Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 28 Februari 2007
Qua fietsomgeving is Nijmegen het mooist. In Nijmegen zijn ook nog 2 grote studenten wieler verenigingen.
Maar waar je goed kan fietsen lijkt me nu niet echt het belangrijkste als je een universiteit moet gaan kiezen.
Nee is natuurlijk ook niet het belangrijkse, maar ik weeg het wel mee in mn keuze
Waar studeren?
Quoten: Origineel geplaatst door havana op 28 Februari 2007
Nijmegen en Tilburg zijn enorm saaie studentensteden dus die zouden voor mij al afvallen, maar goed wie ben ik Heb zowel in Amsterdam als Rotterdam gestudeerd, mijn voorkeur gaat toch uit naar de eerste; alhoewel het moeilijk woonruimte vinden is. Er wordt wel enorm veel gefietst hier in de omgeving en er zijn ook talloze verenigingen (De Amstel, Olympia, etc.). Welke studierichting ga je doen trouwens?
filosofie
Nijmegen en Tilburg zijn enorm saaie studentensteden dus die zouden voor mij al afvallen, maar goed wie ben ik Heb zowel in Amsterdam als Rotterdam gestudeerd, mijn voorkeur gaat toch uit naar de eerste; alhoewel het moeilijk woonruimte vinden is. Er wordt wel enorm veel gefietst hier in de omgeving en er zijn ook talloze verenigingen (De Amstel, Olympia, etc.). Welke studierichting ga je doen trouwens?
filosofie
Vandaag is morgen alweer gisteren
Quoten: Origineel geplaatst door W0uter op 28 Februari 2007
In Groningen is ook een prima filosofie-opleiding. Heuvels hebben we niet... Maar een goede roeivereniging wel. Gyas wint de Varsity!
alleen kan ik als brabander die groningers niet verstaan
In Groningen is ook een prima filosofie-opleiding. Heuvels hebben we niet... Maar een goede roeivereniging wel. Gyas wint de Varsity!

- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik heb filosofie gestudeerd in Tilburg. En inderdaad, dat is een vrij saaie stad. De faculteit in Tilburg is erg klein. Zo om en nabij de 150 studenten. Het grote voordeel daarvan is dat je een zeer persoonlijk contact kunt hebben met de docenten daar. Fietsen is daar net als overal mogelijk, maar naar mijn mening niet ideaal. Tegenwoordig fiets ik nog geregeld naar Tilburg. Ikzelf woon in Helmond, en mijn broer in Tilburg. Dit is met de fiets wel erg leuk. Je kunt namelijk helemaal langs het Wilhelminakanaal rijden. Alleen fietspad!
Quoten: Origineel geplaatst door Robbebopper op 01 Maart 2007
Ik heb filosofie gestudeerd in Tilburg. En inderdaad, dat is een vrij saaie stad. De faculteit in Tilburg is erg klein. Zo om en nabij de 150 studenten. Het grote voordeel daarvan is dat je een zeer persoonlijk contact kunt hebben met de docenten daar. Fietsen is daar net als overal mogelijk, maar naar mijn mening niet ideaal. Tegenwoordig fiets ik nog geregeld naar Tilburg. Ikzelf woon in Helmond, en mijn broer in Tilburg. Dit is met de fiets wel erg leuk. Je kunt namelijk helemaal langs het Wilhelminakanaal rijden. Alleen fietspad!
Fiets je dan ook bij buitenlust of heb je daar gefietst, ik kom namelijk uit Asten, ligt er vrij dicht in de buurt..
Fiets je dan ook bij buitenlust of heb je daar gefietst, ik kom namelijk uit Asten, ligt er vrij dicht in de buurt..
-
- Forum-lid
Utrecht natuurlijk! Ken hier 1 studentenvereniging, USWV de Domrenner. Stelt denk ik niet zo heel veel voor, maar je kan altijd nog naar WV Het Stadion (in Nieuwegein, heel dicht bij).
Grote voordeel is dat je ongeacht waar in de stad je woont binnen een kwartier tussen de weilanden kan zitten. Vanaf centrum op kleine 20km heb je de Heuvelrug, lekdijk, polders, de Loosdrechtse Plassen, alles.
En uitgaan is hier 24/7, dus volledig aan je trainingsschema aan te passen!
Grote voordeel is dat je ongeacht waar in de stad je woont binnen een kwartier tussen de weilanden kan zitten. Vanaf centrum op kleine 20km heb je de Heuvelrug, lekdijk, polders, de Loosdrechtse Plassen, alles.
En uitgaan is hier 24/7, dus volledig aan je trainingsschema aan te passen!
Quote: Origineel geplaatst door scrymm op 01 Maart 2007
En dat zegt natuurlijk weer meer over jou dan over het prachtige Grunn'n! Hier in het noorden plachten wij altijd te zeggen dat achter Zwolle de beschaving ophoudt.

En dat zegt natuurlijk weer meer over jou dan over het prachtige Grunn'n! Hier in het noorden plachten wij altijd te zeggen dat achter Zwolle de beschaving ophoudt.

When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
Quoten: Origineel geplaatst door Twente op 01 Maart 2007
Quoten: Origineel geplaatst door havana op 01 Maart 2007
Bij jullie drinken ze Grolsch da's ook duidelijk een minpunt
Tref ons niet in ons hart. Grolsch een minpunt noemen is vloeken in de kerk
Grolsch is tenminste bier. Dat andere uit A'dam is gewoon water met schuim!
Quoten: Origineel geplaatst door havana op 01 Maart 2007
Bij jullie drinken ze Grolsch da's ook duidelijk een minpunt
Tref ons niet in ons hart. Grolsch een minpunt noemen is vloeken in de kerk
Grolsch is tenminste bier. Dat andere uit A'dam is gewoon water met schuim!
Quote: Origineel geplaatst door Dinah op 02 Maart 2007
en ja dat is waar
It sure is, plaatsgenoot! We zitten hier toch duidelijk in t mooiste stukje nl! Las net dat je hier nog maar kort zit, heb je inmiddels al leuke routes en fm gevonden? Laat maar ff weten als je nog wat tips kunt gebruiken!
Erik
en ja dat is waar
It sure is, plaatsgenoot! We zitten hier toch duidelijk in t mooiste stukje nl! Las net dat je hier nog maar kort zit, heb je inmiddels al leuke routes en fm gevonden? Laat maar ff weten als je nog wat tips kunt gebruiken!
Erik
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells