Littekens
Quote: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 05 December 2006
Als we discussies voeren op inhoud dan mag dat gebral ook achterwege blijven is mijn simpele mening. Heeft niks met ruwe bolster/blanke pit te maken.
Maar hier graag ontopic blijven. Ik heb net de hele boel opgeschoond, dus graag weer over de littekens!Vragen en opmerkingen kunnen het beste in het moderatordeel geplaatst worden, dan houden we de normale topics een beetje schoon.
Nou doe je precies hetzelfde Daniel, het is niet aan jou het zo te omschrijven. Inhoud maar weer?
Als we discussies voeren op inhoud dan mag dat gebral ook achterwege blijven is mijn simpele mening. Heeft niks met ruwe bolster/blanke pit te maken.
Maar hier graag ontopic blijven. Ik heb net de hele boel opgeschoond, dus graag weer over de littekens!Vragen en opmerkingen kunnen het beste in het moderatordeel geplaatst worden, dan houden we de normale topics een beetje schoon.
Nou doe je precies hetzelfde Daniel, het is niet aan jou het zo te omschrijven. Inhoud maar weer?
-
- Forum-lid
Mijn beide knieën zijn één groot litteken, dan heb ik nog een litteken dat begint vanop de kneukel van mijn rechter dikke teen en dat eindigt aan mijn elleboog (een lange schaafwond). Mijn linker elleboog heeft ook wel wat littekens, de beide zijden wan mijn gat zijn niet meer perfect. Jah, ik ben eigenlijk een wandelend litteken.
Excuse me while I kiss the sky
heb een behoorlijke op mijn heup. Probeerde wat tijd goed te maken op mijn voorganger in de afdaling op de posbank. De weg was echter nog wat nat en ik gooide mijn hele gewicht van rechts naar links in de eerste haarspeldbocht. Ik ging gelijk vol onderuit en het leek alsof iemand met een kaasschaaf langs mijn been was gegaan. Ging ook lekker ontsteken, nog lang last van gehad. De 60 km terugreis was geen pretje.
KTM Revelator Alto Exonic
KTM Scarp Master
KTM Scarp Master
-
- Forum-lid
Ik mis een hoektand (wonderbaarlijk dat m'n voortanden heel zijn), gat in m'n wang (prachtig rond litteken als van schotwond), knie permanente rosbief, op m'n borst van linker tepel naar rechter zij een taps toelopend litteken van zo'n 40cm, maar die is net genoeg zichtbaar om stoer te zijn en net genoeg verstopt (inmiddels ook nog is tussen vetrollen) dat ze iet afschrikwekkend zijn.
Verder is alles wel weg getrokken.
Verder is alles wel weg getrokken.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik zal het bij m'n tanden houden : Linker voortand beide hoekjes afgebroken, rechter voortand volledig doormidden op een goede mm van het tandvlees, de tand daar rechts van is de hoek eraf geschuurd door asfalt. Maar gelukkig heb ik een goede en aardige tandarts, ik heb nooit een gaatje gehad, maar toch kwam ik er soms te vaak. Alleen als je weet dat er wat te zien valt kan je zien dat de ene voortand donkerder is door de wortelkanaal behandeling, de hoekjes die afgebroken zijn is niets van te zien omdat hij die met wat klei weer gemaakt heeft.
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Ik heb ook een litteken van het 'koersen'. Zes jaar terug koerste ik op m'n postfiets rond om van die Postbank telefoontjes te bezorgen. Tot ik plots van achteren aangevlogen werd door zo'n smerige Rottweiler. Heb nog steeds de afdrukken van z'n hoektanden in m'n rechterzij staan! Was een goed begin van m'n baantje bij de PTT want 't was m'n eerste maand daar! Werk dr trouwens nog steeds iedere zaterdag!
Verscheidene op benen en armen.
De "mooiste" is een permenant rode plek op m'n linkerheup, bij een valpartij aan >40 km/u.
Ik reed tegen het achterwiel aan van m'n voorligger toen we met z'n zessen een soort ploegentijdritje aan het doen waren.
Jammer genoeg was het asfalt van de ruwste soort. Deze plek gaat nooit meer weg en heeft een diameter van ongeveer 6 cm.
Die dag naar huis gereden, gewoon dat tijdritje afgewerkt. Wel eerst even groggy aan de kant gezeten.'s Anderendaags zeer stijf.
De "mooiste" is een permenant rode plek op m'n linkerheup, bij een valpartij aan >40 km/u.
Ik reed tegen het achterwiel aan van m'n voorligger toen we met z'n zessen een soort ploegentijdritje aan het doen waren.
Jammer genoeg was het asfalt van de ruwste soort. Deze plek gaat nooit meer weg en heeft een diameter van ongeveer 6 cm.
Die dag naar huis gereden, gewoon dat tijdritje afgewerkt. Wel eerst even groggy aan de kant gezeten.'s Anderendaags zeer stijf.
op allebij mijn heupen 2 littekens (totaal 4 dus) eerste keer in de koers in Antwerpen waar ik bij het opdraaien van de kasseien onderuit ging. links een klein litteken en rechts een grotere (links +/- 2cm en rechts +/-7 in diameter) en de andere kwam door vorige week ( wonderbaarlijk zijn de korsten er al helemaal vanaf) Links een redelijk grote met een diameter van +/- 9cm en links een kleine met een doorsnee van +/-2 cm. ziet er wel grappig uit vind ik. Nouwja wat is grappig, het hoort erbij, dat worden mij herinnneringen aan de Nieuwelingen en Junioren die voor altijd zichtbaar zullen zijn.

