Een marktplaats voor wielren-achtige zaken.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!

Schuuropruiming (1e lading, carbon frame toegevoegd)

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5439
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 05 okt 2013 18:50

stokie schreef:Dit geeft maar direct aan waarom ik helemaal niet begin aan het publiek uiteenzetten van mijn kant van het verhaal. Moderator amclassic-fan heeft zijn 'collega' al het voordeel van de twijfel gegeven zonder wederhoor toe te passen.

Publiekelijk ga je het altijd afleggen tegen de 'leiders en hun vriendjes' op dit forum.
Wel opmerkelijk hoor. Dat iemand gewoon iets negatiefs over een ander kan schrijven en daar wordt diegene direct op gestraft zonder navraag of het verhaal klopt.

Ik zal overigens zelf nog even wijzen op het feit dat ik ook positief ben genoemd in hetzelfde ervaringen topic, dat schijnt dus ook weinig waard te zijn voor een moderator.
Volgens mij sla je hier de plank volledig mis. We hebben je juist gevraagd om jouw kant van het verhaal uiteen te zetten, zodat het opgelost kan worden. Als je ervoor kiest om hier niet op in te gaan zullen er consequenties volgen. Het topic is niet gesloten alleen voorlopig totdat het probleem opgelost is. Hierdoor heb je nog steeds de mogelijkheid om het op te lossen.

In mijn optiek heb je voldoende kansen gehad om je verhaal te kunnen doen. Aangezien je daar niet op in gaat begin ik hoe langer hoe meer te twijfelen of er wel een andere kant van het verhaal is.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 05 okt 2013 19:05

stokie schreef:Dit geeft maar direct aan waarom ik helemaal niet begin aan het publiek uiteenzetten van mijn kant van het verhaal. Moderator amclassic-fan heeft zijn 'collega' al het voordeel van de twijfel gegeven zonder wederhoor toe te passen.

Publiekelijk ga je het altijd afleggen tegen de 'leiders en hun vriendjes' op dit forum.
Wel opmerkelijk hoor. Dat iemand gewoon iets negatiefs over een ander kan schrijven en daar wordt diegene direct op gestraft zonder navraag of het verhaal klopt.

Ik zal overigens zelf nog even wijzen op het feit dat ik ook positief ben genoemd in hetzelfde ervaringen topic, dat schijnt dus ook weinig waard te zijn voor een moderator.
Ok. Ik had gezegd me verder van commentaar te onthouden maar breek die 'belofte'

Jij komt nu al met vooroordelen omtrent de Mods. Jouw fout. Niet de geslagen hond gaan spelen. Als je zo zeker van je zaak bent en open en eerlijk jouw kant van het verhaal wilt toelichten dan doe je dat toch om de zaak recht te trekken.
Wat heb je te verliezen?

Ik bevoordeel/veroordeel niemand hier maar wat zijn jouw argumenten tegen die van Mackers?

Mackers claimt twee dingen:

1-Hij verkocht me in januari een carbon achterwiel, en omschreef de staat daarvan als "zeer goed" zowel in zijn verkooptopic als in pb. Het zou voor tijdritten gebruikt zijn door een toerder.

Het wiel dat ik ontving had een sterk ingesleten remrand, zeer uiteenlopende spaakspanning, en een uitgescheurd spaakgat.

2-Na dit hem per PB gemeld te hebben heeft hij uiteraard nooit meer iets van zich laten horen, en was hij verdwenen van deze site. 9 maanden later duikt hij op en heeft hij weer een nieuw verkoop topic geopend


Dat zijn de 'feiten' van Mackers zijn kant. Wat zijn dus jou 'feiten' als antwoord op die van Mackers?
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

elefantino
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 25 sep 2012 20:58

elefantino 05 okt 2013 19:08

Mooi topic! Ik plop zo een biertje open, denk ik. :D

jackiejunior
Forum-lid
Berichten: 224
Lid geworden op: 08 okt 2007 22:19

jackiejunior 05 okt 2013 19:43

Ik heb de zak chips al open....
CyclistForum Luxembourg

Gebruikersavatar
poets
Forum-lid
Berichten: 656
Lid geworden op: 21 sep 2004 13:54

Gebruikersavatar poets 05 okt 2013 19:48

owwww die gaat er weer voor een aantal wk er tussen uit om vervolgens weer met een aantal artikelen te komen :lol:

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 05 okt 2013 21:42

stokie schreef:Dit geeft maar direct aan waarom ik helemaal niet begin aan het publiek uiteenzetten van mijn kant van het verhaal. Moderator amclassic-fan heeft zijn 'collega' al het voordeel van de twijfel gegeven zonder wederhoor toe te passen.

