Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

pro tijdrit wielen 2007

raydox
Forum-lid

raydox 18 jan 2007 17:26

Quoten: Origineel geplaatst door Kuiper op 16 Januari 2007

'06 wou nog wel eens krom-trekken.hoop dat het is opgelost met de '07 maar als goed is krijg je dan nieuwe onder garantie terug.Prijs is ook helaas duurder geworden, ik vrees voor een minder verkoop aantal

de prijs is duurder omdat ze bij shimano een andere carbonn vezel en structuur gebruiken omwille dat de wielen van 2006 nogal is wat slap of dreigde krom te trekken  info heb ik van shimano benelux mechelen zelf

kuiper
Forum-lid
Contact

kuiper 18 jan 2007 18:32

Quote: Origineel geplaatst door raydox op 18 Januari 2007
Quoten: Origineel geplaatst door Kuiper op 16 Januari 2007'06 wou nog wel eens krom-trekken.
hoop dat het is opgelost met de '07 maar als goed is krijg je dan nieuwe onder garantie terug.
Prijs is ook helaas duurder geworden, ik vrees voor een minder verkoop aantal

de prijs is duurder omdat ze bij shimano een andere carbonn vezel en structuur gebruiken omwille dat de wielen van 2006 nogal is wat slap of dreigde krom te trekken info heb ik van shimano benelux mechelen zelf

Andere soort vezels?
zoveel duurder kan het niet voor ze geworden zijn, als je een beetje in de aziatische markt thuis ben.
het aantal ge-retourde wielen zal alleen een kleine financieeleklap opgeleverd hebben.

Plaats reactie