Opera Site
-
colnagofreak
- Forum-lid HC
Mogen dan misschien broertjes of zusjes
van elkaar zijn, maar ik vind Opera veel mooiere en exclusievere fietsen afleveren dan Pinarello. Het zijn de kleine details.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Op het oog een indrukwekkende fiets, maar ik vind het eerlijk gezegd een kakafonie aan logo's en andere opsmuk die om aandacht schreeuwt, waardoor de aandacht van het frame wordt afgeleid. Jouw Pina vind ik dan ook mooier 
-
colnagofreak
- Forum-lid HC
LVGH schreef:Op het oog een indrukwekkende fiets, maar ik vind het eerlijk gezegd een kakafonie aan logo's en andere opsmuk die om aandacht schreeuwt, waardoor de aandacht van het frame wordt afgeleid. Jouw Pina vind ik dan ook mooier
Waarschijnlijk bedoel je de bestickering op de wielen, dat had inderdaad mijn keuze ook niet geweest.
-
leonardofp
- Forum-lid
Inmiddels is mijn fietsje ook al een jaartje ouder, maar ik vind zijn design nog steeds hedendaags...
http://img398.imageshack.us/slideshow/p ... 26vif.smil
http://img398.imageshack.us/slideshow/p ... 26vif.smil
Fatta in Italia
Ik krijg bij het zien van een opera toch altijd een beetje het Lexus/toyota gevoel. Het blijft toch een beetje een gepimpte pina vind ik. Men neme een Pina frame, we noemen het sjiek, spuiten hem sjiek en dan kunnen we er nog meer geld voor vragen!
KTM Revelator Alto Exonic
KTM Scarp Master
KTM Scarp Master
- daniel1975
- Forum-lid HC
Verschil bij Lexus was dat ze ECHT iets toevoegden en verbeterden. Bij Opera is dat in mijn ogen niet gelukt en kies ik voor the real thing.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
leonardofp
- Forum-lid
Hierin vergissen jullie zich wel een beetje. Opera is door Giovanni Pinarello opgericht als nevenmerk om veranderingen te introduceren op het vlak van design en materiaal en deze dan ook door te voeren bij Pinarello zelf. Het is dus eerder omgekeerd en Pinarello is dan de Lexus in dit geval...
Hoe dan ook, de prijzen zijn ongeveer gelijk en ik heb gekozen voor Opera omdat er naar mijn mening al teveel Pina's het straatbeeld sieren. Alhoewel ik nu wel enorm verliefd ben op de nieuwe Prince... Afwachten met wat Opera voor 2008 op de proppen komt!
Hoe dan ook, de prijzen zijn ongeveer gelijk en ik heb gekozen voor Opera omdat er naar mijn mening al teveel Pina's het straatbeeld sieren. Alhoewel ik nu wel enorm verliefd ben op de nieuwe Prince... Afwachten met wat Opera voor 2008 op de proppen komt!
Fatta in Italia
-
colnagofreak
- Forum-lid HC
Blijven dan mischien nevenmerken, vind de Opera's op dit moment toch net iets exclusiever ook al is dan volgens sommige Pina de real thing.
-
colnagofreak
- Forum-lid HC
danoontje schreef:Weet er iemand wat een Leonardo FP moet kosten???
Thanx
Adviesprijs weet ik niet, maar ik heb ze te koop zien staan van 3300 t/m 3850 euries voor een frameset.