Quote: Origineel geplaatst door Rezne op 30 Januari 2007
Quoten: Origineel geplaatst door raydox op 30 Januari 2007Quoten: Origineel geplaatst door scrymm op 30 Januari 2007 leg ns uit dan, waarom komt er nog meer bij kijken? bv een achterwiel vastzetten , is niet zo simpel wss zal je de eerste keer 4 a 5 keer proberen voor het voledig rechtstaat en de ketting op de juiste spanning staat.vb2 welke tandwielen moet ik steken voor welke onderdelen.
vb3 welke tubewielen,wielen en een piste tube moet zelfs 4 keer gecold of minstens 3 keer gecold worden.
en etc.

Hmm da's alleen maar puur technisch...Hoe is het fietsen zelf? ja duh je moet trappen voor je leven maar is het leuker? Hoe train je? Vertel es wat over het fietsen zelf......... overtuig me
over het fietsen zelf oei oei dan ben ik morgen nog bezig met vertellen

.
ten eerste je mag niet bang zijn van op een piste te rijden omdat je geen remmen hebt en je benen niet kan stil houden .
een voordeel is het is warmer in de winter van op een piste te rijden en droger.
je wordt stuurvaardiger, je hebt meer het snelheidsgevoel op een piste. nog leuk is je kan er alles op traine zowel kracht als uithouding en losrijden.
als je nog nooit op een piste gereden hebt doe je er best aan met een ervaren renner mee te gaan . Je mag nooit zonder dat je ooit op een piste gereden hebt een vrije treining meedoen. Dit is gevaarlijk voor je zelf maar ook voor de andere collega's.
de sfeer op een piste vind ik ook leuk omat je dicht bij elkaar zit enzo kijk maar eens naar een 6daagse of beter ga in februari naar de lotto 6daagse van hasselt en proef eens van de sfeer.
srr als er nogal wxat spel fouten instaan maar het moest nogal snel gaan. Ik heb hierbij helemaal nog niet alles gezegd over op een piste rijden.
als je toch eens opeen piste wilt gaan rijden een goede raad de eerste 2 keer valt het altijd een beetje tegen.
pff nu zijn mijn vingers moe hahaaha