We kijken uit naar je updateMartijnPinarello schreef:Net van http://www.chicles.nl" onclick="window.open(this.href);return false; mijn BFS voethoekcorectieplaten binnen gekregen. Ik moet zeggen; niets dan lof. De eigenaar van de site (Ron) mailde mij een paar minuten na de bestelling dat hij er voor de zekerheid wat extra schroeven bijdeed, kosteloos. Een dag later lag het pakketje in de bus met de beloofde extra (en noodzakelijke) schroeven.
De plaatjes inmiddels gemonteerd en twee uur getacxed. Ik moet zeggen; het helpt inderdaad! Mijn knieën zwabberen niet meer en blijven keurig boven de voet. Mijn enkel is niet meer beurs na het fietsen. Wordt vervolgd.... Na de eerste 200km rit zal ik weer een update geven!
Schoenplaatjes scheef monteren overpronatie
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
- jeroenkuiper
- Forum-lid
even een vraag daarover, hoe weet je nu wat voor hoek je nodig bent aan correctieplaatjes?MartijnPinarello schreef:Net van http://www.chicles.nl" onclick="window.open(this.href);return false; mijn BFS voethoekcorectieplaten binnen gekregen. Ik moet zeggen; niets dan lof. De eigenaar van de site (Ron) mailde mij een paar minuten na de bestelling dat hij er voor de zekerheid wat extra schroeven bijdeed, kosteloos. Een dag later lag het pakketje in de bus met de beloofde extra (en noodzakelijke) schroeven.
De plaatjes inmiddels gemonteerd en twee uur getacxed. Ik moet zeggen; het helpt inderdaad! Mijn knieën zwabberen niet meer en blijven keurig boven de voet. Mijn enkel is niet meer beurs na het fietsen. Wordt vervolgd.... Na de eerste 200km rit zal ik weer een update geven!
heb je dit ergens nog laten opmeten? en komt er dan uit wat voor hoek ideaal is voor jou?
Ik heb laatst een bikefit gedaan, dan wordt je enkel-knie-heup lijn bekeken. Als hier grotere afwijkingen in te zien zijn kun je kijken of dit beter wordt met wigjes. Bij gaf een 1,5 mm wigje onder de voet ongeveer 1 cm verandering aan de knie. Dan blijft de vraag of het corrigeren ook daadwerkelijk een verbetering is.jeroenkuiper schreef:even een vraag daarover, hoe weet je nu wat voor hoek je nodig bent aan correctieplaatjes?MartijnPinarello schreef:Net van http://www.chicles.nl" onclick="window.open(this.href);return false; mijn BFS voethoekcorectieplaten binnen gekregen. Ik moet zeggen; niets dan lof. De eigenaar van de site (Ron) mailde mij een paar minuten na de bestelling dat hij er voor de zekerheid wat extra schroeven bijdeed, kosteloos. Een dag later lag het pakketje in de bus met de beloofde extra (en noodzakelijke) schroeven.
heb je dit ergens nog laten opmeten? en komt er dan uit wat voor hoek ideaal is voor jou?
grtz
-
- Forum-lid
Uitgangspunt is dat je knieen boven de trappers blijven en niet slingeren. Gewoon voor de spiegel tacxen. Verder is het een kwestie van expirimenteren, je voelt het snel genoeg. Ik ben met 1 plaatje begonnen. Op de website vind je een leuk artikel. http://chicles.nl/help-mijn-voet-doet-pijn/" onclick="window.open(this.href);return false;jeroenkuiper schreef:even een vraag daarover, hoe weet je nu wat voor hoek je nodig bent aan correctieplaatjes?MartijnPinarello schreef:Net van http://www.chicles.nl" onclick="window.open(this.href);return false; mijn BFS voethoekcorectieplaten binnen gekregen. Ik moet zeggen; niets dan lof. De eigenaar van de site (Ron) mailde mij een paar minuten na de bestelling dat hij er voor de zekerheid wat extra schroeven bijdeed, kosteloos. Een dag later lag het pakketje in de bus met de beloofde extra (en noodzakelijke) schroeven.
It's all about the bike!
-
- Forum-lid
Gisteren het onderzoek gehad. Het blijkt artrose te zijn...dat is dus minder mooi. Het enkelgewricht is al een aardig stuk op weg met slijten. Gelukkig gaat het fietsen nog prima, ik heb er net weer 40km opzitten met de ATB.
Zijn er meer mensen met versleten enkels? Heeft er nog iemand tips?
Zijn er meer mensen met versleten enkels? Heeft er nog iemand tips?
It's all about the bike!
-
- Forum-lid
Laatste update; vandaag heb ik 70km over de Utrechtse heuvelrug geploeterd, door de bossen. 90% onverhard met de ATB. Ondanks de vele klimmetjes geen problemen. Niet met Ko de boswachter en niet met mijn enkels. Ondanks de artrose helpen die plaatjes echt. Het is maar 2 graden verschil maar dat zorgt voor de perfecte stand in mijn geval.
It's all about the bike!