Een hoop leuks aangeboden maar weinig reactie meer van "Meneghina"
Raceframe (dames) tussen 1.55/1.60
-
- Forum-lid
oldtimer
[quote="H&H"]Hoi Meneghina,
Ik heb hier een cube attempt staan uit 2008(wit) Het is een 49 sloping maat met 105 afmontage.
Misschien is het wat voor je... [/quote]
Hoi,
kun je mij wat foto's PM'en?
carroccio38 (@) hetnet(.)nl
sorry maar de rest is te groot.
Ik heb hier een cube attempt staan uit 2008(wit) Het is een 49 sloping maat met 105 afmontage.
Misschien is het wat voor je... [/quote]
Hoi,
kun je mij wat foto's PM'en?
carroccio38 (@) hetnet(.)nl
sorry maar de rest is te groot.
born 13-10-1965....like Museeuw
Amclassic-fan schreef:Corniel schreef:Sloping heeft een groot nadeel bij dit soort maatjes: er past maar één bidon in. Is niet handig.
Mwa dat valt wel mee, ligt vooral aan de de mate dat het frame sloping is en waar de gaatjes in het frame zitten.
Niet voor elk sloping frame van die afmeting, dat is waar, maar voor een aantal wel. Het is dus iets om rekening mee te houden.
ik kreeg weer commentaar op mijn antwoord op een mail van een forumlid dat mijn post niet helder is...(?)
Ik zoek een FRAME!!! geen fiets!!!! voor mensen van tussen 1.55 cm lang tot max. 1.60 cm lang. Daarom slooping anders wordt het maatwerk...
Als iemand met een frame aankomt voor mensen van 1.69 is het frame gewoon TE GROOT!!!
Het frame in kwestie is hem te klein, prima, maar alsnog voor mijn vrouw te groot.
Ik kan ook niets aandoen dat mijn vrouw niet de grooste is.
Als ik niet reageer op posts , is ook omdat ik daar geen belangstelling heb.
Ik zoek een FRAME!!! geen fiets!!!! voor mensen van tussen 1.55 cm lang tot max. 1.60 cm lang. Daarom slooping anders wordt het maatwerk...
Als iemand met een frame aankomt voor mensen van 1.69 is het frame gewoon TE GROOT!!!
Het frame in kwestie is hem te klein, prima, maar alsnog voor mijn vrouw te groot.
Ik kan ook niets aandoen dat mijn vrouw niet de grooste is.
Als ik niet reageer op posts , is ook omdat ik daar geen belangstelling heb.
born 13-10-1965....like Museeuw
[quote="meneghina"]Ik kan ook niets aandoen dat mijn vrouw niet de grootste is (..)[/quote]
Dat kán je wel, maar wíl je (waarschijnlijk) niet.
Voor dit soort maatjes is het gewoon lastig. Maar even zonder gekheid: als er een volledige fiets wordt aangeboden waar het frame van naar je wensen is: dan verkoop je de losse onderdelen toch gewoon door?
Dat kán je wel, maar wíl je (waarschijnlijk) niet.

Voor dit soort maatjes is het gewoon lastig. Maar even zonder gekheid: als er een volledige fiets wordt aangeboden waar het frame van naar je wensen is: dan verkoop je de losse onderdelen toch gewoon door?
alle merken hebben deze kleine maten niet in omdat ze te weinig omzet hebben maar toch zijn er te vinden die deze op de markt hebben .
ik heb ook voor mijn dochterje zo een kleine maat gekocht van trek .
Had ook al een tijdje moeten zoeken vooraleer iets te vinden dus gewoon een beetje afwachten .
groeten en succes
ik heb ook voor mijn dochterje zo een kleine maat gekocht van trek .
Had ook al een tijdje moeten zoeken vooraleer iets te vinden dus gewoon een beetje afwachten .
groeten en succes