Forumrit Groningen editie 2012?
.
Laatst gewijzigd door eelcoz op 22 nov 2011 10:55, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Kunnen we een grotere delegatie uit R'dam verwachten dan?bianchisl3 schreef:Mmm, aantrekkelijke locatie om eens een rondje te rijden. Ik kom de 14e terug van vakantiemaar wie weet ben ik een dagje eerder thuis. Ik houd het topic in de gaten.
-
- Forum-lid
Wellicht! Is hier in de regio nog niet besproken.walterg schreef:Kunnen we een grotere delegatie uit R'dam verwachten dan?bianchisl3 schreef:Mmm, aantrekkelijke locatie om eens een rondje te rijden. Ik kom de 14e terug van vakantiemaar wie weet ben ik een dagje eerder thuis. Ik houd het topic in de gaten.
-
- Forum-lid
Als ik dan al terug ben uit Italie (en ik niet dat weekend in Friesland de vakantie besluit) geen probleem natuurlijk!roro27 schreef:@walterG
Als iemand uit het Rotterdamse (lees BianchiSL3 e.a.) zo vriendelijk willen zijn een sloeber met fiets willen meenemen. Helaas leeft mijn auto niet meer!
-
- Forum-lid HC
Ik woon inmiddels ook in de stad Groningen, 20 km is nog wel te doen, vooral als je met zn 2 of 3 bent. Als het zover is spreken we wel wat af!eelcoz schreef:De stoptrein stopt ook in Haren, dus dat scheelt weer een paar km. Trouwens, ik moet toch ook op de fiets van Groningen naar Zuidlaren, dus alleen hoef je dan in ieder geval niet te fietsen.walterg schreef:De trein gaat maar tot Assen of Groningen...
Van Assen en Groningen naar Zuidlaren is ongeveer 20 km.
@pinarello: Als ik naar je onderschrift kijk (te rijden cyclo's) zal het met dat tot last zijn vermoedelijk nogal meevallen.
.
Laatst gewijzigd door eelcoz op 22 nov 2011 10:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Die is er toch de hele zomer 'schoolvakantie'? Leuk dat er dan sowieso waarschijnlijk twee mensen meegaan waar ik vorig jaar mee gefietst heb(ypuh en jij, JuulH).juulh schreef:wanneer er NS zomertoer is ben ik van de partij!
Laatst gewijzigd door reverb op 16 jun 2011 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik woon er ook. Dus stem voor! Ook makkelijker met het OV, omdat Groningen een treinstation heeft.eelcoz schreef:En havana woont tegenwoordig ook in Groningen, dus de groep wordt steeds groter. Waarom starten we eigenlijk niet gewoon in Groningen?ypuh schreef:Ik woon inmiddels ook in de stad Groningen, 20 km is nog wel te doen, vooral als je met zn 2 of 3 bent. Als het zover is spreken we wel wat af!eelcoz schreef:
De stoptrein stopt ook in Haren, dus dat scheelt weer een paar km. Trouwens, ik moet toch ook op de fiets van Groningen naar Zuidlaren, dus alleen hoef je dan in ieder geval niet te fietsen.
@pinarello: Als ik naar je onderschrift kijk (te rijden cyclo's) zal het met dat tot last zijn vermoedelijk nogal meevallen.