De maatvoering (en overige kleding) van Mavic valt in mijn ervaring als "normaal" en misschien ietsiepietsie kleiner... Dus ook bij mijn shirts (Infinity én Helium) Dat wil in mijn geval zeggen: confectiemaat M>Mavic shirts M. Misschien wat smaller (lees:"strakker") dan andere merken. Dat "strakker" zit het hem in de sportieve snit die sterk lijkt op die van Assos shirt's en wat ik zelf als super prettig ervaar. Het gebruikte stof heeft echter een dermate elasticiteit dat de "strakkere" snit mooi om het lichaam zit. Lengte mouwen, achterpand is oke. Afwerking ook super en na veelvuldig gebruik geen sporen van slijtage.
Misschien met jouw smallere schouders niet gaan voor een te grotere maat wat gebasseerd zou zijn op je lengte. Ikzelf prefereer liever een wat kortere shirt (zit nog een rugpand van de broek onder) maar wel met een strakkere snit dan andersom. Het is natuurlijk moeilijk om op papier een advies te geven en maten blijven sterk persoonsgebonden. Ikzelf ben 174cm, 67kg (ook een heel klein leeftijdsbuikje) en wat breder boven. Let op de verschillende maataanduiding. De maten "Germany" of D zijn voor mij de leidraad... Succes.
Mavic kleding maatvoering?
Flores bedankt voor je info.Je houdt wel van mooie spullen
Je geeft wel vaker goed advies aan anderen.Dat is mooi.
Daar hebben diegene die dit lezen(en ik) wat aan.Als je via google intypt ...maatvoering mavic...kan je zo maar op dit topic komen.
Ik heb XL(D) bestelt ... 2 prachtige shirts bij bike24.
een lange jersey(zwart/groen) en een gewone.(blauw/wit/zwart)
De zwart groene past mooi bij mijn Cannondale.Zijn ook wel Cannondale kleuren.
Je versterkt me in het feit dat ik wel de juiste maat heb besteld.
Je verhaal heeft dus zeker zijn waarde.Ook al heb ik al besteld. Ik heb gisteren maar doorgepakt, want anders zijn de goede maten weer weg.
Daar hebben diegene die dit lezen(en ik) wat aan.Als je via google intypt ...maatvoering mavic...kan je zo maar op dit topic komen.
Ik heb XL(D) bestelt ... 2 prachtige shirts bij bike24.
een lange jersey(zwart/groen) en een gewone.(blauw/wit/zwart)
De zwart groene past mooi bij mijn Cannondale.Zijn ook wel Cannondale kleuren.
Je versterkt me in het feit dat ik wel de juiste maat heb besteld.
Je verhaal heeft dus zeker zijn waarde.Ook al heb ik al besteld. Ik heb gisteren maar doorgepakt, want anders zijn de goede maten weer weg.