Over de wielersport en zijn beoefenaars.

ridley

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 08 feb 2006 14:40

Die helm van VDB heeft helemaal niets met Ridley te maken.
Die reclame van Ridley is beetje erg droevig naar mijn mening. Iedereen weet echt wel dat ze op een C50 met lightweight's (of wat voor een beetje degelijke fiets dan ook) ook echt wel wereldkampioen waren geworden.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

pantani
Forum-lid

pantani 08 feb 2006 15:47

kan zijn,maar waarom rijden ze daar dan niet mee?-ik overweeg trouwens om een klacht neer te leggen bij ridley,ik pik het niet langer!!!juist met ridley gebeld,vele woorden gevallen,bellen me terug en nu zou ik mijn fiets morgen hebben???ik geloof er niets meer van,let maar op!!!!vrijdag stage-week erna koers!!niks ingereden ofzo,plezant is anders!!!
il magnifico

pantani
Forum-lid

pantani 08 feb 2006 15:49

de rest van de helmen zijn blauw en de zadels ook,is nog van vorig jaar!!!met niets in orde!
il magnifico

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 08 feb 2006 16:58

Het enigste wat Ridley met Unibet cycling team te maken heeft is dat Ridley voor fietsen zorgt. (in combinatie met een pak geld) Meer niet. VDB heeft waarschijnlijk een nieuwe helm gekregen die niet lekker zat of er is ergens iets anders misgegaan.
En waarom die crossers niet op andere fietsen rijden? kom op denk ff na. Ze rijden gewoon in een team dat door Ridley gesponserd wordt en in het sponsorcontract staat dus dat alle renners met de spullen Ridley rijden of ze het nu willen of niet. Is gewoon een kwestie van geld waar renners mee rijden, diegene die het meest betaald mag leveren.
Afbeelding

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 08 feb 2006 17:08

Lekker loos topic dit weer...

pantani
Forum-lid

pantani 08 feb 2006 18:37

ok,kan zijn.maar de helmen zijn niet geleverd en zadels ook nog niet!en de service van ridley 0,0000!!!!echt schandalig slecht!!!!
il magnifico

woutert
Forum-lid

woutert 08 feb 2006 19:23

Quote: Origineel geplaatst door pantani op 08 Februari 2006
ok,kan zijn.maar de helmen zijn niet geleverd en zadels ook nog niet!en de service van ridley 0,0000!!!!echt schandalig slecht!!!!

Het is je al geprobeerd duidelijk te maken, maar je blijft nog steeds dat rare verband tussen de niet-geleverde-helmen-en-zadels en de door jou als slecht getypeerde service van Ridley verkondigen. Wat is het nou?

pantani
Forum-lid

pantani 08 feb 2006 19:33

zal me vervelen zekers?de zadels liggen volgens mij wel aan ridley hoor!de helmen aan unibet-ploegleidinG
il magnifico

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 08 feb 2006 20:55

Je begrijpt er echt niets van he. Die helmen moeten gewoon bij een sponser voor helmen vandaan komen. Als de onderhandelingen niet op tijd afgerond zijn of er zijn problemen met productie geweest dan zijn er dus geen helmen, wij kunnen echt niet oordelen wie z'n schuld dat is.
Zadels zijn meestal helemaal niet de zorg van de fietsen fabrikant omdat er apart sponsor contract is voor zadels met bijv Fizik of Selle Italia.
Je schuift alles af op Ridley, terwijl enkel jouw fiets via 1 of andere rare constructie met de vereniging nog niet geleverd is....
Afbeelding

casran
Forum-lid HC

casran 08 feb 2006 21:57

Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 08 Februari 2006

Lekker loos topic dit weer...

Buiten dat we weer iets bijleren over pantani. Zou ie niet eerst z'n fiets komen posten in de topic "proffietsen"? Ik vroeg 'm al meermaals voor welke ploeg hij rijdt. Nu heeft hij het kopiëren-en-plakken gevonden op z'n pc. Ik dacht dat hij wat reclame kwam maken voor Ridley, maar lees na 5 posts dat het tegendeel het geval is. En dan begrijpt hij vanalles nog niet. Wat smijten ze hier binnen!
Enne, pantani, 1 leesteken na een zin volstaat. Het moeten er niet steeds meerdere zijn!!!!!!!!!!!!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

kuiper
Forum-lid
Contact

kuiper 08 feb 2006 22:53

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 08 Februari 2006

Enne, pantani, 1 leesteken na een zin volstaat. Het moeten er niet steeds meerdere zijn!!!!!!!!!!!!

daar wou ik enkele dagen geleden ookal commetaar opgeven  vind dat de boel ook onwijs druk overkomt alles aan mekaar *teminste alles bijna
en konden al die foto's niet in 1 bericht?

Plaats reactie