Zadelhoogte?
-
bike_add1ct
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door Rolandt op 07 Januari 2006
Ik was wel onder de indruk van 'desnoods', dat woord had ik lang niet gelezen .
Dank je
Quote:
Maare, wat zou die imbussleutel nou wegen? 12 gram? Ik denk dat je tenenkaas meer weegt...
't Is niet alleen het gewicht, ook dat het evt in je rug kan prikken en dat het per ongeluk uit mijn achterzak kan vallen als ik er een reep ofzo uitpak. Ernstig!
Ik was wel onder de indruk van 'desnoods', dat woord had ik lang niet gelezen .
Dank je
Quote:
Maare, wat zou die imbussleutel nou wegen? 12 gram? Ik denk dat je tenenkaas meer weegt...
't Is niet alleen het gewicht, ook dat het evt in je rug kan prikken en dat het per ongeluk uit mijn achterzak kan vallen als ik er een reep ofzo uitpak. Ernstig!
Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 08 Januari 2006
Eeh ja en dat ie dan toevallig net in je tandwielen terecht komt zeker, waarop de boel vastslaat en je met je nieuwe Scott in een verschrikkelijke slip raakt. Daar moet je niet aan denken, alleen maar omdat je vandaag die imbussleutel had meegenomen
Eeh ja en dat ie dan toevallig net in je tandwielen terecht komt zeker, waarop de boel vastslaat en je met je nieuwe Scott in een verschrikkelijke slip raakt. Daar moet je niet aan denken, alleen maar omdat je vandaag die imbussleutel had meegenomen
Mijn imbussleutel zitten altijd standaard in mijn zadeltasjes, samen met mijn binnenbandje en mijn bandenlichters. Je hebt maar een paar maten nodig, zoveel ruimte en gewicht is dat ook weer niet. Als er iets los mocht lopen kun je het onderweg snel weer reparen.
Met dat je geen scherpe of zware dingen in je achterzakken moet steken ben het wel eens. Je kan je rug lekker beschadigen als je een keer onderuit mocht gaan.
Als ie gaar is kom ik terug
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 08 Januari 2006
Er bestaat ook nog zo iets van een zadeltasje hoor! ik heb er ook een onder m,n zadel hangen gevuld met binnenbandje, 4x co2 patronen, pompje , plakspullen , multytool , en een pakje condooms! ja je leest het goed , stel je voor dat je onderweg op je muil gaat en dat je boven op een mooie meid valt wat natuurlijk kan gebeuren dan moet je je zelf toch wel ff beschermen toch! want het leven zit vol "gevaren"
He big one. Die condooms is duidelijk! Maar waarom 4 patronen en maar 1 binnenbandje?
Er bestaat ook nog zo iets van een zadeltasje hoor! ik heb er ook een onder m,n zadel hangen gevuld met binnenbandje, 4x co2 patronen, pompje , plakspullen , multytool , en een pakje condooms! ja je leest het goed , stel je voor dat je onderweg op je muil gaat en dat je boven op een mooie meid valt wat natuurlijk kan gebeuren dan moet je je zelf toch wel ff beschermen toch! want het leven zit vol "gevaren"
He big one. Die condooms is duidelijk! Maar waarom 4 patronen en maar 1 binnenbandje?
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......
Quoten: Origineel geplaatst door cube op 08 Januari 2006
De andere drie om de condooms op te blazen.
hahahaha.
De opgeblazen condoom gerbuikt hij volgens mij als airbag. Snel dat ding met de patronen opblazen en voordat je op de grond valt de condoom er onder houden, zodat het condoom de val breekt.
Alleen wijk ik volgens mij wel erg van het topic onderwerp af.
De andere drie om de condooms op te blazen.
hahahaha.
De opgeblazen condoom gerbuikt hij volgens mij als airbag. Snel dat ding met de patronen opblazen en voordat je op de grond valt de condoom er onder houden, zodat het condoom de val breekt.
Alleen wijk ik volgens mij wel erg van het topic onderwerp af.
Als ie gaar is kom ik terug
-
bike_add1ct
- Forum-lid
Pfff, zadeltasjes...
- amclassic-fan
- Forum-lid HC