Je zal zeker niet de eerste zijn als je dit gaat doen. Ik heb nogal wat blogs en verslagen gelezen van soortgelijke tochten (solo, wildkamperen, naar het zuiden) Een iemand wist zelfs gem. 350 km per dag af te leggen. Van de Noordkaap naar Gibraltar
Het kan dus zeker wel maar het comfort zal afhangen van je uitrusting. Geen slaapmatje meenemen, kamperen en een hele dag fietsen is een combinatie die ik je niet aanraad

. Ik heb gelukkig nogal wat uitrusting die ik voor de bergsport gebruik en ook een aantal keren per jaar gebruik om naar te Alpen te gaan. Een tent van 600 gram (terra nova laser competition) een luchtmatje (thermarest) en een slaapzak van 200 gram (Yeti Passion). Ga niet bezuinigen op je rugzak en zorg dat deze niet te licht is (<800gr), anders heb je grote kans dat het draagsysteem slecht is. Ik zal niet enkel naar fietsrugzakken kijken maar ook zeker en vooral naar hikingrugzakken. Wel uitproberen uiteraard in de fietshouding.
De fiets stallen kan goed bij fietsenmakers/winkels. In het buitenland zijn deze toch enkel gericht op racefietsen/mtb en zijn, vooral naar buitenlanders heb ik het idee, heel vriendelijk. Als je geen internet tijdens de tocht hebt moet je dit natuurlijk even van te voren uitzoeken.
Wildkamperen moet ook geen probleem zijn, vanaf Maastricht is er in ieder geval bos genoeg.
Een bagagedrager is een goed alternatief voor een rugzak. Bedenk alleen wel dat je bij afdalingen een stuk instabieler bent dan wanneer je een rugzak gebruikt.
ALs je 3 a 4 weken gaat ben ik wel benieuwd naar je route. Er zijn overigens nogal wat routes te vinden op internet. Dit is misschien wel een interessante site:
http://www.cyclingeurope.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
succes