Wat is dit?
Je hebt een erg conservatieve smaak sharkman, besef je dat wat mooi is vooral gevormd wordt door afbeeldingen die je al vaker hebt gezien. Daarom lijken veel logo's van fietsen ook op elkaar (schreefloos lettertype met outline er omheen). Ik vindt beide frames wel bijzonder, maar hou zelf iets meer van rustiger frames die vooral de vorm van het staal/alu/carbon laten zien.
Smaak is zo persoonlijk als je dna profiel.
En iets wat je mooi vindt zul je herkennen en benoemen, dit kan ook iets zijn wat compleet nieuw is toch?
@BRT: Als het waar is wat jij zegt van herkenning dan zou ik graag eens lezen waar je dat vandaan hebt;)
En iets wat je mooi vindt zul je herkennen en benoemen, dit kan ook iets zijn wat compleet nieuw is toch?
@BRT: Als het waar is wat jij zegt van herkenning dan zou ik graag eens lezen waar je dat vandaan hebt;)
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Buurman schreef:als je wilt weten wat het is, zou ik zeggen vraag de klant van lohman haha. het is zijn frame dus die zal het vast wel weten.
+1
Dat was ok mijn initiele gedachte. Timo kent wel iemand bij Lohman dacht ik dus.......
Kijk maar uit. Dadelijk is het een fiets van die beruchte 'Tatoo Killers'
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
De frames zijn van het soort die je "overal" tegenkomt.
Maar of het nou je smaak is of niet, het is wel een erg knap stukje lakwerk.
Volgens mij is het zelfs handgeschilderd.
Met name de letters zijn te ruw voor airbrush, wat het wel erg veel karakter geeft.
Of iemand heeft wel heel erg zijn best gedaan om dat effect te bereiken, wat ik me haast niet kan voorstellen.
Maar of het nou je smaak is of niet, het is wel een erg knap stukje lakwerk.
Volgens mij is het zelfs handgeschilderd.
Met name de letters zijn te ruw voor airbrush, wat het wel erg veel karakter geeft.
Of iemand heeft wel heel erg zijn best gedaan om dat effect te bereiken, wat ik me haast niet kan voorstellen.
H&H schreef:Smaak is zo persoonlijk als je dna profiel.
Er is veel over geschreven, maar het is ook persoonlijke ervaring uit mijn werk als grafisch ontwerper.
Raymond Loewy heeft er iets over geschreven, maar er zijn meer. http://books.google.com/books?id=ZFdl0g ... wy&f=false
Buurman schreef:als je wilt weten wat het is, zou ik zeggen vraag de klant van lohman haha. het is zijn frame dus die zal het vast wel weten.
Dat hebben ze bij Lohman al gedaan want die zijn zelf ook erg nieuwsgierig. De klant is een Italiaan en zijn antwoord was niet goed te volgen.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof