Ooit iets gewonnen?
-
- Forum-lid
Een keer hard rammen op een Tacx i-Magic leverde een hartslagmeter op bij een fietsenzaak. Was de tweede prijs en dat was net goed, want de eerste prijs was een (matige) helm en de derde een zadeltasje...
-
- Forum-lid
het is wit en loopt in de wei?
WITTE GEI T
WITTE GEI T
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
- robbebopper
- Forum-lid HC
Kwittetnie, wajeesda?
- robbebopper
- Forum-lid HC
Neije, om den dooie donder kom ik nie oit t haagje. Wa meende gai wel nie? En oit Dierdonk kom ik ok nie. Des allemal van die kaawe kak. Dor moek niks van hebbe. En fietse kende der ok nie, want tis niks as merseedese en beemwees wa dor de klok sli.
Quoten: Origineel geplaatst door who cares op 07 September 2006
@ RobbebopperKom de ge dan uit de Heistraat of uit de Eeuwels , van de Molenstraat zal de ge niet zijn en op de Suytkade zal de ge ook niet wonen.
hahah en wat heb jij met helmond???
@ RobbebopperKom de ge dan uit de Heistraat of uit de Eeuwels , van de Molenstraat zal de ge niet zijn en op de Suytkade zal de ge ook niet wonen.
Train ze!
Quoten: Origineel geplaatst door Robbebopper op 07 September 2006
Neije, om den dooie donder kom ik nie oit t haagje. Wa meende gai wel nie? En oit Dierdonk kom ik ok nie. Des allemal van die kaawe kak. Dor moek niks van hebbe. En fietse kende der ok nie, want tis niks as merseedese en beemwees wa dor de klok sli.
hehehe, gaj kumt oit d´n rijpel?
hehehe, gaj kumt oit d´n rijpel?
Train ze!
Quoten: Origineel geplaatst door who cares op 07 September 2006@ Robbebopper
Kom de ge dan uit de Heistraat of uit de Eeuwels , van de Molenstraat zal de ge niet zijn en op de Suytkade zal de ge ook niet wonen.
Quote: Origineel geplaatst door Evers op 07 September 2006
Ik woon er redelijk te dicht bij in de buurt , het is een km of 10 bergaf voor mij. Ik ben er ook nog 4 jaar naar school gegaan . MTS aan de Keizerin Marialaan.
Kom de ge dan uit de Heistraat of uit de Eeuwels , van de Molenstraat zal de ge niet zijn en op de Suytkade zal de ge ook niet wonen.
Quote: Origineel geplaatst door Evers op 07 September 2006
Ik woon er redelijk te dicht bij in de buurt , het is een km of 10 bergaf voor mij. Ik ben er ook nog 4 jaar naar school gegaan . MTS aan de Keizerin Marialaan.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.