Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Continental zadeltasjes
-
storck_lover
- Forum-lid
Ik had je vanmorgen een mail gestuurd, maar wellicht heb je die niet gelezen? Ik zou graag twee conti zadeltasjes willen hebben.
Ooit op een Cannondale super Six
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Meegeleverd bandje is net te klein voor een Vista.
Maar ik haalde mijn tasje bij de FM en die gaf me gratis een lang ventiel mee.
Maar ik haalde mijn tasje bij de FM en die gaf me gratis een lang ventiel mee.
Toevallig nog zo'n tasje op overschot?
Je mag me anders mailen op karel.c@telenet.be
Je mag me anders mailen op karel.c@telenet.be
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
De Duitsers zijn traag, als ik dinsdag nog niets binnen heb ga ik ze eens een mailtje sturen. Ik denk dat de zadeltasjes incl envelop net over de 250 gram heen gaan, dus dan zouden de verzendkosten 2,20 worden (bij meerdere tasjes 2,64). De tasjes zijn 5,80 per stuk. Laat ik er dan maar 8,50 voor maken, want ik moet ook nog even enveloppen halen. Alleen even kijken hoe ik m'n bankgegevens bij iedereen bekend maak.
Ger Hermans ook, daar kosten ze nog iets minder dan bij Presto.
Trouwens, Duitsers traag? Als ik iets bestel bij bike-components.de heb ik het meestal binnen 5 dagen op de mat...
Trouwens, Duitsers traag? Als ik iets bestel bij bike-components.de heb ik het meestal binnen 5 dagen op de mat...
Jongens, wat is dit? Iemand iets laten bestellen en dan gaan klagen dat de bestelling te lang duurt en diegene die moeite voor je doet ervan beschuldigen dat hij niets bestelt heeft, bestel dan zelf....
Uit eerste hand weet ik dat hij de tasjes direct besteld heeft toen hij zei dat hij ze zou bestellen. Echter had deze dame hier een campagnolo sluitring nodig met een levertijd van ruim een week welke bij die bestelling in zat. Inmiddels is dit binnen (en ja hier heeft hij een paar keer achteraan gebeld omdat het wel erg lang duurde) en wordt de bestelling bezorgd. Dus nog een beetje geduld??
Uit eerste hand weet ik dat hij de tasjes direct besteld heeft toen hij zei dat hij ze zou bestellen. Echter had deze dame hier een campagnolo sluitring nodig met een levertijd van ruim een week welke bij die bestelling in zat. Inmiddels is dit binnen (en ja hier heeft hij een paar keer achteraan gebeld omdat het wel erg lang duurde) en wordt de bestelling bezorgd. Dus nog een beetje geduld??
~live fast, die young ~
[quote="havana"]Ger Hermans ook, daar kosten ze nog iets minder dan bij Presto.
Trouwens, Duitsers traag? Als ik iets bestel bij bike components heb ik het meestal binnen 5 dagen op de mat...[/quote]
Ja, maar je hoeft er niet vanuit tegaan dat Bike Components een grote hoeveelheid zadeltasjes op voorraad heeft.
Trouwens, Duitsers traag? Als ik iets bestel bij bike components heb ik het meestal binnen 5 dagen op de mat...[/quote]
Ja, maar je hoeft er niet vanuit tegaan dat Bike Components een grote hoeveelheid zadeltasjes op voorraad heeft.
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)