Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Witte raceschoenen: verstandig of niet?

teamorange
Forum-lid

teamorange 18 mei 2012 08:51

Gewoon doen ! Ik vind zelfs dat ze er niet te nieuw mogen blijven uitzien... voor mij enkel nog witte
Als je alles kan met je fiets is het een goeie ....

bmwpower
Forum-lid

Gebruikersavatar bmwpower 18 mei 2012 08:53

Euh.. Hij heeft het toch al gedaan? ;)
Freude am Fahren

Giant TCR 1 '11

teamorange
Forum-lid

teamorange 18 mei 2012 13:53

yskjoep schreef:Iedereen dank voor de bijdrage, ik ben overtuigd en heb besloten om de witte Sidi's te bestellen. Het zijn deze geworden:

Afbeelding.

In de aanbieding bij Correct (129) dus gelijk besteld. Komen morgen binnen.
mooie Sidi's 'k heb deze vandaag nog zien staan voor 229 euro ...zelfde kleur en type goeie deal dus!
Als je alles kan met je fiets is het een goeie ....

delsol
Forum-lid

delsol 19 mei 2012 08:51

Het einge nadeel van witte Sidi,is dat het plastic bij de hiel en sluiting geelachtig wordt .

Suntoro
Forum-lid

Suntoro 21 mei 2012 14:54

Je verstand zegt natuurlijk zwart... Maar vind wit zelf ook wel mooi staan... Echter bij mijn zwart/witte Northwaves Aerlites MTB schoenen krijg ik het witte niet meer wit. Die zijn nu 2 jaar oud. Regelmatig hebben ze modder gezien op de mountainbike, maar ik gebruik ze dus ook op de racefiets.

Maar op zich zijn mijn Bontragers RXL MTB nog aardig wit na 1.5 jaar. Echter gebruik ik die met mooi weer op de racefiets en in de sportschool. En is het witte deel glanzend wit. Toch belandde ik 1x in een regenbui op de racefiets met die schoenen, waardoor ze alsnog een keer vies werden. Schoenen kreeg ik toen weer bijna schoon als nieuw. Alleen op de witte stiksels zie je dat ze toch een keer vies zijn geworden van straat vuil....

Dus als je een mooi weer fietser bent, zullen ze mooi blijven. Ga je regelmatig met slecht weer fietsen, verwacht dan niet dat ze lang mooi blijven... Maar belandt je een keer in slecht weer, thuis gelijk schoonmaken, zodat vuil er nergens kan intrekken...

spook
Forum-lid

spook 21 mei 2012 22:23

Man, het zijn Sidi's, dat is Italiaans. En in Italië gaat het esthetische altijd voor het praktische. Dus of ze stralend wit blijven? Natuurlijk niet! Uiteindelijk verkleuren ze toch wel. Maar dan koop je het jaar erop toch nieuwe? Dan heb je je nagenoeg witte Sidi's voor slecht weer, en je hagelwitte voor mooi weer.

Praktisch, nee, niet echt. Maar wel Multo Bella!
'I have too many bikes', said no cyclist ever.

knutmo
Forum-lid

knutmo 22 mei 2012 07:38

spook schreef:. Maar wel Multo Bella!
Molto bello

Plaats reactie