Herbalife
Herbalife is plat gezegd oplichterij. Ik moet altijd lachen om die lui die de hele dag door pillen slikken. Gewoon gezond eten en met mate. David combinatie met beweging spaart gezondheid en de portemonnee.
I find your lack of faith disturbing
De fout die veel mensen maken die moeten afvallen is dat ze zoeken naar een middel en zichzelf willen ontzien. Een boek, een dieet of pillen moeten het werk doen. Dan hebben ze alvast een alibi als het niet lukt en hoeven ze niet naar zich zelf te kijken. Iedereen moet het zelf doen, al ga je iedere week naar de weight watchers. Ik heb ervaring. Ik woog 126 kg en ben 1.72.
Ik weeg nu 70 kg en loop een halve marathon in 1u47 op mijn 57 jaar. Voedingspatroon aanpassen levert het meeste op. Geen suiker, geen vet en de kilo's vliegen eraf. Laat Herbalife liggen en koop daar een mooie fiets van.
Ik weeg nu 70 kg en loop een halve marathon in 1u47 op mijn 57 jaar. Voedingspatroon aanpassen levert het meeste op. Geen suiker, geen vet en de kilo's vliegen eraf. Laat Herbalife liggen en koop daar een mooie fiets van.