-
- Forum-lid
Heb vandaag ook nog een redelijk waardig litteken opgelopen. Door een tegemoetkomende auto aangereden. Aanvankelijk dacht ik dat'ie me net had gepasseerd. Maar toen ik naar m'n stuur keek verried het bloedspoor toch iets anders...
Half kootje van m'n pink weg. Ik stoppen, auto gelukkig ook. Ik keek nog eens goed en zag dat het niet m'n halve maar m'n hele kootje was, en dat het afgescheurde deel er nog wel aan hing via de huid. Voor ik het beter bekeek maar snel weg gekeken en die vent geroepen dat'ie ambulance moest bellen. En wat zei die vent; "Ik ben chirurg."
Ik kan het nog niet geloven. Maar goed, kootje zit er weer op en ik typ voorlopig met 1 hand.
En fietsen... is kijken waar op dit forum de oplossing staat voor het met de rechter hand remmen van zowel voor als achter tegelijk. Amstel Gold naar de kl*te, dan maar Tilff-Bastogne-Tilff. Nog tips betreffende fietsen met pinkspalk en compleet ingezwachtelde hand?
Half kootje van m'n pink weg. Ik stoppen, auto gelukkig ook. Ik keek nog eens goed en zag dat het niet m'n halve maar m'n hele kootje was, en dat het afgescheurde deel er nog wel aan hing via de huid. Voor ik het beter bekeek maar snel weg gekeken en die vent geroepen dat'ie ambulance moest bellen. En wat zei die vent; "Ik ben chirurg."
Ik kan het nog niet geloven. Maar goed, kootje zit er weer op en ik typ voorlopig met 1 hand.
En fietsen... is kijken waar op dit forum de oplossing staat voor het met de rechter hand remmen van zowel voor als achter tegelijk. Amstel Gold naar de kl*te, dan maar Tilff-Bastogne-Tilff. Nog tips betreffende fietsen met pinkspalk en compleet ingezwachtelde hand?
Gisteren voor het eerst in mijn fietscarierre het asfalt mogen kussen. Baba da's vies
Doen we niet meer. We hadden net afgesprint en ik liet me uitzakken naar achteren. Ik hoor hooo!, komt iemand links, tikt me aan. Te laat daar lag ik. lekker over het asfalt het viaduct afgeschaafd
Lig van boven tot onder open en nu vooral stram.
Fiets heeft weinig. Enkel de shifters zijn nogal gehavend. Zitten ontzettend diepe groeven in , Weer wat grammen weg zeg maar
Foto's:
Nu lekker buiten zitten en alles op laten drogen!
Groeten,

Fiets heeft weinig. Enkel de shifters zijn nogal gehavend. Zitten ontzettend diepe groeven in , Weer wat grammen weg zeg maar

Foto's:
Nu lekker buiten zitten en alles op laten drogen!
Groeten,
Hehe, vroeger ook zo een paar keer de grond gekust. 't Doet geen deugd he. Meestal beleef je de val in slowmotion. Ik heb nu na meer dan twaalf jaar nog altijd de tekens van de val. Jeugdherinneringen. Allez, veel beterschap en hou ze proper.
Probeer vooral te vermijden er de eerste twee weken nog eens op te vallen want da's nog erger, ik zweer het....... Ben ooit eens drie maal gevallen in drie wedstrijden. Ik was nochtans al altijd recht gebleven tot dan . De laatste keer kon ik er nie meer mee lachen!
Probeer vooral te vermijden er de eerste twee weken nog eens op te vallen want da's nog erger, ik zweer het....... Ben ooit eens drie maal gevallen in drie wedstrijden. Ik was nochtans al altijd recht gebleven tot dan . De laatste keer kon ik er nie meer mee lachen!
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waren jullie eerder afgesprint dan de rest van het peloton toevallig? Dat is bij de trainingskoersjes altijd een lastig moment. De afgesprintte renners laten het gas los, de rest knalt nog met 40+ door.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!