Gazelle Champion Mondial met Gran Sport
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb er zelf niet zoveel mee, maar dit soort volgjehartprojecten kan ik wel waarderen.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid HC
Ook met alleen biefstuk ga je niet vrijuit................cero komma cero cero cero …. cincovelolove schreef:En hard dat die gasten reden!!! En alleen op biefstuk he

Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
Hier misschien nog wat te vinden? Toevallig mist de brochure uit 1985...chrissiewizzie schreef:Weet iemand trouwens van welke wielerploeg deze kleurstelling van Gazelle was en in welk jaar? Dit frame is overigens uit 1985.
Correct.chrissiewizzie schreef:Fotootje uit 1978, Olympia's ronde. De renner voorop in de groene trui rijdt op zo'n Gazelle.
Onderschrift bij de foto op de website:
"Bert Scheuneman in het groen van de punten, Arie Hassink de leider in het klassement, Jos Lammertink leider van het jongere klassement, achter hun fietst Jan Jonkers en Tonny Huyzen."
Ik heb hier voor me de WielerRevue van 21 april 1979 liggen met een mooie foto van Theo de Rooy op deze prachtige kleurstelling.
Hier staan nog wat mooi plaatjes:http://www.retrobike.co.uk/forum/viewto ... ?p=1040921
Ook leuk hoe om te lezen hoe er in andere landen over Champion mondials wordt gedacht.
Ook leuk hoe om te lezen hoe er in andere landen over Champion mondials wordt gedacht.
Campagnolo Ultra Dork
Mooi frame Chris.Ziet er netje's uit.Dat gaat wel iets moois worden voor de Stalen Ros beurs.
De fiets op deze foto is wel iets ouder als die van jou.Die van jou is van na 1980.

Deze kleding heb ik vorige week nog gekocht.

Mijn verzameling Gazelle's is een beetje uit de hand gelopen.Ik denk dat ik er nu zo'n 15 heb staan.
De fiets op deze foto is wel iets ouder als die van jou.Die van jou is van na 1980.

Deze kleding heb ik vorige week nog gekocht.

Mijn verzameling Gazelle's is een beetje uit de hand gelopen.Ik denk dat ik er nu zo'n 15 heb staan.
Liefhebber Nederlandse stalen racefietsen
Zal eens een poging wagen....chrissiewizzie schreef:Kun je die foto scannen? Die zou ik graag willen hebben!
Koersen op niveau met pomp en zadeltasje. De goede oude tijd.sunitram schreef:Mooi frame Chris.Ziet er netje's uit.Dat gaat wel iets moois worden voor de Stalen Ros beurs.
![]()
On-topic: mooi project.
Ik heb er ook een uit 1980 in dit kleuren schema,maar dit is een "schuurvondst" die er niet zo goed uitziet als die van jou.Wel helemaal origineel met Super Record.Het wordt waarschijnlijk opnieuw spuiten,en dat wordt nog even sparen.
De "schuurvondst"

De "schuurvondst"

Liefhebber Nederlandse stalen racefietsen
En nog zo'n mooi 'mannetje' ...