Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

nieuwe doping rubriek

luna
Forum-lid
Berichten: 428
Lid geworden op: 21 jun 2005 14:26

luna 15 aug 2007 12:32

ik vind het ook een beetje overdreven om een apart doping topic te maken,
maar zoals verschillende mensen al aangaven is het ook onoverzichtelijk om alles te verwijzen naar tour 2007.
ik denk als er niet spastisch gereageerd wordt op nieuwe topics over doping dat er niks aan de hand is, als iets niet meer actueel is verdwijnt het vanzelf, en als het wel interessant is om over te discussieren blijft het actief.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 15 aug 2007 12:43

ONGELOOFLIJK! Waarom denk je dat er een subforum "Forum beheer" bestaat? Waarom is doping niet meer interessant als het in 1 topic staat? In alle topics die jullie steeds openen staat niets nieuws, enkel worden er een paar andere namen in het gebruikelijk blabla verhaaltje zonder enige feiten ingevuld. Als ik hier voor zou stellen om alle wielen in 1 rubriek te stoppen (waar 't op slaat weet ik niet) dan krijg ik iedereen over me heen, reken maar dat ze 't wel lezen. Ik heb in de topic titel nog doping staan, ik zou toch wel verwachten dat dat de aandacht zou trekken van de vaste kliek "dopingliefhebber".
Als je denkt dat alleen de moderators zich ergeren aan het oeverloze gezeur over doping van sommige dan heb je het mis, van diverse forum bezoekers krijg ik precies hetzelfde te horen. Over doping willen de meeste best wel discussieren, maar dan moet 't wel inhoud hebben en niet topics vol met insinuaties zijn zonder een enkel hard feit of zinnig woord.

Ik (en niet alleen ik) krijg ernstig de indruk dat je hier alleen maar komt om overal een beetje tegen aan te schoppen en herrie te maken.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

thecollector
Forum-lid
Berichten: 29
Lid geworden op: 08 aug 2007 13:08

thecollector 15 aug 2007 15:24

[quote="Amclassic-fan"]ONGELOOFLIJK! Waarom denk je dat er een subforum "Forum beheer" bestaat? Waarom is doping niet meer interessant als het in 1 topic staat? In alle topics die jullie steeds openen staat niets nieuws, enkel worden er een paar andere namen in het gebruikelijk blabla verhaaltje zonder enige feiten ingevuld. Als ik hier voor zou stellen om alle wielen in 1 rubriek te stoppen (waar 't op slaat weet ik niet) dan krijg ik iedereen over me heen, reken maar dat ze 't wel lezen. Ik heb in de topic titel nog doping staan, ik zou toch wel verwachten dat dat de aandacht zou trekken van de vaste kliek "dopingliefhebber".
Als je denkt dat alleen de moderators zich ergeren aan het oeverloze gezeur over doping van sommige dan heb je het mis, van diverse forum bezoekers krijg ik precies hetzelfde te horen. Over doping willen de meeste best wel discussieren, maar dan moet 't wel inhoud hebben en niet topics vol met insinuaties zijn zonder een enkel hard feit of zinnig woord.

Ik (en niet alleen ik) krijg ernstig de indruk dat je hier alleen maar komt om overal een beetje tegen aan te schoppen en herrie te maken.[/quote]

Geachte hr. classic

Vanwaar deze rancune.

Ik heb er lang over na gedacht alvorens een reactie te geven maar vind dat je nu toch wel iets te ver gaat.

