Fiets maat(jes) omg. Groningen
Ik heb me samen met een aantal maten ingeschreven voor de 160 km. En nu we het toch over het noorden hebben: Ride for the Roses is dit jaar in Groningen. Ik ga met m'n werk meedoen met een bedrijventeam, we doen de 100 km.
Weet iemand waarom het de ene keer wel lukt om een link goed te plaatsen en de andere keer niet? Bij mijn bovenstaande post lukt het niet, terwijl ik hetzelfde doe als in mijn bericht daar weer boven en daar lukt het wel.
Ik laat de Ride for the Roses aan me voorbijgaan. Ik heb een paar jaar geleden meegedaan. Het was zo intens druk, en iedereen (vooral van die lui op hun koga uit begin jaren negentig die net zo slecht onderhouden is als hun conditie) die vonden dat de snelheidsbeperking van 30km p/u niet voor hen gold, zat maar te dringen en te doen. Eerst zag ik al een vriend van me in de bocht liggen nadat hij onderuit was gereden door een 'VIP'. Toen iemand plotseling hard remde (in een peloton van ene paar duizend man!!) was er voor mij geen houden meer aan. Fiets beschadigt, en ikzelf helemaal open. Dit jaar laat ik het mooi schieten. Ik maak mijn geld wel over en rij dan lekker zelf een tochtje op die dag!
Sorry voor de kick van zo'n oud onderwerp maar als het aanbod nog steeds staat fiets ik graag een keer mee.
Woon zelf in Groningen ben 23 jaar en sinds vorig jaar aan het fietsen geslagen. Fiets nu meestal alleen door gebrek aan fietsgezelschap.
Ik ben ook zeer benieuwd naar anderen hun trainingsmethoden, schema's en verhalen. Wil zelf graag serieuzer worden met fietsen.
Groeten,
Steffen.
Woon zelf in Groningen ben 23 jaar en sinds vorig jaar aan het fietsen geslagen. Fiets nu meestal alleen door gebrek aan fietsgezelschap.
Ik ben ook zeer benieuwd naar anderen hun trainingsmethoden, schema's en verhalen. Wil zelf graag serieuzer worden met fietsen.
Groeten,
Steffen.
hey piet,
ja fiets gezellig een keertje mee! meld je ook even in het noord-nederland forumtocht topic. wanneer kun je komende week?
ja fiets gezellig een keertje mee! meld je ook even in het noord-nederland forumtocht topic. wanneer kun je komende week?
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
Mijn naam is Steffen by the way. Ik kan de hele week wel.
Wat is jullie niveau? Ik fiets nog niet behoorlijk hard namelijk.
Begin net een beetje met de hartslagmeter te experimenteren.
Groeten,
Steffen.
Wat is jullie niveau? Ik fiets nog niet behoorlijk hard namelijk.
Begin net een beetje met de hartslagmeter te experimenteren.
Groeten,
Steffen.
niveau maakt niet zo veel uit, valt aan te passen namelijk! had je zin in een lange tocht? wat dacht je van woensdag?
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.
Ja woensdag is goed.
Wat is een lange toch bij jullie? Op een doordeweekse avond fiets ik vaak 2 uurtjes. Ik werk wel de hele dag dus kan 's avonds. Laat horen, ik ben erbij.
Groeten,
Steffen.
Wat is een lange toch bij jullie? Op een doordeweekse avond fiets ik vaak 2 uurtjes. Ik werk wel de hele dag dus kan 's avonds. Laat horen, ik ben erbij.
Groeten,
Steffen.