klaar: Canyon F10 Ultimate, Dura Ace 10v
Quoten: Origineel geplaatst door Kuiper op 21 Maart 2006
levering vind plaats in:
Week 17
24. April - 30. April 2006
(kon post hierboven niet meer edit-en)
Jaloers.......maar misschien krijg ik mijn F10 toch stiekem eerder dan eerst gezegd (hoop doet leven)
levering vind plaats in:
Week 17
24. April - 30. April 2006
(kon post hierboven niet meer edit-en)
Jaloers.......maar misschien krijg ik mijn F10 toch stiekem eerder dan eerst gezegd (hoop doet leven)
Ambitie: veel
Tijd: te weinig
Tijd: te weinig
Quote: Origineel geplaatst door Kuiper op 21 Maart 2006
De fiets wordt volledig afgemonteerd door TS (TS - Bikes)ik heb in hem het volste vertrouwen, dat het een mooi resultaat wordt.
Ik kan je garanderen dat hij een echte vakman is! Kijk maar naar de fiets van Casran en ook naar mijn fiets (hoewel die al zo goed als volledig afgemonteerd van Cube kwam), je hoeft niet bang te zijn dat hij het verprutst.
Ik zou met je bidonhouders afwachten tot je het gewicht van de fiets hebt. Kan je eventueel zwaardere nemen om aan het UCI-gewicht te voldoen.
De fiets wordt volledig afgemonteerd door TS (TS - Bikes)ik heb in hem het volste vertrouwen, dat het een mooi resultaat wordt.
Ik kan je garanderen dat hij een echte vakman is! Kijk maar naar de fiets van Casran en ook naar mijn fiets (hoewel die al zo goed als volledig afgemonteerd van Cube kwam), je hoeft niet bang te zijn dat hij het verprutst.
Ik zou met je bidonhouders afwachten tot je het gewicht van de fiets hebt. Kan je eventueel zwaardere nemen om aan het UCI-gewicht te voldoen.
Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 22 Maart 2006
Ik kan je garanderen dat hij een echte vakman is! Kijk maar naar de fiets van Casran en ook naar mijn fiets (hoewel die al zo goed als volledig afgemonteerd van Cube kwam), je hoeft niet bang te zijn dat hij het verprutst.Ik zou met je bidonhouders afwachten tot je het gewicht van de fiets hebt. Kan je eventueel zwaardere nemen om aan het UCI-gewicht te voldoen.
Dat idee had ik al mede door ze klanten kring en de afgemonteerde fietsen die gemonteerd zijn die hier voorbij kwamen.
Over UCI Gewicht ben ik niet al te bang, niet dat onder de 6,8kg een wedstrijd zal rijden kost me alleen maar me naam (ze controleren nooit opgewicht, maar dan toch, mocht het eens voorkomen), zelfde als als je met te groot verzet rijdt, heb evt. nog desnoods een CXP 22 die doe ik ervoor in dat wil wel wat gewicht toevoegen. Ik kijk ook nog rond naar een Clincher wielset makkié âhn.
Ik kan je garanderen dat hij een echte vakman is! Kijk maar naar de fiets van Casran en ook naar mijn fiets (hoewel die al zo goed als volledig afgemonteerd van Cube kwam), je hoeft niet bang te zijn dat hij het verprutst.Ik zou met je bidonhouders afwachten tot je het gewicht van de fiets hebt. Kan je eventueel zwaardere nemen om aan het UCI-gewicht te voldoen.
Dat idee had ik al mede door ze klanten kring en de afgemonteerde fietsen die gemonteerd zijn die hier voorbij kwamen.
Over UCI Gewicht ben ik niet al te bang, niet dat onder de 6,8kg een wedstrijd zal rijden kost me alleen maar me naam (ze controleren nooit opgewicht, maar dan toch, mocht het eens voorkomen), zelfde als als je met te groot verzet rijdt, heb evt. nog desnoods een CXP 22 die doe ik ervoor in dat wil wel wat gewicht toevoegen. Ik kijk ook nog rond naar een Clincher wielset makkié âhn.
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Zou wel knap dom zijn om een zwaar wiel in fiets te moeten steken om op Uci gewicht te komen. Heras deed het ook in klimtijdrit op de Alp in de toer, terwijl Armstrong gewoon met een zware zadelpen reedt. Je kan veel beter zwaarder bidonhouders monteren dan zwaarder wiel insteken. En als ze fietsen gaan wegen, dan hang jij snel aan de weegschaal.
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 22 Maart 2006
Zou wel knap dom zijn om een zwaar wiel in fiets te moeten steken om op Uci gewicht te komen. Heras deed het ook in klimtijdrit op de Alp in de toer, terwijl Armstrong gewoon met een zware zadelpen reedt. Je kan veel beter zwaarder bidonhouders monteren dan zwaarder wiel insteken. En als ze fietsen gaan wegen, dan hang jij snel aan de weegschaal.
bidonhouders kunnen hooguit 20 tot 100 gram verschilmaken?
en ga er vanuit dat ik niet al mijn wedstrijden op LW's ga rijden denk eens aan bijv. rondjes met kasseien, daarom dat ik zeg dat ik, nog aan het kijken ben naar een geschikt setje clinchers
@ Wesley:
Hoe heb jij het gedaan met je fiets opgehaald?en hoelang met de auto ernaar toe.
