Frame met lange bovenbuis
Duell kan een fiets voor jou op maat maken als het goed is,
gevestigd in Hoek Van Holland, Misschien kan je ze mailen voor informatie?
gevestigd in Hoek Van Holland, Misschien kan je ze mailen voor informatie?
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Quote: Maargoed.. mischien wil je gewoon een iets comfortabeler karretje om de blits mee te maken.
In dat geval zou ik 2 stuk Conti GP 4000 in 25 mm bestellen, dan ben je voor 60 euro klaar
In dat geval zou ik 2 stuk Conti GP 4000 in 25 mm bestellen, dan ben je voor 60 euro klaar
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Nou, ik weet niet welke framemaat je nu hebt, maar ik heb sinds kort een RB PRO-SL 3000 en dat is echt een top FIETS!
Als ik alle onderdelen van die fiets los zou bestellen op www.rose.nl, dan kom ik al op zeker 2200 euro uit! Je kunt nagaan wat je kwijt bent bij een retailer! 1450 euro is echt GEEN geld voor zo'n degelijke fiets. In het blad TOUR kreeg de fiets maar liefst 141 punten! Een absurt hoge score. Het frame is zo geweldig dat ze verwachten dat er de komende 3 jaar geen frame te vinden zal zijn die zo degelijk is voor een bedrag onder die van de complete red bull fiets.
Ik ben zeeeeeeeeeer tevreden met mijn RB PRO-SL 3000. Ik heb een 63cm frame vanwege mijn lengte, maar hij is oog verblindend mooi. Conti GP 4000 banden eronder. De fiets is ultra licht voor dit geld. Incl. pedalen, time RXS carbon, kom ik uit op 7,6 kg!!!! De complete fiets weegt dus maar 7,6 KG! nvoorstelbaar licht. Mijn pa kreeg bijna een rolberoerte toen hij de teller op 7,6KG bleef steken
Hij heeft zelf een mooie principia van +- 8,2 KG...
RED Bull is voorlopig mijn merk geworden en ik kijk nu al stiekem uit naar deze fiets....
Als ik alle onderdelen van die fiets los zou bestellen op www.rose.nl, dan kom ik al op zeker 2200 euro uit! Je kunt nagaan wat je kwijt bent bij een retailer! 1450 euro is echt GEEN geld voor zo'n degelijke fiets. In het blad TOUR kreeg de fiets maar liefst 141 punten! Een absurt hoge score. Het frame is zo geweldig dat ze verwachten dat er de komende 3 jaar geen frame te vinden zal zijn die zo degelijk is voor een bedrag onder die van de complete red bull fiets.
Ik ben zeeeeeeeeeer tevreden met mijn RB PRO-SL 3000. Ik heb een 63cm frame vanwege mijn lengte, maar hij is oog verblindend mooi. Conti GP 4000 banden eronder. De fiets is ultra licht voor dit geld. Incl. pedalen, time RXS carbon, kom ik uit op 7,6 kg!!!! De complete fiets weegt dus maar 7,6 KG! nvoorstelbaar licht. Mijn pa kreeg bijna een rolberoerte toen hij de teller op 7,6KG bleef steken
RED Bull is voorlopig mijn merk geworden en ik kijk nu al stiekem uit naar deze fiets....
Wielerjargon:
-
bike_add1ct
- Forum-lid
@Lucky: tja, da's nog 800gr teveel he...
Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 08 Maart 2006
Tja, die 800gr train ik wel van mijn buik af heheheh
Een lichte fiets is leuk met klimmen, maar ik wens je succes met Parijs-Roubaix
Heerlijk die kasseien
Zelfde geldt voor een te stijve fiets.
Je kunt natuurlijk ook gewoon de kasseien mijden. Doe ik iig wel
Tja, die 800gr train ik wel van mijn buik af heheheh
Een lichte fiets is leuk met klimmen, maar ik wens je succes met Parijs-Roubaix
Je kunt natuurlijk ook gewoon de kasseien mijden. Doe ik iig wel
Wielerjargon:
beste lucky,ben zelf 193 cm,binnenbeenlengte van 98.4 ,komt dit overeen met u want ik ben namelijk ook op zoek naar een nieuw frame,en met onze lengte valt dit niet altijd mee, ik zit 87.5 hoog gemeten center bracket tot bovenkant zadel en mijn bovenbuis nu is 58.8 center -center met een stuurpen ven 120 mm, wil je eens meten op uw red bull of ik met deze maten weg kan op deze fiets bijvb dank freddy uit belgenland
fg