TRUDIE KLOP CLASSIC.datum: 13 mei 2007start: Zoetermeer (details volgen later)tijd: 10.00 uurafstand: ca 100 km.Route (globaal):vanaf Zoetermeer door Delftse Hout en Sion richting Wateringen om bij de Bonte Haas onze Westlanders op te halen. Dan verder langs de Zweth. Het is de bedoeling dat we langs de Nieuwe Waterweg richting Hoek van Holland rijden. (Ik reken op onze vrienden uit het Westland die een leuke route weten). Koffie drinken bij de Torpedoloods.Na afloop nakaarten bij de Bonte Haas, afscheid nemen van Big Rosa en door naar Zoetermeer (misschien wel thuisgebracht door de Westlanders die per slot van rekening ook aan hun kilometers moeten komen.)Deelnemers:TrudieColnago/GBig RosaDualReneThe RiddlerRolandt
TKC 13 mei 2007
TRUDIE KLOP CLASSIC.datum: 13 mei 2007start: Zoetermeer (details volgen later)tijd: 10.00 uurafstand: ca 100 km.Route (globaal):vanaf Zoetermeer door Delftse Hout en Sion richting Wateringen om bij de Bonte Haas onze Westlanders op te halen. Dan verder langs de Zweth. Het is de bedoeling dat we langs de Nieuwe Waterweg richting Hoek van Holland rijden. (Ik reken op onze vrienden uit het Westland die een leuke route weten). Koffie drinken bij de Torpedoloods.Na afloop nakaarten bij de Bonte Haas, afscheid nemen van Big Rosa en door naar Zoetermeer (misschien wel thuisgebracht door de Westlanders die per slot van rekening ook aan hun kilometers moeten komen.)Deelnemers (zelf even aanvullen aub)TrudieColnago/GBig RosaDualReneThe RiddlerRolandtNoppie!!
Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 14 Maart 2007
Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 13 Maart 2007
Je zit zeker nog niet zo lang op het forum??? Het is de bedoeling dat je (en ieder ander) zelf je naam aanvult.
Het is toch leuker dat jij me erbij hebt gezet.
Oh nee toch, gaat die Noordwijker ook mee?
Je zit zeker nog niet zo lang op het forum??? Het is de bedoeling dat je (en ieder ander) zelf je naam aanvult.
Quoten: Origineel geplaatst door Rolandt op 14 Maart 2007
Dat is om het evenwicht te houden, niet alleen lolbroeken maar ook de serieuzere wielrenner. Anders wordt het alleen maar lachen en dat is ook niet alles. Het is wel de bedoeling dat er gefietst wordt.
Dat is om het evenwicht te houden, niet alleen lolbroeken maar ook de serieuzere wielrenner. Anders wordt het alleen maar lachen en dat is ook niet alles. Het is wel de bedoeling dat er gefietst wordt.
kiekeboe