Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

muziek op de fiets?

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 05 apr 2007 11:31

Geruis heb ik niet zoveel last van (eigenlijk nooit). Veel gelul vind ik niet zo heel erg; overigens rijd ik het meest gedurende Claudia d'r Op en Rap Radio en vooral die laatste lult niet zoveel. Als je geen gelul wil moet je SkyRadio of Q-Music opzetten maar daar draaien ze alleen Robbie Williams, Dido en de Scissor Sisters.

Tijdens een D1 heb ik ook niet zoveel motivatie nodig, gewoon lekker trappen

luna
Forum-lid

luna 05 apr 2007 12:49

heerlijk met de ipod op duurtraining doen.

ilgrasso
Forum-lid

ilgrasso 05 apr 2007 13:03

Quoten: Origineel geplaatst door havana op 05 April 2007

Geruis heb ik niet zoveel last van (eigenlijk nooit). Veel gelul vind ik niet zo heel erg; overigens rijd ik het meest gedurende Claudia d'r Op en Rap Radio en vooral die laatste lult niet zoveel. Als je geen gelul wil moet je SkyRadio of Q-Music opzetten maar daar draaien ze alleen Robbie Williams, Dido en de Scissor Sisters.Tijdens een D1 heb ik ook niet zoveel motivatie nodig, gewoon lekker trappen

In grote delen van Noord-Brabant is X-FM te ontvangen (www.xfm.nl). Nonstop dance. Lekker om op te fietsen alleen jammer dat ze veel verschillende frequenties hebben waardoor het signaal niet zo sterk is en je het vaak kwijt raakt op een traject.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

venom
Forum-lid

venom 05 apr 2007 20:17

Ik rij nml óók altijd solo, beetje saai idd, vandaar ook mijn vraag!

colnagogissmio
Forum-lid

colnagogissmio 05 apr 2007 22:51

Ik heb trouwens in een donker verleden wel een keer een ghettoblaster met Rammstein en dergelijke op m'n rug rondgereden. Maar dat was meer een publiekstrekkertje en een rustverstoorder (ach, in de randstad...).

ilgrasso
Forum-lid

ilgrasso 06 apr 2007 12:18

Quoten: Origineel geplaatst door Colnagogissmio op 05 April 2007

Ik heb trouwens in een donker verleden wel een keer een ghettoblaster met Rammstein en dergelijke op m'n rug rondgereden. Maar dat was meer een publiekstrekkertje en een rustverstoorder (ach, in de randstad...).

Daar zijn vast foto's van
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

lvgh
Forum-lid HC

lvgh 06 apr 2007 14:10

Quote: Origineel geplaatst door bluebird1 op 05 April 2007
Voor mij is het afhankelijk van m'n bui en de plaats waar ik train. Rijd ik solo in de flevopolder dan is een muziekje erg fijn, kom ik in de bewoonde wereld gaan vaak de oordopjes eruit. Vroeger radio en mp3 op m'n nokia gsm, sinds een week op m'n SE w880i..... en daar ben ik erg tevreden mee; oordopjes 10 x beter evenals geluidskwaliteit en bovendien erg makkelijk om cd's erop te knallen via USB en PCtje. Eerlijkheid gebiedt te vertellen dat ik ook erg gecharmeerd ben van het uiterlijk van m'n nieuwe foon...
Dat is idd een schitterend toestel. Heb in september de w810i genomen i.p.v. een toestel dat mooi dun was (maar minder specs), komen ze van SE met deze ;S Hoor je trouwens geen ruis bij het luisteren? Bij mijn telefoon wel, vreselijk... mja ik ben een iAudio mp3/flac-speler gewend. Heb je trouwens de zwarte of de zilveren?

nelis
Forum-lid

nelis 06 apr 2007 14:53

Ik vind het maar irri want als je aan het fietsen bent gaan constant die oordopjes los zitten. En die moet je dus steeds maar weer goed in je oor doen.
STEVENS SCF 2 ULTEGRA

colnagogissmio
Forum-lid

colnagogissmio 06 apr 2007 15:10

Quote: Origineel geplaatst door Il Grasso op 06 April 2007
Quoten: Origineel geplaatst door Colnagogissmio op 05 April 2007Ik heb trouwens in een donker verleden wel een keer een ghettoblaster met Rammstein en dergelijke op m'n rug rondgereden. Maar dat was meer een publiekstrekkertje en een rustverstoorder (ach, in de randstad...).
Daar zijn vast foto's van

Foto's? Geen scherpe in ieder geval, zo hard als dat ik fietste.

Trouwens, wie muziek op de fiets wil luisteren is het beste af met een iPod Shuffle (tenzij je radio wilt); is licht, klein, je clipt'm zo aan je mouwtje en de oordoppies blijven eindeloos goed hangen. Kost 79 euri; lijkt veel maar het is voor velen maar 1.5 bandensetje!

lvgh
Forum-lid HC

lvgh 06 apr 2007 15:19

Quote: Origineel geplaatst door Nelis op 06 April 2007
Ik vind het maar irri want als je aan het fietsen bent gaan constant die oordopjes los zitten. En die moet je dus steeds maar weer goed in je oor doen.
Dan kun je beter andere oordopjes gebruiken.. Ik heb er helemaal nooit last van.

daveke
Forum-lid

daveke 09 apr 2007 15:38

Quote: Origineel geplaatst door LVGH op 06 April 2007
Quote: Origineel geplaatst door Nelis op 06 April 2007

Dan kun je beter andere oordopjes gebruiken.. Ik heb er helemaal nooit last van.

Sony in-ears, Ipod Nano en dan het liefst van die Jekyll & Hyde beats
Science of Performance!

Plaats reactie