Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2007?

janw.f.
Forum-lid

janw.f. 07 jan 2007 17:40

Heb vandaag heerlijk gefietst. Ondanks de regen en stevige wind - er was goed weer voorspeld, maar ja, met weer.nl weet je het wel - toch een leuk racefietstochtje. 
Heb niet lang geleden griep gehad, tevens vandaag een wat hogere hartslag dan normaal. Heb me dus niet kapot gereden; kalmpjes aan dus...+/- 40 km totaal, gem. 28 km/h. 

davey
Forum-lid

davey 07 jan 2007 17:52

vandaag lekker buiten gereden,gister op de baan 2 uur maar dat ging niet echt heel lekker omdat ik ziek ben geweest enz, heb daarvoor zelfs het nk baan moeten afmelden vorige week,en ik meld niet snel af,vandaag bijna 3 uur gereden met nog iemand die ook beetje ziek was, onze hartslagen waren in het begin wat aan de hoge kant, maar het was toch lkkr ondanks de harde wind hier langs de zee, 

herera
Forum-lid

Gebruikersavatar herera 07 jan 2007 18:00

Zaterdag 6 jan.. met z'n 3tjes ekkes ien 't bos speule.. zwaar rondje modderen op veluwe bij Rosendaal ,Velp en Reden.
68 km.. 2 uur 55min
1850 cal.  Gem. HF 134       Max. HF 164
En we ware heel vies!!

"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 07 jan 2007 21:10

Vandaag met mijn toerclub een veldtocht gereden, waarbij ook gastrijders welkom waren. In totaal vertrokken we om half negen met zo'n dertig renners, voor een ronde van 50 km. De route was niet uitgepijld, dus werkten we met voorrijders. In drie groepen gefietst. De ronde liep langs de grenzen van de gemeente Deurne (NB) en was vooral erg modderig. Vooral een stuk van vijf kilometer langs het zogenoemde "defensiekanaal" lag er zeer slecht bij. Was dus ploeteren. Na de rit lekker afgesloten in de kantine van de plaatselijke atletiekvereniging(LGD) met een lekker bakkie koffie.

cor01
Forum-lid

cor01 07 jan 2007 22:36

Na mijn vroege dienst weer op de racer gesprongen. Er was voorspeld dat het een droge middag zou worden met een waterig winter zonnetje...! Mooi niet dus...! Regen,regen en nog eens regen. Ipv. een rustige duurtraining maar wat harder door getrapt waarbij ik alle viaducten hier in de omgeving weer onveilig heb gemaakt..
2 u 45 min. 75 km
"Afstappen is geen optie"

whocares
Forum-lid

whocares 08 jan 2007 06:09

Quote: Origineel geplaatst door Robbebopper op 07 Januari 2007
Vandaag met mijn toerclub een veldtocht gereden, waarbij ook gastrijders welkom waren. In totaal vertrokken we om half negen met zo'n dertig renners, voor een ronde van 50 km. De route was niet uitgepijld, dus werkten we met voorrijders. In drie groepen gefietst. De ronde liep langs de grenzen van de gemeente Deurne (NB) en was vooral erg modderig. Vooral een stuk van vijf kilometer langs het zogenoemde "defensiekanaal" lag er zeer slecht bij. Was dus ploeteren. Na de rit lekker afgesloten in de kantine van de plaatselijke atletiekvereniging(LGD) met een lekker bakkie koffie.

Dus je bent met 't Verzetje uit Deurne wezen MTB'en !!
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

neos
Forum-lid

neos 08 jan 2007 18:21

Van hetzelfde ik dacht het is droog en het is 15:15 dat gaat nog wel een 1 1/2 uur   .
wel nog steeds last van mijn bilspier maar met klein verzet en bijna geen heuvels ging het toch aardig.
Heijen-Hommersum- Kessel - Asperden- Hassum- Hommersum- Heijen....
cornelli racing cycles Uden

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 08 jan 2007 22:17

Quoten: Origineel geplaatst door who cares op 08 Januari 2007

Quote: Origineel geplaatst door Robbebopper op 07 Januari 2007

Dus je bent met 't Verzetje uit Deurne wezen MTB'en !!

Klopt. Sinds mei 2006 mijn club. Overigens ben ik zelf een Helmonder. Maar door omstandigheden veel met Deurne te maken. Ach, en elke training vanuit Deurne betekent weer een extra ritje van Helmond naar Deurne en terug. Gunstig voor de kilometerstand.

trickoutxtc3
Forum-lid

trickoutxtc3 08 jan 2007 22:47

Quoten: Origineel geplaatst door Seven Hills op 06 Januari 2007

Aardig doorgetrapt vandaag. Nijmegen, Bemmel, Pannerden, Lobith, Emmerich, Kleef, Goch, Bergen, Vierlingsbeek, Boxmeer, Gennep, Mook, N'gen. 117 km op het tellertje.

hey ron fiets jij weer dan???
A.D.I.D.A.S

(jonathan davis)

sevenhills
Forum-lid

sevenhills 08 jan 2007 22:57

Quoten: Origineel geplaatst door trick out xtc3 op 08 Januari 2007

Quoten: Origineel geplaatst door Seven Hills op 06 Januari 2007

Aardig doorgetrapt vandaag. Nijmegen, Bemmel, Pannerden, Lobith, Emmerich, Kleef, Goch, Bergen, Vierlingsbeek, Boxmeer, Gennep, Mook, N'gen. 117 km op het tellertje.

hey ron fiets jij weer dan???

He Bjorn, ik ben idd eind vorig jaar weer voorzichtig begonnen. Heb inmiddels nauwelijks last meer van mijn polsen. Fiets wel op de mtb, maar nog niet in de bossen gedurfd. Binnenkort maar eens mee beginnen. Zie in een ander topic dat er weer afspraken worden gemaakt voor gezamenlijke ritten rond Nijmegen, zal ik ook eens bij aansluiten.

whocares
Forum-lid

whocares 09 jan 2007 06:17

Quote: Origineel geplaatst door Robbebopper op 08 Januari 2007

Klopt. Sinds mei 2006 mijn club. Overigens ben ik zelf een Helmonder. Maar door omstandigheden veel met Deurne te maken. Ach, en elke training vanuit Deurne betekent weer een extra ritje van Helmond naar Deurne en terug. Gunstig voor de kilometerstand.

Was jij toevallig ook bij de groep die de toerocht in Boekel heeft gefietst , ik stond toen namelijk langs het busje dat toen meereed.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

Plaats reactie