reputatie onlinebikestore
Ik heb altijd betaald naar een ABN nummer meen ik.
Heb daar een week geleden een FSA stuur besteld, maar de status stond nog steeds op bestellen. Er werd niet geantwoord op mijn mail, dus net ook maar even gebeld naar OBS. Ik werd vriendelijk te woord gestaan (Vasco was er even niet). Hij kon mij vertellen dat FSA meestal niet zo snel was met de leveringen, Vasco gaat mij morgenochtend sowieso terugbellen. Verklaard denk ik ook gedeeltelijk waarom sommige bestellingen lang duren, blijkbaar heeft hij geen voorraad.
Nou ik heb er mijn Sidi wielerschoenen besteld, na een paar dagen belde hij mij op dat de gewonen uitvoering zonder carbon zool er niet meer was. Toen bood hij mij voor de zelfde prijs de carbonzool versie aan. Dus dat vond ik wel leuk, verder verliep alles probleemloos. Altijd vriendelijk enz. dus zeker een aanrader!
STEVENS SCF 2 ULTEGRA
Nelis schreef:Nou ik heb er mijn Sidi wielerschoenen besteld, na een paar dagen belde hij mij op dat de gewonen uitvoering zonder carbon zool er niet meer was. Toen bood hij mij voor de zelfde prijs de carbonzool versie aan. Dus dat vond ik wel leuk, verder verliep alles probleemloos. Altijd vriendelijk enz. dus zeker een aanrader!
Ben jij even een bofbips. Hij zou mij absoluut terugbellen, yeah right, mooi niet dus.
Dus zelf maar even gebeld: FSA is traag blabla. Nu moet ik zelf maar achter zijn kont aan zitten, zoals hij zelf zei. Die eigenaar is volgens mij een heel vriendelijke vent en ik denk dat z'n service echt wel goed is. Maar van zaken doen/afspraken nakomen heeft hij volgens mij niet veel kaas gegeten.
Heb net m'n nieuwe ergopowers omgebouwd,dus zit te springen om het hele riedeltje op m'n fiets te bouwen. Maar ja zonder stuur...
Dat mag je zeker verwachten, aangezien ik natuurlijk aan dezelfde kant sta is het makkelijk te beoordelen.
Antwoord in ieder geval dezelfde dag, daar hoeft nog geen definitieve levertijd in te staan maar laat weten dat de bestelling (en eventuele betaling) gezien is en dat er aan gewerkt wordt. Dat is niets te veel gevraagd gezien de vele vormen van communicatie die mogelijk zijn.
Maar goed, als het niets wordt daar met die Pro tassen weet je me te vinden.
ps ik zie twee tasseb staan op de site, de traveller en de grotere uitvoering. Zijn beide gewoon op voorraad in nederland dus dat kan het niet zijn....
Antwoord in ieder geval dezelfde dag, daar hoeft nog geen definitieve levertijd in te staan maar laat weten dat de bestelling (en eventuele betaling) gezien is en dat er aan gewerkt wordt. Dat is niets te veel gevraagd gezien de vele vormen van communicatie die mogelijk zijn.
Maar goed, als het niets wordt daar met die Pro tassen weet je me te vinden.

ps ik zie twee tasseb staan op de site, de traveller en de grotere uitvoering. Zijn beide gewoon op voorraad in nederland dus dat kan het niet zijn....
"Try not. Do or do not......there is no try"