Bike Motion 2006
-
- Forum-lid HC
Via internet site www.bikemotionbenelux.nl kun je korting krijgen bij voorregistratie op de entreeprijs, ik geloof 2 euro.
What makes the boat go faster?
-
- Forum-lid
in de nieuwe fiets komen volgens mij ook kortingsbonnen
ben er nog nooit geweest ,maar wil er dit jaar wel es kijken
is het de moeite waard en dagvullend en kun je er kopen met korting ?
de zgn beursaanbiedingen
btw mijn fietsenmaker regelt voor mij vrijkaarten hahahh
zeker teveel gekocht daar afgelopen jaar hahahha
ben er nog nooit geweest ,maar wil er dit jaar wel es kijken
is het de moeite waard en dagvullend en kun je er kopen met korting ?
de zgn beursaanbiedingen
btw mijn fietsenmaker regelt voor mij vrijkaarten hahahh
zeker teveel gekocht daar afgelopen jaar hahahha
Erg de moeite waard. Ben er 1 of 2 keer geweest (weet het niet meer..). Erg leuk. Heel veel fietsen die je niet of nauwelijks in de winkels ziet. Ook leuk zijn de 'andere' fietsen, die je vaak even kunt proberen. Van stepfietsen en cruisers tot een soort skelters.
Als je bent uitgekeken kun je altijd effe de stad ingaan. Als het aardig weer is: Huur een waterfiets bij de stadhuisbrug en trap door de Oudegracht en Nieuwegracht. Uniek.
Als je bent uitgekeken kun je altijd effe de stad ingaan. Als het aardig weer is: Huur een waterfiets bij de stadhuisbrug en trap door de Oudegracht en Nieuwegracht. Uniek.
Hé gasten,
Als we met een groep gaan kennen we korting rijden! Dat moet toch te regelen zijn. Gezellig met alle forummers op zaterdag. Ik maak alvast een lijstje:
1. Noppie
Entree-korting voor groepen en verenigingen
Voor de leden van wielerverenigingen is er een speciale clubkortingactie. Wanneer je een bezoek brengt aan Bike MOTION Benelux met minimaal 10 personen, dan krijg je per persoon € 4,- korting p.p. op een entreekaartje ter waarde van € 12,-. De entreeprijs is dus € 8,- p.p. voor bezoekers in een groep. Voor elke wielerliefhebber geldt dan ook: 'Bike MOTION Benelux dat mag je niet missen!' De groepskorting kun je aanvragen via het B face=Arial color=#800080 online aanvraagformulier./B
Als we met een groep gaan kennen we korting rijden! Dat moet toch te regelen zijn. Gezellig met alle forummers op zaterdag. Ik maak alvast een lijstje:
1. Noppie
Entree-korting voor groepen en verenigingen
Voor de leden van wielerverenigingen is er een speciale clubkortingactie. Wanneer je een bezoek brengt aan Bike MOTION Benelux met minimaal 10 personen, dan krijg je per persoon € 4,- korting p.p. op een entreekaartje ter waarde van € 12,-. De entreeprijs is dus € 8,- p.p. voor bezoekers in een groep. Voor elke wielerliefhebber geldt dan ook: 'Bike MOTION Benelux dat mag je niet missen!' De groepskorting kun je aanvragen via het B face=Arial color=#800080 online aanvraagformulier./B
kiekeboe
2. Chevalier ........................................................................................Zondag
Mijn plan is om op de zondag te gaan,en dat word dan me vuurdoop want ik ben er namelijk ook nog nooit geweest.
En het is een mooie gelegenheid om Forumleden in het echt te zien,en mooie fietsen.
Mijn plan is om op de zondag te gaan,en dat word dan me vuurdoop want ik ben er namelijk ook nog nooit geweest.
En het is een mooie gelegenheid om Forumleden in het echt te zien,en mooie fietsen.
Quoten: Origineel geplaatst door chevalier op 08 Oktober 2006
2. Chevalier ........................................................................................Zondag
3. BigM , zondag ,ik dacht dat jij voor de vrouwen ging Chevalier
Quoten: Origineel geplaatst door BigM op 08 Oktober 2006
Ik ga voor alles wat lekker en mooi is Fietsen en Mooie spullen en ook Vrouwen
Ik ga voor alles wat lekker en mooi is Fietsen en Mooie spullen en ook Vrouwen
Quoten: Origineel geplaatst door kristian op 09 Oktober 2006
Wordt daar ook rechtstreeks aan de consument verkocht? Bijvoorbeeld kleding, accesoires, ed? Of mag dat niet.
Nee, normaal wordt daar niets verkocht. Dit is enkel een beurs om te komen kijken, informatie bij de verschillende fabrikanten in te winnen, nieuwigheden te zien, etc. Je fiets en onderdelen effectief bestellen doe je naderhand bij je plaatselijke fietsenboer!
Zelf ben ik uiteraard elke dag op Bike Motion in Utrecht.
Kom gerust allen langs op onze stand, nr. 1E44. Als jullie van Fiets.nl-forum afspreken, mogen jullie zeker onze stand van Kuota & Zannata als afspreekplaats gebruiken!
Tot dan,
PieterVDB Parts nv | Kuota Benelux | Zannata | Xentis
Euhm... 'k had hier ook al een topic geopend: http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... icID=10802
Wordt daar ook rechtstreeks aan de consument verkocht? Bijvoorbeeld kleding, accesoires, ed? Of mag dat niet.
Nee, normaal wordt daar niets verkocht. Dit is enkel een beurs om te komen kijken, informatie bij de verschillende fabrikanten in te winnen, nieuwigheden te zien, etc. Je fiets en onderdelen effectief bestellen doe je naderhand bij je plaatselijke fietsenboer!
Zelf ben ik uiteraard elke dag op Bike Motion in Utrecht.
Kom gerust allen langs op onze stand, nr. 1E44. Als jullie van Fiets.nl-forum afspreken, mogen jullie zeker onze stand van Kuota & Zannata als afspreekplaats gebruiken!
Tot dan,
PieterVDB Parts nv | Kuota Benelux | Zannata | Xentis
Euhm... 'k had hier ook al een topic geopend: http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... icID=10802
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Ben er ook wel bij denk, ik denk op de vrijdagmiddag. Je kunt mij herkennen aan mijn lichtblauwe Italia-jasje
Hé alles leuk en aardig, maar om nou twee forums te volgen.........
Casran heeft ook al een bikemotion geopend en er is toen verwezen naar evenementen:website bikemotion e.d., maar nou wordt er fanatiek op beide doorgegaan, kan er geen slotje op 1 vd 2???
Bij evenementen lijkt me het duidelijkst...... Groeten tot op bikemotion.
Casran heeft ook al een bikemotion geopend en er is toen verwezen naar evenementen:website bikemotion e.d., maar nou wordt er fanatiek op beide doorgegaan, kan er geen slotje op 1 vd 2???
Bij evenementen lijkt me het duidelijkst...... Groeten tot op bikemotion.