Zou wel knap dom zijn om een zwaar wiel in fiets te moeten steken om op Uci gewicht te komen. Heras deed het ook in klimtijdrit op de Alp in de toer, terwijl Armstrong gewoon met een zware zadelpen reedt. Je kan veel beter zwaarder bidonhouders monteren dan zwaarder wiel insteken. En als ze fietsen gaan wegen, dan hang jij snel aan de weegschaal.
bidonhouders kunnen hooguit 20 tot 100 gram verschilmaken?
en ga er vanuit dat ik niet al mijn wedstrijden op LW's ga rijden denk eens aan bijv. rondjes met kasseien, daarom dat ik zeg dat ik, nog aan het kijken ben naar een geschikt setje clinchers
@ Wesley:
Hoe heb jij het gedaan met je fiets opgehaald?en hoelang met de auto ernaar toe.
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Nee Omloop van het land van Bartje of nog erger Parijs Roubaix zou ik maar niet met Lw's rijden, dat is wel heel erg vragen om problemen.
Maar je hebt toch zeker al wel uitgerekend hoe zwaar je uitkomt? Van alles kan je wel de echte gewichten vinden, is het gewoon een kwestie van optellen + 150 gram extra omdat je zelf altijd pech hebt met zware dingen en dat er nog vet tussen moet ook.
Maar je hebt toch zeker al wel uitgerekend hoe zwaar je uitkomt? Van alles kan je wel de echte gewichten vinden, is het gewoon een kwestie van optellen + 150 gram extra omdat je zelf altijd pech hebt met zware dingen en dat er nog vet tussen moet ook.
Quote: Origineel geplaatst door Kuiper op 22 Maart 2006
@ Wesley: Hoe heb jij het gedaan met je fiets opgehaald?
en hoelang met de auto ernaar toe.
Ik ben gewoon met de auto gegaan. Op Map24 of de ANWB routeplanner de route bepalen en rijden maar. Het is niet al te moeilijk (zo wat alleen maar hoofdwegen en snelwegen). Ik raad je aan om het laatste stuk even uit te vergroten (het dorp/stad), kan je het makkelijker aflezen.
Ik weet niet meer hoelang het met de auto was, ik zal het eens aan mijn vader vragen vanavond.
@ Wesley: Hoe heb jij het gedaan met je fiets opgehaald?
en hoelang met de auto ernaar toe.
Ik ben gewoon met de auto gegaan. Op Map24 of de ANWB routeplanner de route bepalen en rijden maar. Het is niet al te moeilijk (zo wat alleen maar hoofdwegen en snelwegen). Ik raad je aan om het laatste stuk even uit te vergroten (het dorp/stad), kan je het makkelijker aflezen.
Ik weet niet meer hoelang het met de auto was, ik zal het eens aan mijn vader vragen vanavond.
Quote: Origineel geplaatst door Wesley op 23 Maart 2006 Ik weet niet meer hoelang het met de auto was, ik zal het eens aan mijn vader vragen vanavond.
Ik heb het even voor je in Map24 ingevoerd (vanuit Wateringen). Het is ongeveer 200 kilometer, dus een uurtje of 2 rijden.
Ik raad je trouwens aan om door te rijden naar afslag 19 bij Aalst, dan hoef je niet door van die kruip-door-sluip-wegen, gewoon hoofdwegen volgen.
Zo dus:
Ik heb het even voor je in Map24 ingevoerd (vanuit Wateringen). Het is ongeveer 200 kilometer, dus een uurtje of 2 rijden.
Ik raad je trouwens aan om door te rijden naar afslag 19 bij Aalst, dan hoef je niet door van die kruip-door-sluip-wegen, gewoon hoofdwegen volgen.
Zo dus:
Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 24 Maart 2006
Quote: Origineel geplaatst door Wesley op 23 Maart 2006
Ik weet niet meer hoelang het met de auto was, ik zal het eens aan mijn vader vragen vanavond.
Ik heb het even voor je in Map24 ingevoerd (vanuit Wateringen). Het is ongeveer 200 kilometer, dus een uurtje of 2 rijden.Ik raad je trouwens aan om door te rijden naar afslag 19 bij Aalst, dan hoef je niet door van die kruip-door-sluip-wegen, gewoon hoofdwegen volgen.Zo dus:
Hé, daar woon ik ook in de buurt
ps : op het kaartje kan je rechts beneden naast het kompaskaartje nog net "aran" zien staanDe warandestraat waar ik tegen volgende zomer mijn winkel ga bouwen
Quote: Origineel geplaatst door Wesley op 23 Maart 2006
Ik weet niet meer hoelang het met de auto was, ik zal het eens aan mijn vader vragen vanavond.
Ik heb het even voor je in Map24 ingevoerd (vanuit Wateringen). Het is ongeveer 200 kilometer, dus een uurtje of 2 rijden.Ik raad je trouwens aan om door te rijden naar afslag 19 bij Aalst, dan hoef je niet door van die kruip-door-sluip-wegen, gewoon hoofdwegen volgen.Zo dus:
Hé, daar woon ik ook in de buurt
ps : op het kaartje kan je rechts beneden naast het kompaskaartje nog net "aran" zien staanDe warandestraat waar ik tegen volgende zomer mijn winkel ga bouwen
Quoten: Origineel geplaatst door TS-Biker op 24 Maart 2006
Hé, daar woon ik ook in de buurt
ps : op het kaartje kan je rechts beneden naast het kompaskaartje nog net "aran" zien staanDe warandestraat waar ik tegen volgende zomer mijn winkel ga bouwen
Kennelijk gaan de zaken goed?
Hé, daar woon ik ook in de buurt
ps : op het kaartje kan je rechts beneden naast het kompaskaartje nog net "aran" zien staanDe warandestraat waar ik tegen volgende zomer mijn winkel ga bouwen
Kennelijk gaan de zaken goed?
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!