Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Proloog Eneco

pinguin
Forum-lid

pinguin 24 aug 2007 11:50

Zondag zou ik graag eens een kijkje gaan nemen aan de start in Maldegem.
Weet iemand waar de team-vrachtwagens en bussen zullen staan? De markt van Maldegem is wellicht te klein om dat allemaal te 'huisvesten'.

Kun je bij een kleinere Protour-wedstrijd zoals deze Eneco-tour gemakkelijk bij de bussen, mecaniciens, renners, etc...? Sommigen zijn misschien al eens gaan kijken gisteren of eergisteren.
No pain, no game!

dutchflandrien
Forum-lid

dutchflandrien 24 aug 2007 13:04

SuperGrover1 schreef:ja, klopt een Boonen bril, hahahahaha

inderdaad, :D

alsof den blaas uit balen de enigste is. hoor liever iets van leukemans, vansummeren, gardeyn, de vocht, enz,enz,
RIDLEY the speed weapon

intersantos
Forum-lid

intersantos 24 aug 2007 15:51

dutchflandrien schreef:
SuperGrover1 schreef:ja, klopt een Boonen bril, hahahahaha

inderdaad, :D

alsof den blaas uit balen de enigste is. hoor liever iets van leukemans, vansummeren, gardeyn, de vocht, enz,enz,

Blijf me er over verbazen dat, de sinds jaren beste, succesvolste en meest getallenteerde Belgische wielrenner, steeds maar weer onderuit gehaald wordt....

Supergrover
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Supergrover 25 aug 2007 04:12

Blijf me er over verbazen dat, de sinds jaren beste, succesvolste en meest getallenteerde Belgische wielrenner, steeds maar weer onderuit gehaald wordt....
[/quote]

Ik haal TomTommeke niet onderuit hoor, ik vind alleen de aandacht voor hem vaak erg overdreven...
Maar dat geldt voor meer journaille, als Thomas Dekker een keer goed rijdt is hij gelijk Neerlands Tourhoop in bange dagen en Ciolek heeft een paar ritten gewonnen, vervolgens hoor je bijna niemand meer over Hushovd, Zabel of Petacchi.
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Plaats reactie