[quote="pinarello"][quote="tomkolkman"][quote="Henk-Jan"][quote="Steven250"]Ik ben van plan voor het eerst mee te doen en de 160 te rijden. Hoe zijn de bevoorradingen bij deze tocht?[/quote]
De bevoorradingen zijn goed ( de afgelopen jaren ), maar het bakkertje in Tecklenburg ( vlakbij het centrum op de hoek ) is echt uitmuntend

[/quote]
Bevoorrading is goed met, toen der tijd 3 stops op de 160 km.
Waarvan er 1 in Tecklenburg als je net het steile 20+% stuk hebt gehad, ergens halverwege bij een cafe en vlak voor tecklenburg bij een in de bossen gelegen overkapping. Bij stop 1 en 3 is bevoorrading aanwezig, echter bij de 2e stop niet, maar is el wel de mogelijkheid om in het cafe wat te eten/drinken.
Dit is wat ik me nog van vorig jaar kan herinneren. Ik had wel gelezen, dat ze de route wat aan hebben gepast, dus wellicht dat de pauze punten nu ergens anders zijn maar ik ga er wel vanuit dat je er 3 stuks in totaal hebt.
Edit: Ik keek net even op de site en zag dat er 4 pauze punten waren op de 160 km.
[/quote]
Die in Tecklenburg was vorig jaar direkt na het 20% stuk(eerst vanaf Ledde door het bos en dan de Steinstrasse) bij de voetbalvelden.[/quote]
Klopt inderdaad, maar dat had ik ook geschreven