1. Ik ben net als daniel van mening dat er geen aparte doping hoofdrubriek noodzakelijk is. Deze rubriek zou alleen tijdens het seizoen actueel zijn
Ik vindt alleen wel dat er onder het wielrennen plaats is voor meer dan de nu aanwezige topics over doping. Dit om te voorkomen dat de topics door elkaar gaan lopen zoals hier ook al genoemd is.
Als de geopende topics niet meer actueel zijn verdwijnen ze vanzelf weer
Maar dat kan perfect onder de hoofdrubriek wielrennen

2. even persoonlijk ik weet niet wat voor roze bril en/of plaat je voor je hoofd hebt maar de beschuldiging dat we in de doping kwestie maar van alles roepen zonder feiten stoort mij zeer.
Net zo als jij geen inzage hebt in doping dossiers hebben wij dat ook niet, echter op een paar mensen na lepelen hier de meeste toch de feiten van het afgelopen jaar op.
Het gaat me te ver om ze hier nog allemaal te noemen maar wil ze in een persoonlijke mail best nog weleens op noemen.

3. Dat je vindt dat wij die niet veel posten alleen hier zijn om de sport te besmeuren dat heb je dat in mijn geval ook mis.
Ten tijde van mijn verblijf in het revalidatie centrum (1996) was er een jonge 22 jarige amateur renner die een hersenbloeding had gehad. Op dat moment had ik andere zaken aan mijn hoofd waardoor ik daar niet bij stil stond.
Achteraf is het wel een stuk logischer waarom hij op zo'n jonge leeftijd een hersenbloeding heeft gehad.

Luister ik geloof echt dat jij schoon rijdt. Ik heb zelf een vriend die amateur is geweest en schoon was/is. En heeft zelf ook nooit gezien dat iemand gebruikte.
Maar er zijn de afgelopen honderd jaar in de wielersport teveel dingen gebeurd om nu volmondig te kunnen volhouden dat wij "doping sensatie beluste spammers" collectief uit onze nek lullen.
Dat zal zelfs jij moeten beamen als je eerlijk bent.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37976
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 15 aug 2007 17:25

[quote="dutchflandrien"]

jullie wisten ook niet hoe vlug je deze topic moest verwijderen uit de rubriek wielrennen en zo vlug mogelijk in forumbeheer wegstoppen zodat de meeste leden deze discussie ontgaat. Want de meeste leden kijken nooit onder forumbeheer. zou anders al meer positieve reacties hebben.
[/quote]

DF, jammer dat je met dit argument reageert, want hiermee diskwalificeer je jezelf behoorlijk. Inhoudelijke discussies over het forum worden in dit onderdeel gevoerd, dat weet je zelf ook. En vrijwel iedereen opent het forum via "nieuwe onderwerpen" en dan komt dit vanzelf naar boven.
Less is bore

thecollector
Forum-lid
Berichten: 29
Lid geworden op: 08 aug 2007 13:08

thecollector 15 aug 2007 18:06

[quote="Daniel1975"][quote="dutchflandrien"]

jullie wisten ook niet hoe vlug je deze topic moest verwijderen uit de rubriek wielrennen en zo vlug mogelijk in forumbeheer wegstoppen zodat de meeste leden deze discussie ontgaat. Want de meeste leden kijken nooit onder forumbeheer. zou anders al meer positieve reacties hebben.
[/quote]

DF, jammer dat je met dit argument reageert, want hiermee diskwalificeer je jezelf behoorlijk. Inhoudelijke discussies over het forum worden in dit onderdeel gevoerd, dat weet je zelf ook. En vrijwel iedereen opent het forum via "nieuwe onderwerpen" en dan komt dit vanzelf naar boven.
[/quote]

Hoewel ik het onderwerp eerst ook niet kon vinden ben ik het wel met je eens.
Dit hoort hier thuis.
Echter als je DF een veeg uit de pan geeft voor zijn gedane uitspraken dan ben ik van mening dat je mede forum beheerder een zelfde tik verdiend.
Het is immers hij die ons steeds verwijt dat wij een stelletje malloten zijn die beter in cafe kun gaan lullen over doping omdat er toch niets zinvols uit komt.

