens op te lossen (zou natuurlijk meteen moeten werken). Ik zou zeggen: dit is geen briljante investering. Voorlopig dan.
Zou het niet erg vinden als de firma Tacx over zou worden genomen door een bedrijf die een beetje kan programmeren. Wat een kl*te gedoe is dit altijd. Broerlief is bij elke verandering van besturingssysteem en tacx software lang bezig om de boel weer aan de praat te krijgen. Ongelooflijk slecht.
RLV werkten trouwens wel (installeren op externe harde schijf was ook voor gevorderden). Alleen de Ventoux video draaide met vervormd beeld. Maar dat is denk ik wel ergens op te lossen (zou natuurlijk meteen moeten werken). Ik zou zeggen: dit is geen briljante investering. Voorlopig dan.
ik heb net 3.0 geinstalleerd en start iig veel sneller op. Nog niet kunnen fietsen, maar de de RLV fleche wallonie zit er bij en de afdaling van La Berarde (had van mij de beklimming mogen zijn) en dat zijn toch 2 leuke pluspunten.
Do or Do not.. There is no try