Fietsbroek
Quoten: Origineel geplaatst door vrouwke op 20 April 2007
Tja, een rode broek Mij zul je er ook niet in vinden hoor!
Mij wel (althans, rood met zwart...)
EN laat het nu net een man zijn die begon te klagen dat rood slecht afkleedt toen bekend werd dat er veel rood in onze broeken zou komen te zitten
~live fast, die young ~
-
vivopdefiets
- Forum-lid
Wie heeft nog een goeie tip voor een fietsbroek die niet doorschijnt en lekker zit!? En ook nog betaalbaar is (40 - 80) Veel broekjes zijn doorzichtig wanneer de zon erop schijnt als je op de fiets zit, helaas.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
vivopdefiets
- Forum-lid
doorzichtig is misschien beetje overdreven gezegd hoor!. Waar ik last van heb is bij m'n agu en nike broekje (toch kwaliteit, zitten verder ook prima) vooral op de strech plekken op m'n billen de zon doorschijnt, bij felle zon. Op een dag als vandaag is niets zichtbaar. Ben maar een beetje pietluttig... .
-
inkiepinkie
- Forum-lid
Draag je wel de juiste maat?
Een passende, niet versleten fietsbroek van kwaliteit schijnt echt niet door. En zoals je al aangeeft, Agu en Nike zijn toch van een goede kwaliteit (al halen ze het natuurlijk niet bij Assos!)
Een passende, niet versleten fietsbroek van kwaliteit schijnt echt niet door. En zoals je al aangeeft, Agu en Nike zijn toch van een goede kwaliteit (al halen ze het natuurlijk niet bij Assos!)
-
vivopdefiets
- Forum-lid
Assos is inderdaad prachtig! Wel een hele investering, maar dan heb je wel wat.
(Ben sinds kort aangemeld voor 't forum en vind erg het leuk te zien dat er ook vele actieve vrouwen zijn hier en buiten op de fiets! Is er ook een speciaal dames-stel-je-voor item geplaatst ergens? )
(Ben sinds kort aangemeld voor 't forum en vind erg het leuk te zien dat er ook vele actieve vrouwen zijn hier en buiten op de fiets! Is er ook een speciaal dames-stel-je-voor item geplaatst ergens? )
-
vivopdefiets
- Forum-lid
Da's goed nieuws!
- daniel1975
- Forum-lid HC
[quote="Monique"] schijnt volgens mij ook niet door. [/quote]
Tuurlijk zeggen wij altijd dat ie absoluut niet doorschijnt....
Tuurlijk zeggen wij altijd dat ie absoluut niet doorschijnt....
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!