Bijhouden gereden afstanden.
Endomondo Sportstracker. Vooral omdat ik met diverse fietsen fiets en niet altijd een tellertje erop heb.
Verder doe ik er ook helemaal niks mee.
Verder doe ik er ook helemaal niks mee.
Precies, flexibel & overzichtelijk. Verder nog Polar software om hartslagmeter uit te lezen. Dit genereert in feite ook een logboek. Ach, een beete dubbele boekhouding dus eigenlijk. Maar ach, dat mag de pret niet drukken...liviolivius schreef:Excel? Maximale flexibiliteit.
Ik gebruik een km teller. De rest interesseert me niet, ik steek mijn tijd liever in trainen.
Vroeger in m'n agenda.
Bijvoorbeeld
Vandaag 120
Totaal dit jaar tot vandaag 3450
Toen een aantal jaren in een spreadsheet en de laatste jaren niet meer want fietslol laat zich toch erg slecht uitdrukken in cijfers.
Bijvoorbeeld
Vandaag 120
Totaal dit jaar tot vandaag 3450
Toen een aantal jaren in een spreadsheet en de laatste jaren niet meer want fietslol laat zich toch erg slecht uitdrukken in cijfers.
het stukje trainingsgedeelte op wt gebruik ik. Kun je zien hoeveel km je de afgelopen jaren tot vandaag hebt gereden, km's per maand, hoogtemeters en gem snelheid voor de geinteresseerden. Best uitgebreid en mooi om te analyseren.
Verder registreer ik via strava omdat ik de app heb. Is handig voor je kilometers, je kan je snelheid op segmenten vergelijken met vorige keren (best grappig). Leuk om een stuk zo hard mogelijk te rijden en dan zien dat het een tijdje terug een stuk langzamer ging. Verder weinig info op strava, wattages klopt niets van en je gemiddelde snelheid met de app ook niet (ff inschrijven bij een tocht en niet pauzeren en je wandeltijd telt vrolijk door)
Verder registreer ik via strava omdat ik de app heb. Is handig voor je kilometers, je kan je snelheid op segmenten vergelijken met vorige keren (best grappig). Leuk om een stuk zo hard mogelijk te rijden en dan zien dat het een tijdje terug een stuk langzamer ging. Verder weinig info op strava, wattages klopt niets van en je gemiddelde snelheid met de app ook niet (ff inschrijven bij een tocht en niet pauzeren en je wandeltijd telt vrolijk door)
~live fast, die young ~
niet geheel met je een Gastheer.Gastheerg schreef:
Fietslol laat zich toch erg slecht uitdrukken in cijfers.
Ik gebruik training center van Garmin en dan zie ik ook precies waar ik gereden heb. Het gaat mij niet alleen om de kilometers maar dus ook waar en met wie ik gereden heb. Dan komt ook altijd de rit weer boven in gedachte en meestal heb ik er ook nog wel een foto bij.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 

Met WIE ik gereden heb is idd belangrijk. Daar maak ik dus foto;s van. Ik rij al sinds begin 80er jaren met een camera. Ik maak ook van alles echte fotoalbums. Daar hoeven van mij geen cijfers in. Wie mijn albums kent begrijpt datrene schreef:niet geheel met je een Gastheer.Gastheerg schreef:
Fietslol laat zich toch erg slecht uitdrukken in cijfers.
Ik gebruik training center van Garmin en dan zie ik ook precies waar ik gereden heb. Het gaat mij niet alleen om de kilometers maar dus ook waar en met wie ik gereden heb. Dan komt ook altijd de rit weer boven in gedachte en meestal heb ik er ook nog wel een foto bij.