welke renner inspireert jou
Sven Nys, alleskunner. Technisch subliem. 100 sportman.
Bart Brentjens die laat zien dat je heel lang mee kan draaien in de wereldtop.
Bart Brentjens die laat zien dat je heel lang mee kan draaien in de wereldtop.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Quoten: Origineel geplaatst door MarnixS op 05 Juli 2006
welke renner inspireert jouW? Mijn inspireerd Vino, lekkuh aanvalluh enso
Te veel Br33z4h gedronkûh?
welke renner inspireert jouW? Mijn inspireerd Vino, lekkuh aanvalluh enso
Te veel Br33z4h gedronkûh?
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Fausto Coppi. Behalve een enorm goede en complete renner was hij ook een goed mens. Hij liet b.v. van eigen geld een weeshuis bouwen om die kinderen nog wat plezier in hun jonge leven te geven. Verder hielp hij vaak mensen die het financieel moeilijk hadden.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955
-
- Forum-lid
ik kan maar een man bedenken , waar ik vroeger echt weg van was Bernard Hinault, en later Boogerd! geweldige instelling, altijd willen koersen!
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
Absoluut Lance Armstrong.
Hoe hij terug is gekomen na zijn vreslijke ziekte, daar heb ik echt bewondering voor. Hij leefde echt voor het wielrennen, wou meer aandacht besteden aan het gebruik van doping. En dan de tour 7 keer op je naam schrijven, en zo sterk zijn in de bergen en in de tijdritten. En hij gunt andere ook een zege, zoals vorig seizoen met Basso in de bergen.
Hoe hij terug is gekomen na zijn vreslijke ziekte, daar heb ik echt bewondering voor. Hij leefde echt voor het wielrennen, wou meer aandacht besteden aan het gebruik van doping. En dan de tour 7 keer op je naam schrijven, en zo sterk zijn in de bergen en in de tijdritten. En hij gunt andere ook een zege, zoals vorig seizoen met Basso in de bergen.
Trappen mensen.
Quoten: Origineel geplaatst door 53 x 11 op 04 Juli 2006
Robbie McEwen; geen grote mond, geen "mijn treintje liep niet", "ik had het verkeerde wiel te pakken", "mijn ploegmaten volgende de orders niet op" maar ogen open, timen, sprinten en winnen
Dit vind ik nu eens mooi verwoord!
Klopt als een bus!(Ik zeg dat als hij vandaag niet wint,wss deze TDF afsluit zonder zege!)-En hopen dat ik doe!
Robbie McEwen; geen grote mond, geen "mijn treintje liep niet", "ik had het verkeerde wiel te pakken", "mijn ploegmaten volgende de orders niet op" maar ogen open, timen, sprinten en winnen
Dit vind ik nu eens mooi verwoord!
Klopt als een bus!(Ik zeg dat als hij vandaag niet wint,wss deze TDF afsluit zonder zege!)-En hopen dat ik doe!
il magnifico
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Sporter op 06 Juli 2006
Helemaal mee eens, vooral al die wilskracht. Als je na zo'n ziekte jezelf terugvecht en dan de Tour 7x wint, GEWELDIG. En dan heb je die domme Fransen te zeuren dat hij doping heeft gebruikt
En wie absoluut mijn voorbeeld niet is: Tom Boonen hij kan geweldig sprinten maar dan houd het ook op. Die arrogantie niet normaal meer. Ja zegt hij in de krant:"ik ben in de sprint de slimste en de sterkste" en dan verliest hij hem ook nog! Hij heeft verschrikkelijk veel praatjes maar veel gebeurt er niet. Hij staat in het geel, maar gewonnen heeft hij ook nog niet.
luuk
Helemaal mee eens, vooral al die wilskracht. Als je na zo'n ziekte jezelf terugvecht en dan de Tour 7x wint, GEWELDIG. En dan heb je die domme Fransen te zeuren dat hij doping heeft gebruikt
En wie absoluut mijn voorbeeld niet is: Tom Boonen hij kan geweldig sprinten maar dan houd het ook op. Die arrogantie niet normaal meer. Ja zegt hij in de krant:"ik ben in de sprint de slimste en de sterkste" en dan verliest hij hem ook nog! Hij heeft verschrikkelijk veel praatjes maar veel gebeurt er niet. Hij staat in het geel, maar gewonnen heeft hij ook nog niet.
luuk