Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Ik ben geslaagd....

ridleyrijder
Forum-lid

ridleyrijder 30 jun 2006 23:25

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 30 Juni 2006

Ik deed vrije beeldende kunsten en heb dit dus met vrucht beëindigd.
===================================================

In eerste instantie van harte!
Ten 2de  wat mij te binnenschiet is dat je iets met kleiwerken doet en als afsluitng het toilet bezoek toch! tja dat maak ik eruit op! maw je gaat naar het toilet je gaat er een pot flink zitten kleien en na afloop kijk je achterom en denk je goh tis weer een flink kunstwerk wat ik heb afgeleverd

Excuse me while I kiss the sky

ridleyrijder
Forum-lid

ridleyrijder 30 jun 2006 23:30

Quoten: Origineel geplaatst door panschpieng op 29 Juni 2006

@Ridley rijder, bedoel je met 3D de digitale teken programma's? weet anders niet wat het zou betekenen. oh ja, en ook gefeliciteerd! 

Dit is een richting waar je een concept/opdracht krijgt en dan mag kiezen op welke manier je het oplost. Dit kan met beeldhouwkunst, schilderkunst, grafiek,... Ook digitale tekenprogramma's worden daarbij dan ook gebruikt om het concept uit te werken, maar dit hoeft nu niet noodzakelijk.De volledige naam is 3d en multimediale kunsten. Multimedia houd in dat alle mediums gebruikt kunnen worden, dus ook de "oude ambachtelijke" als de nieuwe media zoals computer e.d.

ridleyrijder
Forum-lid

ridleyrijder 01 jul 2006 02:02

bedankt!

meeuh
Forum-lid

meeuh 02 jul 2006 14:09

Ben er ook door: A-attest voor talen econ wisk (ASO) --> volgend jaar bestuurskunde en publiek management. Zal wel gedaan zijn met koersen

pietalala
Forum-lid

pietalala 02 jul 2006 14:25

Ik ben er ook door, A-attest, een C-attest zat er ook dik in, maar ze zijn vrijgevig geweest op school. Ik ben geslaagd voor de richting Lichaamlijke opvoeding-sport. Echt niet de makkelijkste richting, met fysiologie en sporttheorie, ben toch blij dat het vakantie is.... =-)

greets
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>

jacke
Forum-lid

jacke 29 aug 2006 01:56

Quote: Origineel geplaatst door Pietalala op 02 Juli 2006
Ik ben er ook door, A-attest, een C-attest zat er ook dik in, maar ze zijn vrijgevig geweest op school. Ik ben geslaagd voor de richting Lichaamlijke opvoeding-sport. Echt niet de makkelijkste richting, met fysiologie en sporttheorie, ben toch blij dat het vakantie is.... =-) greets

PROFICIAT PIETER :p
;)
mvg jacke

Plaats reactie