Quoten: Origineel geplaatst door Scepticus op 10 Juli 2006
... Maar eerlijk is eerlijk: als ik eraan kon komen en ik had een arts die me zou begeleiden zou ik graag een keertje EPO willen proberen
Volgens mij kun je zelf gemakkelijk EPO maken met wat pedaalemmerzakken en wat tweedehands naalden en slangetjes die je op het station koopt.
Wat nemen jullie?
ik wil multivitaminen kopen naar het schijnt zijn die hollandse heel goed(volgens kenner!) ,kwil geen reclam make maar deze zijn het www.plantina.nl ,kent iemand deze ?
Tja Pantani, je geeft af op iedereen die goed rijdt (want die neemt doping) en nu wil je je nog beter informeren over welke middelen op het forum circuleren? Mensen die dope nemen, zullen dat niet zeggen. Ook niet anoniem. Ik rij geen wedstrijden, wel fanatiek toertochten e.d. Binnen onze club wordt hard gereden (voor ons niveau). Heb nog altijd de insteek: liever clean verliezen en eerlijk zijn, dan smerig winnen. En met smerig bedoel ik ook: iemand de bocht afsnijden e.d. Ga nou eerst goed trainen en neem de tijd om beter te worden. Zo'n topic is zinloos!
En ja creatine is slecht, epo gelukkig niet!
En ja creatine is slecht, epo gelukkig niet!
Quoten: Origineel geplaatst door pantani op 11 Juli 2006
Is maar grapje!
Trouwens ik neem zonder overdrijven zo tussen de 2500-3500pillen op een jaar(ong.8per dag)
hoe komt da zoveel? trouwens ik vond da eigenlijk geen slechte topic ook nie als grap,iedereen die intensief fiets neemt "iets"daarmee wil ik nog niet zeggen dat dit doping is,de één pakt magenesium tegen krampen,anderen creatine(wat totaal nutteloos is)anderen pakken aminozuren,vit. b12,ezv...
Is maar grapje!
Trouwens ik neem zonder overdrijven zo tussen de 2500-3500pillen op een jaar(ong.8per dag)
hoe komt da zoveel? trouwens ik vond da eigenlijk geen slechte topic ook nie als grap,iedereen die intensief fiets neemt "iets"daarmee wil ik nog niet zeggen dat dit doping is,de één pakt magenesium tegen krampen,anderen creatine(wat totaal nutteloos is)anderen pakken aminozuren,vit. b12,ezv...
Ok, ik geef toe, ik slik, ik moet wel, anders raakt na een paar happen van m'n boterham m'n mond zo vol