Hulp bij demonteren ketting
Zo'n kettingwasstraatje heb ik ook maar ik vind het helemaal niks. Een snelschakel werkt veel beter vind ik.
Ik sluit mij aan bij Havana. Het "kettingwasstraatje" duwt het vuil juist verder tussen de schakels, echt schoon wordt het dus niet. Het uiterlijk ziet er misschien wel blinkend uit, maar al het fijne vuil zit nog tussen de schakeltjes hetgeen resulteert in meer slijtage i.p.v. minder (zoals je wilt).
Ik gebruik zelf een KMC ketting met KMC snelsluiting. Deze werken prima. Elke andere compatibele snelsluiting is uiteraard ook prima.
Succes!
Ik gebruik zelf een KMC ketting met KMC snelsluiting. Deze werken prima. Elke andere compatibele snelsluiting is uiteraard ook prima.
Succes!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik vind een kettingwasstraatje prima werken, beetje autoshampoo erin (onverdund). Eventjes rond draaien en dan met water spoelen tot de boel niet meer gaat schuimen. De ketting loopt hierdoor niet volledig droog, maar is wel mooi schoon. Je kan hem zo op de schakels pakken zonder vieze vingers te krijgen.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ja en met de druk van een compressor blaas je ook nog je vet uit de onderdelen zoals pion en je trapas .
Want de werkdruk is ongeveer 6 bar ,die komt bijna overal in dus de kans dat je stofkeringen eraan geloven is groter dan bij het schoonmaken met een vloeistof.
Want de werkdruk is ongeveer 6 bar ,die komt bijna overal in dus de kans dat je stofkeringen eraan geloven is groter dan bij het schoonmaken met een vloeistof.
cornelli racing cycles Uden