Er is er 1 jarig ....
-
- Forum-lid
En hoe voelt het om zestien te zijn? Zal+ wel hetzelfde zijn .
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt
<br>
-
- Forum-lid
Grapje neem ik aan?
Je bent op de helft van mij........ En op minder dan de helft van menig ander hier op het forum.
Je bent op de helft van mij........ En op minder dan de helft van menig ander hier op het forum.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)
Quoten: Origineel geplaatst door fitseflitser op 14 Februari 2005
Grapje neem ik aan?
Tja, ik ben 21. Op een gegeven moment zul je wel niet ouder WILLEN worden denk ik, maar dat geldt nog niet voor mij
Grapje neem ik aan?
Tja, ik ben 21. Op een gegeven moment zul je wel niet ouder WILLEN worden denk ik, maar dat geldt nog niet voor mij
koelie joelie!
-
- Forum-lid
GEFELICITEERD
Excuse me while I kiss the sky
Quoten: Origineel geplaatst door Marky op 15 Februari 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 14 Februari 2005
HIER GEEF IK GEEN COMMENTAAR OP !
@ Marconi, was echt niet lullig bedoeld hoor . Pest ik m'n ouders wel s mee.
Oh, ik grap ook maar wat! Ik ben blij dat ik rij. Het stelt natuurlijk geen fluit meer voor dat rijden van mij, maar ik geniet er nog met volle teugen van als het mooi weer is tenminste. En niet verder willen leven als je ouder wordt ? Dat hangt af van je instelling en je lichamelijke en geestelijke gesteldheid. Ik voel me in bepaalde opzichten nog jong en dat houdt mij gaande. En, Marky, komt jouw vader ook met zijn fiets op de Veluwe? Die zal wel veel jonger zijn dan ik, dus dat is 'peanuts 'voor hem!
Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 14 Februari 2005
HIER GEEF IK GEEN COMMENTAAR OP !
@ Marconi, was echt niet lullig bedoeld hoor . Pest ik m'n ouders wel s mee.
Oh, ik grap ook maar wat! Ik ben blij dat ik rij. Het stelt natuurlijk geen fluit meer voor dat rijden van mij, maar ik geniet er nog met volle teugen van als het mooi weer is tenminste. En niet verder willen leven als je ouder wordt ? Dat hangt af van je instelling en je lichamelijke en geestelijke gesteldheid. Ik voel me in bepaalde opzichten nog jong en dat houdt mij gaande. En, Marky, komt jouw vader ook met zijn fiets op de Veluwe? Die zal wel veel jonger zijn dan ik, dus dat is 'peanuts 'voor hem!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955
-
- Forum-lid
En heb je al mooie spulletjes gekocht voor je fietsje? Ik wel (ook al duurt het nog even, ben al aan het aftellen), ik krijg een VDO HC 12.6 kilometerteller/hartslagmeter, een BBB Navigator 1 zonnebril, een fietsbel , een binnenbandje en ik wil graag nog een nieuw shirtje, een nieuw broekje en een nieuw minipompje (SKS is toch een goed merk???). Ik moet er zelf natuurlijk ook geld bij leggen .
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<br>
Quoten: Origineel geplaatst door stefann op 21 Februari 2005
Ik ga deze week inkopen doen, ik heb niet veel tijd omdat ik nog de helft van mijn *#$%#$&^@$ nederlands leesdossier moet maken.
mijn color=#c80303*#$%#$&^@$ nederlands . Is dit nieuw Nederlands ?
Ik ga deze week inkopen doen, ik heb niet veel tijd omdat ik nog de helft van mijn *#$%#$&^@$ nederlands leesdossier moet maken.
mijn color=#c80303*#$%#$&^@$ nederlands . Is dit nieuw Nederlands ?
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955