Dan ben ik dus idd benieuwd wat de Topic titel was. Ik zocht op 'kunst', 'kunstwerken', '+kunst +fiets' etc. maar allemaal nakka.
Als je even een bericht in het gevonden topic plaatst Dario dan laat ik ze zoekfunctie nogmaals los met de titel als zoekterm. Kijken of het topic dan wel gevonden wordt.
kunst-topic 'verdwenen'?
Dat was toch eenvoudiger dan ik dacht; pagina 1 van de google-resultaten. Veel foto's zijn echter helaas weggevallen...
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=24&t=23890
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=24&t=23890
- Supergrover
- Forum-lid HC
theov schreef:Zo, jij bent scherp.zorroi schreef:En nu ik die posts van Divo weer lees kom ik ook posts van Swoosh weer tegen. Het zal wel toeval zijn maar het doet me ergens aan denken.
Dat was mij nog niet opgevallen.
Maar nu je het zo brengt, wel heel veel gelijkenissen.
Zouden ze dezelfde zijn? ( en dan bedoel ik natuurlijk niet Divo en Swoosh maar Swoosh en ....)
Jahaaa, die Zwaardmans is weer vlijmscherp.
dus alle AVR's, Golden Ratio's, Swooshes pas op Zorro is weer helemaal terug!!
(en das maar goed ook)
- Supergrover
- Forum-lid HC
dario schreef:Allemaal, maar de mijne heb ik intussen alvast hersteld...
De foto's zijn er nog wel, maar niet zichtbaar want op een of andere manier is de opmaak van de code veranderd waardoor je ze niet ziet.
Gedeelte van de link kopieren en opnieuw plakken does the job...
Bijv nu staat er

-
papsnoetn01
- Forum-lid
Het is jammer dat je de namen van verschillende deels nog actieve forumleden hierbij noemt, ik was nl. wel benieuwd of de Swoosh-lookalike ons hier ook nog deelgenoot had willen maken van zijn superieure verhevenheid boven de normale aardbewoners.supergrover1 schreef:theov schreef:Zo, jij bent scherp.zorroi schreef:En nu ik die posts van Divo weer lees kom ik ook posts van Swoosh weer tegen. Het zal wel toeval zijn maar het doet me ergens aan denken.
Dat was mij nog niet opgevallen.
Maar nu je het zo brengt, wel heel veel gelijkenissen.
Zouden ze dezelfde zijn? ( en dan bedoel ik natuurlijk niet Divo en Swoosh maar Swoosh en ....)
Jahaaa, die Zwaardmans is weer vlijmscherp.![]()
dus alle AVR's, Golden Ratio's, Swooshes pas op Zorro is weer helemaal terug!!
(en das maar goed ook)
Dit overwegende moet ik wel zeggen het jammer te vinden dat een topic dat een geheide kanshebber was voor een hoge notering in de vrijdagmiddag-topicranglijsten juist voor het weekend werd gesloten!