Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.
-
daniel1975
- Forum-lid HC
daniel1975
23 aug 2007 20:57
[quote="Monique"]Mijn fm vertelde mij eens serieus dat hij geen sexy fietsen verkocht
Mo
was dissapointed[/quote]
Had zeker geen Pinarello in het assortiment?

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
speric
- Forum-lid HC
speric
23 aug 2007 23:08
alleen scott denk ik ..
-
wouterf
- Forum-lid
wouterf
23 aug 2007 23:10
[quote="SpEric"]alleen scott denk ik ..[/quote]
Whatch your steps!

-
daniel1975
- Forum-lid HC
daniel1975
23 aug 2007 23:17
[quote="SpEric"]alleen scott denk ik ..[/quote]

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
meca1
- Forum-lid
meca1
24 aug 2007 21:04
Beste fm is deze maat geschikt voor mij, tuurlijk dat zie ik zoal als je erlangs staat. Yep, het was een 56 terwijl ik een 60 nodig heb!!!!! Nadat ik hem vroeg als dat toevallig geen problemen ging opleveren zei hij doodleuk maarnee wat is nu 4 cm.
-
seger
- Forum-lid
seger
03 sep 2007 13:32
[quote="meca1"]Beste fm is deze maat geschikt voor mij, tuurlijk dat zie ik zoal als je erlangs staat. Yep, het was een 56 terwijl ik een 60 nodig heb!!!!! Nadat ik hem vroeg als dat toevallig geen problemen ging opleveren zei hij doodleuk maarnee wat is nu 4 cm.[/quote]
Ik had een keer dezelfde situatie. Ik ging een racefiets kopen. FM: "We zullen eerst even opmeten welke maat je moet hebben." Even later:" je hebt een 57 nodig" En dat terwijl ik 2.01m lang ben...
Ander "mooi" verhaal: ik breng mijn fiets naar de fietsenmaker voor een reparatie en laat de pomp erop zitten. Paar dagen later ga ik hem weer ophalen om er thuis achter te komen dat de pomp verdwenen is. De FM wist overigens van niks...
Pijn is zwakte die het lichaam verlaat...
-
diogenes
- Forum-lid
diogenes
03 sep 2007 14:13
Bedoelen jullie deze fiets?
Link
Even on topic: ik heb een keer een FM meegemaakt, die geen Campa kransafnemer had en er toen een Shimano op zette en deze er met een moker in sloeg. Dat was mijn laatste bezoek aan deze FM.
Diogenes
Velgenfluisteraar
Florezido
-
trickoutxtc3
- Forum-lid
trickoutxtc3
04 sep 2007 21:21
deze
owjah nu zie ik het.......op die Reba worldcup zit idd een dikke kras op rechter onderpoot.....! tja ik doe niks aan de prijs , ik steek hem zo wel ff in een nieuwe fiets dat valt toch niet op!!!
ander plak ik er nieuwe stickers op en gewoon wat lager joh, ziet niemand dan!!!
en deze!!!!
die garmin gps, is die ook uitgerust met verlichting?
uuuuuh dat kan ik vanaf hier niet zien........ (tja hij stond er ook 10mtr vanaf)
en als klap op de vuurpijl.......
een shimano 180mm schijf centerlock heb je die toevallig liggen???
uuuh nee wel een 18cm..... maar daar heb je dus niets aan, ik kan ze wel bestellen!!!!
rara wie o wie zal het zijn , ze zijn gevestigd in arnhem en elst...... en het begint met een M en eindicht op ANTEL
damn wat een hopeloze gevallen
betaal in het vervolg liever wat meer!!!!
A.D.I.D.A.S
(jonathan davis)
-
oyah
- Forum-lid
oyah
05 sep 2007 15:23
Bij een lokale FM, op zoek naar een MTB voor mijn zoon van 8 jaar en 1,32m.
Komen ze aanzetten met een 26". Op mijn vraag op ze geen betere maat hebben : "Nee, een kleinere dan deze 26" MTB heb ik niet op dit moment, maar daar groeit hij in een maand of 2 wel naartoe ..." Uit een raar soort beleefdheid toch nog even blijven staan en geprobeerd.
Ik kon hem op gang duwen en daarna weer opvangen voor hij omviel, hij is daar bijna door de etalageruit heen gereden. Totaal geen controle over dat veel te grote ding.
Dank U, omdraaien en wegwezen. Tot nooit weer ziens, lutser.
Fiets... ook eens 11 speed!
-
fausto
- Forum-lid
fausto
20 sep 2007 14:21
In Avondetappe meldde een van de mechaniciens dat hij bij een tijdrit in regen de banden op wat minder spanning zette om valpartijen te voorkomen.
Dat is heel dom! Door een lagere spanning wordt het contactvlak tussen band en weg groter en ontstaat er makkelijker een waterfilmpje tussen band en wegdek. De kans op onderuitglijden in de bocht wordt daardoor dus groter in plaats van kleiner.
Dus, bij regen: band zo hard mogelijk oppompen!
Evenwicht is het antwoord op alle vragen.
-
bushwankaz
- Forum-lid
bushwankaz
20 sep 2007 14:40
[quote="fausto"]In Avondetappe meldde een van de mechaniciens dat hij bij een tijdrit in regen de banden op wat minder spanning zette om valpartijen te voorkomen.
Dat is heel dom! Door een lagere spanning wordt het contactvlak tussen band en weg groter en ontstaat er makkelijker een waterfilmpje tussen band en wegdek. De kans op onderuitglijden in de bocht wordt daardoor dus groter in plaats van kleiner.
Dus, bij regen: band zo hard mogelijk oppompen![/quote]
Met wedstrijden in de regen gaat er bij mij ook minder lucht in. Heb nog nooit meegemaakt dat er juist meer lucht in de banden gedaan wordt!