Vind je het gek dat je dan op een gegeven moment mensen tegen de haren instrijkt. Dan kun je deze reacties verwachten.

dutchflandrien
Forum-lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 06 nov 2004 12:26

dutchflandrien 15 aug 2007 18:06

[quote="Amclassic-fan"]ONGELOOFLIJK! Waarom denk je dat er een subforum "Forum beheer" bestaat? Waarom is doping niet meer interessant als het in 1 topic staat? In alle topics die jullie steeds openen staat niets nieuws, enkel worden er een paar andere namen in het gebruikelijk blabla verhaaltje zonder enige feiten ingevuld. Als ik hier voor zou stellen om alle wielen in 1 rubriek te stoppen (waar 't op slaat weet ik niet) dan krijg ik iedereen over me heen, reken maar dat ze 't wel lezen. Ik heb in de topic titel nog doping staan, ik zou toch wel verwachten dat dat de aandacht zou trekken van de vaste kliek "dopingliefhebber".
Als je denkt dat alleen de moderators zich ergeren aan het oeverloze gezeur over doping van sommige dan heb je het mis, van diverse forum bezoekers krijg ik precies hetzelfde te horen. Over doping willen de meeste best wel discussieren, maar dan moet 't wel inhoud hebben en niet topics vol met insinuaties zijn zonder een enkel hard feit of zinnig woord.

Ik (en niet alleen ik) krijg ernstig de indruk dat je hier alleen maar komt om overal een beetje tegen aan te schoppen en herrie te maken.[/quote]

als je als moderator hier rondneust op het forum, dan zul je zien dat ik reactie's plaats in meerdere topics met een diversiteit aan onderwerpen. jouw reacties op sommige post vind ik trouwens moderator ontwaardigend, en ik vraag mij dan ook serieus af of jij uberhaubt wel geschikt bent om dit werk te doen.

deze topic is mede ontstaan door jouw impulsieve moderator beslissingen om topics zomaar zonder een neutrale, deftige reden, zonder enige uitleg, behalve je eigen mening dan te sluiten. dat amclassic fan alles omtrend doping maar grote onzin vind is hier door jouw eigen post's op het forum maar al te duidelijk gebleken. Je laat dat dan meestal ook blijken door grof uit de hoek te komen of over de spelling te beginnen.

ik (en niet aleen ik) krijg ernstig de indruk dat jij niet objectief kunt modereren
RIDLEY the speed weapon

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 15 aug 2007 18:42

Het is maar hoe je grof noemt, ik heb nooit iemand uitgescholden. Kom eens met een lijst met topics die "zonder een neutrale, deftige reden, zonder enige uitleg" opslot zijn gegooid. Volgens mij zetten alle moderators er altijd een uitleg neer, mis je de uitleg dan kan je toch gewoon een PM sturen naar de desbetreffende mod?

Ik ben volgens mij al meer dan 2 jaar hier moderator, een aantal keer heb ik een aanvaring met iemand gehad. Ik ben altijd netjes gebleven ondanks dat ik voor van alles en nog wat ben uitgescholden en zelfs bedreigt ben. De redactie staat volledig achter de besluiten die door de moderators zijn genomen. Edwin (fotograaf van fiets) staat volledig achter het dicht gooien van de wildgroei aan dopingtopics rondom de Tour. Dus wordt er echt wel wat meer nagedacht over wat er wordt gedaan dan wat jij denkt.

Je gebruikt wel een opvallende woordkeuze als je zegt dat ik meestal grof uit hoek kom en over spelling begin. Ik ben benieuwd hoe je bij die meestal kwam...
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

dutchflandrien
Forum-lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 06 nov 2004 12:26

dutchflandrien 15 aug 2007 19:20

Je gebruikt wel een opvallende woordkeuze als je zegt dat ik meestal grof uit hoek kom en over spelling begin. Ik ben benieuwd hoe je bij die meestal kwam... [/quote]

wil ook niet zeggen dat je altijd grof bent. in een gewone topic kun je ook wel normaal reageren, soms zelfs zeer nuttig en zinvol. maar in de voor jou nutteloze topic's en post ga je wel scheef uit de bocht
RIDLEY the speed weapon

thecollector
Forum-lid
Berichten: 29
Lid geworden op: 08 aug 2007 13:08

thecollector 15 aug 2007 19:28

Hr. classic
Grof betekent niet alleen uitschelden. Het kan ook beledigen zijn.
En in het geval van doping topics doe je nog al eens boute uitspraken over het intelligentie niveau van de topic starters of schrijvers. En in het verleden heb je ook wel eens commentaar gehad over de spelling als de discussie niet meer op feiten door je gewonnen kon worden. Maar i.p.v. persoonlijk gescheld en gejammer zou ik graag terug naar het onderwerp grijpen en vragen wat je inhoudelijke antwoord is op bovenstaande suggesties
groet
The Collector

paashaas
Forum-lid
Berichten: 607
Lid geworden op: 05 aug 2005 22:53

paashaas 15 aug 2007 21:16

[quote="Amclassic-fan"]Edwin (fotograaf van fiets) staat volledig achter het dicht gooien van de wildgroei aan dopingtopics rondom de Tour. Dus wordt er echt wel wat meer nagedacht over wat er wordt gedaan dan wat jij denkt.[/quote]

Los van deze bijna ontaardende discussie zou ik toch even ontopic willen reageren.

Komaan, tof voor je dat de fotograaf je steunt, maar zie je er echt geen problemen in het feit dat (zoals ik eerder aanhaalde) pakweg Vino wordt betrapt, en dat er 5 dagen later sommigen nog over Vino praten terwijl anderen het over de sportieve prestaties van die dag willen hebben.

gerardo
Forum-lid
Berichten: 755
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:07
Locatie: Zuid-Holland
Contact

gerardo 15 aug 2007 23:34

Jammer dat deze discussie ontaard in een persoonlijke discussie! De Moderators hebben de mogelijkheid het e.e.a aan discussies en topic's samen te voegen voor de overzichttelijkheid. Daarom is een aparte dopingdrubriek zo gek nog niet. Daar kan iedereen meediscussiëren over doping die daar behoefte aan heeft. Indien er geen aparte dopingrubriek wordt opgestart bestaat de kans dat we bij iedere topic "off topic " gaan en over nieuwe dopingsproblematiekl gaan discussiëren!

Tevens vind ik dat we ten alle tijden elkaar moeten en elkaar mening moeten respecteren ondanks het feit dat de meningen volledig uit elkaar lopen!

Dus respect voor de moderators en een vriendelijk vraag aan de moderators om niet te hoog op het paard te gaan zitten!

Dan blijven we op een mooie en constuctieve wijze met elkaar in gesprek. En daar hebben we allemaal wat aan. Amen!
Gerardo

dutchflandrien
Forum-lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 06 nov 2004 12:26

dutchflandrien 16 aug 2007 10:48

ik blijf pleiten voor een eigen doping rubriek.

je zult een overzichtelijke lijst van topics omtrent doping creeren. dit kunnen topic's zijn over actuele zaken, maar ook topic's over b.v de wetenschappelijke zaak enz.

het is niet eerlijk om zo'n groot onderwerp in een enkele topic weg te stoppen. het is gewoon niet werkbaar zoals door anderen al gezegd. doping topic's die niet actueel of intressant meer zijn vallen automatisch weg. De moderators kunnen de orde en netheid gemakkelijk bewaren, net zoals bij de andere rubrieken. dit wil echter wel niet zeggen dat ze te pas en te onpas topic's moeten sluiten omdat het stuit tegen hun eigen mening. Er wordt wel eens onzinnige dingen gezegd, maar vat dat dan op als humor. zo moet ik wel eens lachen bij bepaalde uitspraken van deelnemers, terwijl andere daar heftig op reageren.

doping hoort bij de wielersport. en dat is niet onze schuld.
RIDLEY the speed weapon

Plaats reactie