Sigma Rox 10 GPS
Om te zien is het wel heel fraai. Ik gebruik de Garmin Edge 705 maar met de zon heb ik met het kaart deel een heel matig beeld. Kan door mijn bril komen maar bij normale zwart/wit deel met de cijfers is alles heel duidelijk.
Vaak onderweg dat ik even stop als ik het niet weet en Maps op de telefoon raadpleeg.
Garmin 500 of Rox 10 is voor mij genoeg.
Ben wel benieuwd naar eventuele bevindingen. Ben gek op dit soort speeltjes.
p.s. De Garmin software vind ik niet heel geweldig. Uitlezen van gegevens is op o.a. Strava, Endomondo etc mooier, beter, overzichtelijker.
Geen idee wat Rox doet.
Vaak onderweg dat ik even stop als ik het niet weet en Maps op de telefoon raadpleeg.
Garmin 500 of Rox 10 is voor mij genoeg.
Ben wel benieuwd naar eventuele bevindingen. Ben gek op dit soort speeltjes.
p.s. De Garmin software vind ik niet heel geweldig. Uitlezen van gegevens is op o.a. Strava, Endomondo etc mooier, beter, overzichtelijker.
Geen idee wat Rox doet.
Ik zag hem ook staan maar heb toch zondag de edge 800 bestelt is ook niet meer zo gek duur en ik heb geen zin meer om proefkonijn te zijn dat was ik bij de Rider50 en bij de rider 20 daar was ik als 1 van de eerste mee omdat mijn voormalige werkgever met rivo zaken deed en ik het toch inkoop kreeg.
Maar nu vind ik dat allemaal te duur om dan als proefkonijn te dienen dus maar voor zekerheid gekozen
Maar nu vind ik dat allemaal te duur om dan als proefkonijn te dienen dus maar voor zekerheid gekozen
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Je kunt als GPX, KML, KMZ of CSV exporteren.gandalf schreef:In welk format worden de gegevens van de training opgeslagen? En kun je de Rox op je pc gewoon als externe schijf benaderen?
Volgens mij wel handig, Strava heeft dacht ik GPX en je kunt dus denk ik exporteren naar Strava. Net als andersom, een route van bijvoorbeeld Routeyou is ook in GPX te downloaden en kun je dan dus op de Rox zetten. Althans, volgens mij zou dat zo moeten werken.
Of hij als externe schijf benaderbaar is weet ik niet.
Ik denk dat ik hem wel ga kopen zodra hij er is.
buddo schreef:Je kunt als GPX, KML, KMZ of CSV exporteren.gandalf schreef:In welk format worden de gegevens van de training opgeslagen? En kun je de Rox op je pc gewoon als externe schijf benaderen?
Volgens mij wel handig, Strava heeft dacht ik GPX en je kunt dus denk ik exporteren naar Strava. Net als andersom, een route van bijvoorbeeld Routeyou is ook in GPX te downloaden en kun je dan dus op de Rox zetten. Althans, volgens mij zou dat zo moeten werken.
Of hij als externe schijf benaderbaar is weet ik niet.
Ik denk dat ik hem wel ga kopen zodra hij er is.
De GPX bestanden bevatten volgens mij alleen niet de heartbeat, cadans en vermogen. Daarvoor moet je volgens mij de TCX files voor hebben om ze op strava te zetten. Ik vraag me af of deze gegevens wel in de .CSV files zitten. Dan zou het volgens mij mogelijk moten zijn een .TCX file te maken van de .CSV file.
-
KaptKeefmenneke
- Forum-lid
Strava is compatible met een software update. Schijnt dat het apparaat .fit files exporteert die je kunt gebruiken in Strava.
http://triathlon.competitor.com/2013/08 ... uter_79404
http://triathlon.competitor.com/2013/08 ... uter_79404
ziet er zeer fraai uit,
volgens mij heeft de Rox toch echt betere trainings functies als de edge 500,
het lijkt erop dat je veel beter op Zone kunt trainen en dat je ook een training erin kunt zetten van te voren.
als iemand dit kan bevestigen dan ben ik ook om.
zoek namelijk een vervanging voor mijn Polar Cs400, wat ik qua training mogelijkheden een prima apparaat vind. echter wel wat problemen met de hartslagband (de cs400 vind deze niet altijd, ben al toe aan mijn derde band in geen 2jaar)
volgens mij heeft de Rox toch echt betere trainings functies als de edge 500,
het lijkt erop dat je veel beter op Zone kunt trainen en dat je ook een training erin kunt zetten van te voren.
als iemand dit kan bevestigen dan ben ik ook om.
zoek namelijk een vervanging voor mijn Polar Cs400, wat ik qua training mogelijkheden een prima apparaat vind. echter wel wat problemen met de hartslagband (de cs400 vind deze niet altijd, ben al toe aan mijn derde band in geen 2jaar)
Race: Specialized Roubaix
CX: cube cross race sl
TT: Cube Aerium HPA Pro
CX: cube cross race sl
TT: Cube Aerium HPA Pro