Quoten: Origineel geplaatst door stefanvd op 29 November 2005
Ik moet ook een keuring doen voor een junioren licentie. Ik heb een afspraak 7 december en ik moet géén fietstest doen. Dus als je dat wel wilt zul je aanvullende onderzoeken moeten aanvragen.
Ja ik wil ook voor een groot medische onderzoek gaan daar zit het bij toch??
Medische test
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door cascarsi op 29 November 2005
bedoel je dan dat van zaterdag tot woensdag helemaal niet aan sport mag doen of gewoon rustig zonder je echt in te spannen??
Dat is echt niet nodig hoor. Als je een goede labotest wil afleggen, moet je gewoon fris staan. Daags tevoren best rust (voor meer getrainde renners mag losrijden wel hoor) en zorg dat de inspanning van de dag dààrvoor niet meer in de benen zitten. Dat volstaat.
Voor een veldtest is dit helemaal niet nodig om volledig fris te rijden, maar ook niet vermoeid: je rust immers ook nooit volledig uit in de voorbereidingsperiode.
bedoel je dan dat van zaterdag tot woensdag helemaal niet aan sport mag doen of gewoon rustig zonder je echt in te spannen??
Dat is echt niet nodig hoor. Als je een goede labotest wil afleggen, moet je gewoon fris staan. Daags tevoren best rust (voor meer getrainde renners mag losrijden wel hoor) en zorg dat de inspanning van de dag dààrvoor niet meer in de benen zitten. Dat volstaat.
Voor een veldtest is dit helemaal niet nodig om volledig fris te rijden, maar ook niet vermoeid: je rust immers ook nooit volledig uit in de voorbereidingsperiode.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Zoals Casran al zei je mag best sporten, maar je moet jezelf niet een paar dagen van te voren helemaal verrot gaan rijden. Als je dat doet dan is de test niet meer betrouwbaar, tijdens de test zullen ze ook zien dat je niet hersteld bent.
Voor een licentie is een inspanningstest niet noodzakelijk.
Voor een licentie is een inspanningstest niet noodzakelijk.
kijk even op http://www.sportkeuring.nl
en je weet alles, ik heb het gedaan in Utrecht bijv. even bellen met het centrum bij jou in de buurt en ze kunnen al je vragen beantwoorden en een afspraak maken.
succes!
en je weet alles, ik heb het gedaan in Utrecht bijv. even bellen met het centrum bij jou in de buurt en ze kunnen al je vragen beantwoorden en een afspraak maken.
succes!