rogerfederer schreef:Ok, ik had er zoals ik ook reeds zei idd wat meer info bij kunnen geven maar dan nog blijf ik bij mijn standpunt wat ik eronder uitlegde.
Ik ben helemaal niet op zoek naar bevestiging, integendeel, ik zoek net naar een kritische kijk op de zaak, want dat help me verder, maar wat jij zegt helemaal niet. Je laat duidelijk blijken dat je het niet kent en geeft vervolgens een louter subjectief oordeel . . . .
Nee ik ken het niet. Dat neemt niet weg dat mijn gedachte op logica gebouwd is. Iemand met ervaring met dit soort producten is geen goede referentie. Iemand die hierin gelooft is bevattelijk voor suggestie. Net zoals iemand die homeopathie probeert of een Powerbalance armbandje, etc.
Als iets in je lichaam voor lange tijd onder verkeerde stand staat dan zal dat hoogstwaarschijnlijk zo gegroeid zijn (lees vergroeid). Even drie maanden corrigeren en dan is het ok?? En vervolgens hoeft deze therapie ook niet meer herhaald worden. Maw het vergroeide lichaamsdeel is zomaar in 3 maanden geheeld. Als je werkelijk denkt dat dat kan zit er een steekje los aan je.
Tuurlijk geen steunzolen meer nodig. De kaak is gecorrigeerd en dat verklaard alles. Toch? ik heb echt zelden zo'n onzin gelezen. Alsof doorgezakte voeten en verkeerde voetafwikkeling ineens door een wat andere kaakstand verholpen kan worden.De stand van de kaak heeft invloed op de stand van de nek, en dat werkt weer door naar de bovenrug, de onderrug en het bekken. Het mondstuk corrigeert de manier waarop de tanden op elkaar staan en daarmee de stand van de kaak. Een onevenwichtige beet kan zorgen voor ellende elders in het lijf, correctie van de beet heft een hoop wringend ongemak op. De Vlaamse loper Cedric Vanbrantegem raakte via een bite verlost van zijn steunzolen.
ff een bite voor een paar weken en de enkelblessure is genezen. Doe 's ff normaal zeg. . . .Zo ontdekte Meersseman in 2002 bij Clarence Seedorf dat een lies- en een enkelblessure in verband stonden met diens verstandskies. Dus eruit die kies, en klaar was Clarence.
Wat is het volgende?
Als je haar de verkeerde kant opgekamt is dan geeft dat een verkeerde druk op de hoofdhuid wat weer van invloed is op de ademhaling wat resulteerd in onregelmatige ontlasting en winderigheid, bla bla blah.
:rolleye: