Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Andy Schleck

teamorange
Forum-lid

teamorange 10 jun 2012 13:43

Hij is niet compleet genoeg...hij ziet er ook niet uit en lijkt magere Hein wel . Een goede klimmer is hij wel maar daarmee is alles wel gezegd .Van Cadel zijn ook niet veel mensen(die ik ken) fan maar persoonlijk vind ik die man veel straffer dan Andy
Nibali en Sagan die vind ik qua imago en talent meer mijn ding.
Andy Schleck moet eens beginnen met meer boterhammekes te eten en wat meer te koersen in het voorjaar om wat meer vent te worden, als hij dan de Tour wint kan hij mijn respect krijgen.
Als je alles kan met je fiets is het een goeie ....

tennisser
Forum-lid

tennisser 10 jun 2012 21:10

sharkman113 schreef:Schleck is zo langzamerhand potentiële topper af en nu zal hij zijn status daadwerkelijke waar moeten maken en dat is het lastigste van topper/kopman zijn. Als je je status in één grote ronde moet verdienen dien je een compleet renner te zijn en daar hoort ook een bovengemiddeld goede tijdrit bij en die heeft hij nog lang niet. Overigens denk ik dat het grootste probleem van de Schleckjes hun enorme zelfaangemeten ego is, prima als je overal waar je komt wint maar bij tegenslag zul je op weinig sympathie kunnen rekenen......
teamorange schreef:Hij is niet compleet genoeg...hij ziet er ook niet uit en lijkt magere Hein wel . Een goede klimmer is hij wel maar daarmee is alles wel gezegd .Van Cadel zijn ook niet veel mensen(die ik ken) fan maar persoonlijk vind ik die man veel straffer dan Andy
Nibali en Sagan die vind ik qua imago en talent meer mijn ding.
Andy Schleck moet eens beginnen met meer boterhammekes te eten en wat meer te koersen in het voorjaar om wat meer vent te worden, als hij dan de Tour wint kan hij mijn respect krijgen.
:roll: :roll: :roll: Euhmm, ...volgens mij was ie gewoon 2, 2 (ik reken Contador gewoon mee, Andy zelf ook trouwens), en 2 in de laatste drie jaar Tour de F.!!? Oké, dit jaar nog niets gereden en nu ogenschijnlijk hopeloos uit vorm, maar hem nu meteen afschrijven voor de rest van z'n carrière lijkt me een béétje kort door de bocht....

vantheman
Forum-lid

Gebruikersavatar vantheman 10 jun 2012 21:32

+1 Als je op je zesentwinstigste al drie keer tweede bent geworden in de TdF (formeel 1 keer gewonnen) dan kan je wel wat.

teamorange
Forum-lid

teamorange 10 jun 2012 22:14

vantheman schreef:+1 Als je op je zesentwinstigste al drie keer tweede bent geworden in de TdF (formeel 1 keer gewonnen) dan kan je wel wat.
Natuurlijk kan die wat...maar ik word er niet warm van ...nu niet en drie jaar geleden niet... neem nu de overwinning van Gilbert in LBL vorig jaar ... er had verdorie snot uit hun neus moeten komen bij de broertjes!
Het feit dat Andy nu slecht is kan elke renner overkomen maar missen doe ik hem toch niet als hij er niet bij is ... dat heb ik wel met Pantani ...die mis ik ! Of Contador, die mis ik als hij er niet bij is.

JFKE
Forum-lid

JFKE 13 jun 2012 11:21

Dan zal je hem in ieder geval niet missen dit jaar.

Vanmiddag persconferentie waarin ze gaan melden dat hij niet naar de tour gaat. Zou heiligbeen hebben gebroken bij val vorige week.

Heb het vermoeden dat het hem niet slecht uitkomt dit jaar.

yoda
Forum-lid

yoda 13 jun 2012 11:34

http://www.nu.nl/sport/2833878/andy-sch ... rance.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Do or Do not.. There is no try

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 13 jun 2012 11:47

Geen ramp, zowel voor Andy niet (had toch geen kans) als voor de Tour niet (Andy zou toch geen rol van betekenis spelen).

JFKE
Forum-lid

JFKE 13 jun 2012 12:11

niet dat Andy nu zo een rasaanvaller is, maar het is wel een klimmer minder die in ieder geval iets in de bergen moest proberen om enig uitzicht op het podium te krijgen.

Vind het alleen daarom eigenlijk jammer dat hij niet meedoet. Was een (kleine) kans op spektakel

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 13 jun 2012 12:28

Dit bespaart hem in elk geval de afgang. Maar erg jammer dat er geen sterke Andy aan de start staat. Wiggo vs. Evans lijkt mij niet echt garant staan voor spectakel. Hooguit spannende tijdritten.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!

teamorange
Forum-lid

teamorange 13 jun 2012 12:45

daniel1975 schreef:Dit bespaart hem in elk geval de afgang. Maar erg jammer dat er geen sterke Andy aan de start staat. Wiggo vs. Evans lijkt mij niet echt garant staan voor spectakel. Hooguit spannende tijdritten.
Misschien wordt het wel een spannende België-Holland met Jurgen van den Broeck en Gesink om er maar 2 te noemen :)

ericpeters
Forum-lid HC

ericpeters 13 jun 2012 13:38

Als het bij een duel Evans - Wiggins blijft dan zou dat voor mij een domper van jewelste zijn. Ik heb toch nog grote hoop dat er nog een verassing bij komt, met het uitblijven van Schleck en Contador en de controle alleen bij Sky is wellicht er de mogelijkheid voor de wat minder constante klimgoden om een geplande Pereiro achtige stunt uit te halen. En volgens mij zijn er wel een dozijn renners die dit zouden kunnen.
Afbeelding

vantheman
Forum-lid

Gebruikersavatar vantheman 13 jun 2012 13:44

Jammer dat hij niet mee doet. Zonder Andy Schleck en Contador zullen de bergetappes toch minder leuk zijn en er zijn dit jaar al niet veel bergetappes in de tour.
Het blijkt nu wel dat zijn afstappen in de Dauphine een goede reden had en niet geheel toegeschreven kan worden aan een gebrekkige mentaliteit..

Plaats reactie