En toch ben ik er ook niet altijd van gediend. Als ik net ff last heb van teveel testosteron probeer ik iemand er wel af te rijden, soms rij ik mezelf dan ook wel eens in puin

Fiets Magazine nr. 5-2025 (incl. de zomer special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Goede vraag ! Die vraag stel ik mij ook altijd af bij die topics over goed gedrag bij toertochten en agressie in het verkeer.... Je hoort nooit eens een tegen antwoord, net zoals hier, niemand die echt de stelling andersom in neemt.Gelukkig hebben de meeste mensen hier vaker iemand in het wiel dan andersom, wat bij mij de vraag oproept: zijn er hier alleen klasbakken actief, of houden de 'profiteurs' zich in dit topic gedeisd?
RobdV1986 schreef:Zelf vind ik het totaal niet erg als mensen op het vlakke even in mijn wiel aan hangen. Ze zullen het nodig hebben en, als ik het nodig heb, is het ook prima als ik daarop even hun wiel pak. Heuvelop vind ik echter een ander verhaal. Dan kan ik me flink ergeren als mensen niet overnemen, als ik daarom vraag.