trek of cervelo ???
-
- Forum-lid
R3 gewoon omdat ie lichter en stijver is dan de Trek.
R2.5 weet ik niet
R2.5 weet ik niet
-
- Forum-lid
Vind het beide geen emotie uitstralen. Voor die prijs is er zo veel meer te koop. (Cervelo is popu omdat ene Basso er op fietst en Trek omdat Lance er 7x de tour heeft gewonnen). Ik wil hiermee niet zeggen dat het slechte fietsen zijn.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
Ik zou voor de Cervelo gaan, ten eerste zijn ze hardstikke mooi en een stukje exclusiever dan TREK...
Heb zelf net een soloist team besteld bij S-tec Sports (www.s-tec-sports.de ) in Duitsland, kijk daar ook eens, die hebben goede deals voor het geld wat jij wilt uitgeven. staat niet op de site maar volgens mij zag ik in de Tour (duits fiets magazine) een goede deal voor de R2,5 staan.
Mzl
Evert
Heb zelf net een soloist team besteld bij S-tec Sports (www.s-tec-sports.de ) in Duitsland, kijk daar ook eens, die hebben goede deals voor het geld wat jij wilt uitgeven. staat niet op de site maar volgens mij zag ik in de Tour (duits fiets magazine) een goede deal voor de R2,5 staan.
Mzl
Evert
http://farm1.static.flickr.com/92/23265 ... 32.jpg?v=0" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid HC
Blijft dit altijd een beetje rare discussies vinden!!
Koop gewoon wat jezelf mooi vind en waar je jezelf het meest tot aangetrokken voelt. Kwalitatief doen beide frames niet echt voor elkaar onder schat ik in.
Wil je meegaan in de hype rond CSC, dan doe je er goed aan een Cervelo te kopen!
Koop gewoon wat jezelf mooi vind en waar je jezelf het meest tot aangetrokken voelt. Kwalitatief doen beide frames niet echt voor elkaar onder schat ik in.
Wil je meegaan in de hype rond CSC, dan doe je er goed aan een Cervelo te kopen!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Quoten: Origineel geplaatst door colnagofreak op 29 Mei 2006
Alsof iedereen die met een cervélo rondrijdt dat doet uit volle adoratie voor Basso en zijn ploegmaats. Waarmee ik niet wil zeggen dat cervélo daar zeker de vruchten van plukt, het heeft het merk wat meer in de kijker gezet.
Kan het niet dat iemand een cervélo koopt omdat ie hem gewoon mooi vindt?
En wat voor cervélo geldt geldt ook voor andere merken/ploegen:
Trek (discovery/US Postal)
Colnago(Rabobank/mapei)
....
Om de lijn van colnagofreak door te trekken: wie vind je de beste renner: Basso of Lance Armstrong? Dat zal dan je keuze bepalen!
Alsof iedereen die met een cervélo rondrijdt dat doet uit volle adoratie voor Basso en zijn ploegmaats. Waarmee ik niet wil zeggen dat cervélo daar zeker de vruchten van plukt, het heeft het merk wat meer in de kijker gezet.
Kan het niet dat iemand een cervélo koopt omdat ie hem gewoon mooi vindt?
En wat voor cervélo geldt geldt ook voor andere merken/ploegen:
Trek (discovery/US Postal)
Colnago(Rabobank/mapei)
....
Om de lijn van colnagofreak door te trekken: wie vind je de beste renner: Basso of Lance Armstrong? Dat zal dan je keuze bepalen!
Altius, Citius, Fortius!!
-
- Forum-lid HC
Natuurlijk koop je een Cervelo omdat je deze mooi vindt, maar de naamsbekendheid van het merk komt natuurlijk wel door CSC.Het merk lift wel degelijk mee op het succus van CSC, voor de rest niets mis mee natuurlijk, maar het merk profiteert natuurlijk momenteel wel aan een "overkill" van reclame door de renners van CSC.
Hetzelde gebeurde overigens bij Trek, door het succes van Lance Armstrong.Hiervoor was Trek toch vrij onbekend bij het grote (wieler)publiek.
Hetzelfde geldt voor Cervelo, 2 jaar geleden hadden de meeste Huhhhh??? gezegd bij het merk Cervelo, dat bedoel ik met hype.
Hetzelde gebeurde overigens bij Trek, door het succes van Lance Armstrong.Hiervoor was Trek toch vrij onbekend bij het grote (wieler)publiek.
Hetzelfde geldt voor Cervelo, 2 jaar geleden hadden de meeste Huhhhh??? gezegd bij het merk Cervelo, dat bedoel ik met hype.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
Ik denk dat de houdbaarheid van de populariteit van Cervelo minder is dan pak weg Colnago, Bianchi en Pinarello.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
Quoten: Origineel geplaatst door ilfalco2004 op 30 Mei 2006
Ik denk dat de houdbaarheid van de populariteit van Cervelo minder is dan pak weg Colnago, Bianchi en Pinarello.
een italiaan koop je ook om de emotie, alleen vanwege de uitstraling van een merk. Een Cervelo of Trek koop je omdat je of ze gewoon mooi vind en het goede fietsen zijn, plus dat er een goede renner op rijdt/reedt.
Maar in de loop der tijd zal zo'n merk er echt wel doorheen komen, ze bouwen iig aardig wat krediet op voor de toekomst.
En de italianen verliezen op het moment ook aardig terrein aan de Duitse, veel fiets voor je geld, fietsen.
een italiaan koop je ook om de emotie, alleen vanwege de uitstraling van een merk. Een Cervelo of Trek koop je omdat je of ze gewoon mooi vind en het goede fietsen zijn, plus dat er een goede renner op rijdt/reedt.
Maar in de loop der tijd zal zo'n merk er echt wel doorheen komen, ze bouwen iig aardig wat krediet op voor de toekomst.
En de italianen verliezen op het moment ook aardig terrein aan de Duitse, veel fiets voor je geld, fietsen.