Over de wielersport en zijn beoefenaars.

De lithouwse invasie

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 31 jul 2006 21:24

Ik weet dat er een paar Litouwse junioren heel erg goed zijn, maar andere zijn niet veel bijzonders. Het Duitse team uit Thüringen kan ook beestachtig huishouden als ze gaan rijden. Al die buitenlanders worden ook gewoon gecontroleerd, bijv in Kontich moest op zaterdag 8 man naar de dopingcontrole.
Die jongens uit Litouwen doen ALLES voor het wielrennen. Meerdaagse of geen meerdaagse, om half 7 zitten die jongens op de rollen om los te fietsen. Wij lagen om 2200 op bed, die Litouwers waren ons iedere dag nog voor en van Kokszijde gingen ze nog de avondetappe kijken.
Als bij de junioren een halve kop groter is komt dan gewoon omdat ie langer is, groeien doe je echt niet meer...
@Pantani in het topic over Landis wilde ik net een bericht posten of je in dit topic ook niet even moest komen jammeren, maar je had hem al zelf gevonden.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

stefan
Forum-lid

stefan 31 jul 2006 21:36

Afgelopen zaterdag in Bovelingen (belofte/elite) Reden twee Litouwers mee. Vond niet dat hij nu echt hard reed ofzo. Een was 27ste de ander nog verder naar achter.
Reden ook 3 Israeliers mee. Met eentje heb ik zelfs gemaild voordat hij naar hier kwam. Heeft wel een mooie carbon Merida met Dura Ace en zipp wielen. Al werd hij er wel afgereden dat wel. Een van die Israeliers was 32ste
En nog twee Malysiers. Maar die reden nu ook niet echt dat je zegt van WOOW.
Reden totaal 104 renners ik was iets van 55 ofzo. Ik heb niet mee gesprint omdat er al een erg grote groep weg was. Nee, een 55ste plaats is ook niet WOOW

sepp
Forum-lid

sepp 31 jul 2006 23:51

niks tegen avia a hebd aar ook noig gereden 2jaar eerste jaar me cornutje en maesje , dan met bennie en michieltje, men 2 tofste jaren:  rik is de max
avia cyclingteam

ted038
Forum-lid

ted038 01 aug 2006 00:59

Quoten: Origineel geplaatst door sepp op 31 Juli 2006

niks tegen avia a hebd aar ook noig gereden 2jaar eerste jaar me cornutje en maesje , dan met bennie en michieltje, men 2 tofste jaren:  rik is de max

kan hier geen touw aan vast knopen ..(zeker iets belgisch onderonsje ofzo)
postamble();

stefan
Forum-lid

stefan 01 aug 2006 01:22

Als ik het goed lees staat hier. Ehh.. complete onzin als je het mij vraagt. Maar als jij met Ben Hermans en Michiel van Aelbrouck hebt gereden ben jij ongeveer 19 jaar....  En je kunt nog steeds niets zinnigs neerzetten. Kijk taalfouten maak ik ook, maar dit slaat echt nergens op.
En waar fiets je nu dan?

casran
Forum-lid HC

casran 01 aug 2006 01:42

Quoten: Origineel geplaatst door Stefan op 31 Juli 2006

Als ik het goed lees staat hier. Ehh.. complete onzin als je het mij vraagt. Maar als jij met Ben Hermans en Michiel van Aelbrouck hebt gereden ben jij ongeveer 19 jaar....  En je kunt nog steeds niets zinnigs neerzetten. Kijk taalfouten maak ik ook, maar dit slaat echt nergens op.
En waar fiets je nu dan?

Sepp moet dan 20 jaar, ofte 2de jaars belofte, zijn nu... op voorwaarde dat hij nog koerst uiteraard.

www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

sepp
Forum-lid

sepp 01 aug 2006 21:21

ja ik kan niet goed typer en schrijven (heb dan ook maar wielerschool gedaan in herentals... ben sinds mei gestopt met wielrennen ma ga volgend sezoen terug beginnen) ik denk dat ik volgende keren, beter na lees wat ik heb getypt en niet inneens plaaatsen
avia cyclingteam

sepp
Forum-lid

sepp 01 aug 2006 21:21

oei nu doe ik het weeer
avia cyclingteam

jehe
Forum-lid

jehe 01 aug 2006 22:55

Ja die mannen van Litubel rijden alles kapot, dat is zo maar je moet toch met een aantal zaken rekening houden:
*het zijn de beste die naar hier komen*het enigste wat ze moeten doen is eten, slapen en trainen of koersen*epo zullen ze niet pakken, daar hebben ze het geld niet voor*toen ze hier toekwamen vorig jaar en hun eerste wedstrijden reden werden ze er gewoonweg uitgereden, allemaal. Tegen de zomer zijn ze dan echt een stuk verbeterd.*Ze zijn echt wel juniors hoor, maar ze zitten volgens mij al aan hun top terwijl de belgen nog een serieuze groeimarge hebben
ik reed vorig jaar veel liever tegen de litouwers dan nu met de elite z/c hoor

Plaats reactie