Publiekelijk ga je het altijd afleggen tegen de 'leiders en hun vriendjes' op dit forum.
Wel opmerkelijk hoor. Dat iemand gewoon iets negatiefs over een ander kan schrijven en daar wordt diegene direct op gestraft zonder navraag of het verhaal klopt.

Ik zal overigens zelf nog even wijzen op het feit dat ik ook positief ben genoemd in hetzelfde ervaringen topic, dat schijnt dus ook weinig waard te zijn voor een moderator.
Ik heb helemaal niemand het voordeel van de twijfel gegeven. Het afgelopen jaar hebben we van nog 1 of 2 personen een verkooptopic (tijdelijk) aan banden gelegd omdat er nog een lopend conflict was. Ik heb geen contact gehad met Mackers, ik handel net zo als ik met ieder ander gedaan zou hebben.

Je bent wel erg goed je best aan het doen om een excuus te vinden, om maar niet jouw kant van het verhaal te hoeven doen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 16118
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 06 okt 2013 00:29

Ik heb een pb gestuurd en wacht nog steeds op een antwoord.

Als TS recht in zijn schoenen staat had hij al lang zijn versie van de feiten gegeven.
"St...t aan de knikker" zeggen ze bij ons.
I know myself like no one else
Nothing to defend

mackersv2.0
Moderator
Berichten: 3088
Lid geworden op: 10 mar 2008 16:48

mackersv2.0 06 okt 2013 10:06

stokie schreef:Dit geeft maar direct aan waarom ik helemaal niet begin aan het publiek uiteenzetten van mijn kant van het verhaal. Moderator amclassic-fan heeft zijn 'collega' al het voordeel van de twijfel gegeven zonder wederhoor toe te passen.

Publiekelijk ga je het altijd afleggen tegen de 'leiders en hun vriendjes' op dit forum.
Wel opmerkelijk hoor. Dat iemand gewoon iets negatiefs over een ander kan schrijven en daar wordt diegene direct op gestraft zonder navraag of het verhaal klopt.

Ik zal overigens zelf nog even wijzen op het feit dat ik ook positief ben genoemd in hetzelfde ervaringen topic, dat schijnt dus ook weinig waard te zijn voor een moderator.
Ik zal overigens zelf nog even wijzen op het feit dat ik al sinds februari op jouw kant van het verhaal zit te wachten.
Never argue with a fool; onlookers may not be able to tell the difference.

Gebruikersavatar
poets
Forum-lid
Berichten: 656
Lid geworden op: 21 sep 2004 13:54

Gebruikersavatar poets 06 okt 2013 10:37

@stokie

wat let je om jouw kant vh verhaal te vertellen, nu zijn er een aantal lezers die op z'n zachts gezegd aan je twijfelen.
als je een correct verhaal hebt dan is het hele verhaal uit de wereld.
maarrrrrr als je blijft zwijgen en vragen van betrokkenen niet beantwoord waar ze wel recht op hebben dan roep je het zelf over je af...........

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5439
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 06 okt 2013 10:50

@poets: Het is allemaal tegen dovemansoren praten. Hij reageert toch niet meer. Heeft nu zo vaak de kans en vraag gehad. Lijkt me duidelijk dat hij weet dat hij fout zit. Oftewel: Die zien we nooit meer terug! (tromgeroffel)
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Kornuit
Forum-lid HC
Berichten: 5106
Lid geworden op: 25 aug 2011 11:53

Kornuit 06 okt 2013 10:52

Dit soort praktijken kunnen natuurlijk niet zomaar laten voor wat het is...

Is Stokie bekend? maw weten wij hier hoe hij in het echt heet? Ik neem aan dat Mackers minimaal zijn voorletters en achternaam heeft. Gezien de wielerwereld klein is, is het makkelijk om hem dan te achterhalen, wellicht contacten via zijn sponsor/ploeg/vereniging? Ik zou als sponsor niet zo vrolijk worden van deze acties.

peetvd
Forum-lid
Berichten: 180
Lid geworden op: 25 aug 2005 00:34

peetvd 06 okt 2013 11:17

Nou dat is niet moeilijk je klikt op de link cycling talent en zie hier...... zijn volledige naam.
En cycling talent...........zjn resultaten zijn niet best van dit talent in 2013 slecht 8 wedstrijden en geen één keer uitgereden (bron cycling database).

Plaats reactie