Praatprogramma's rondom de Tour
Voor alle 3 de programma's staat of valt het m.i. toch bij welke gasten er aanschuiven. Bij de avondetappe wordt daar tot nu toe nogal op bespaard, alleen nog maar gasten die toch al ter plaatse zijn, namelijk collega journalisten. Het liefst zie ik toch een paar interessante (ex-)renners, niet per se van het niveau Jakobs.vantheman schreef:Gsiteren een leuke uitzending van TdJ dankzij een openhartige Thomas Dekker.
Eerdere uitzendingen met Henk Westbroek en Frits Wester waren een stuk minder.

Gazelle Team TVM \'99
-
- Forum-lid
Tour du Jour vind ik een stuk boeiender dan afgelopen jaren. Genee is beter en Jakobs is weg, dat scheelt een slok op een borrel.
Ik heb me zaterdagavond bij de Avondetappe nogal gestoord aan Bert Wagendorp die zat in te hakken op David Walsh. Volgens hem wisten alle heren aan tafel allang dat Armstrong een pakhaas was, en ging Walsh nu met de eer strijken. Tja Bert, waarom hebben julle daar dan nooit iets mee gedaan als journalisten? Smeets adoreerde Armstrong destijds. Wat mij betreft een zeer slechte beurt van Wagendorp.
Ik heb me zaterdagavond bij de Avondetappe nogal gestoord aan Bert Wagendorp die zat in te hakken op David Walsh. Volgens hem wisten alle heren aan tafel allang dat Armstrong een pakhaas was, en ging Walsh nu met de eer strijken. Tja Bert, waarom hebben julle daar dan nooit iets mee gedaan als journalisten? Smeets adoreerde Armstrong destijds. Wat mij betreft een zeer slechte beurt van Wagendorp.
Ik kijk zelf altijd naar Vive le Velo, soms zijn de gasten inderdaad wat minder, maar ik vind hun bijdrages en items wel leuk. Tevens is het tijdstip een stuk aangenamer dan bij de AE 

Wagendorp wist zelfs te melden dat de krant van Walsh (Sunday Times) een bijzonder slechte krant is. Als je dat zegt over zo'n instituut dan vraag ik me af wat voor niveau je zelf hebt... Maar goed, gisteren een stuk TdJ gekeken en tot de conclusie gekomen dat voetbalfans geen programma's over fietsen moeten maken. Zal vanavond VlV eens bekijken en uiteraard mijn dagelijkse slaapmutsje in de zomer, met dus deze keer Superrose. (Terzijde: is ze nog wel lid? Zie haar hier nooit meer...)elefantino schreef:
Laatst gewijzigd door Erik op 01 jul 2013 16:09, 1 keer totaal gewijzigd.
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
En ik ben allergisch voor "vrije jongen" Henk Westbroek. Waarom zit die man er eigenlijk in? Omdat ie zadelpijn krijgt van een half uurtje fietsen? Dan nog liever Mart Smeets.kilometervreter schreef:Om 20:30 heb ik nog geen trek ik de tour. En als ik die Genee zie verwacht ik ook elk moment die man met die snor. Bovendien heb ik een hekel aan mensen die je het hele jaar niet ziet op jouw feestje opeens de feestneus uithangen.
Veni. Vidi. Fietsie.
-
- Forum-lid
Die uitspraak was ik inderdaad nog vergeten, wat een wartaal sloeg die man uit.aziraphale schreef:Wagendorp wist zelfs te melden dat de krant van Walsh (Sunday Times) een bijzonder slechte krant is. Als je dat zegt over zo'n instituut dan vraag ik me af wat voor niveau je zelf hebt...elefantino schreef:
-
- Forum-lid
Vorige week, ik dacht op zaterdag, was ze ook al te horen op radio 2.chrissiewizzie schreef:Leuk! Go Superrose!Ernie C. schreef:Vanavond forumlid Rose Mentink in de Avondetappe.
Die kunstenaar in VLV.... Wat een clown 
Hij deed me denken aan een scène uit mijn favoriete tv-programma Rembo & Rembo.
http://youtu.be/W1kGKcZt6sU

-
- Forum-lid HC
Maar daar is het ook een kunstenaar voor!havana schreef:Die kunstenaar in VLV.... Wat een clown
What makes the boat go faster?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hoe was de discussie met Leontien mbt de beschuldigingen van Knol paar weken terug? (Heb TdJ niet gezien).
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!