Voor al je afspraakjes

Fietsfanaten gezocht ZH

flexje954
Forum-lid

flexje954 21 sep 2007 13:15

Zondagmiddag word er waarschijnlijk een rondje gereden in de richting van Rotterdam!! Vanaf Rotterdam is de ronde ongeveer 80 km in de richting van Schoonhoven....

Laat het je nog even weten!!

Volgens Paulusma een geweldige nazomerdag, iedereen is welkom dus meld je aan...
Flexje

steven68
Forum-lid

steven68 21 sep 2007 15:48

Rondje is: Rotterdam, Krimpen a/d Lek, Schoonhoven, Vlist, Gouda en langs de Hollandsche IJssel, via Gouderak en Ouderkerk weer richting Rotterdam.
Vòòr Gouda kan richting Den Haag gestoken worden, vrijheid blijheid.
Het leven is mooi... vanaf de fiets!

nikos
Forum-lid

nikos 22 sep 2007 19:59

route ziet er leuk uit. hoe laat en waar vandaan wilden jullie vertrekken?

flexje954
Forum-lid

flexje954 23 sep 2007 01:39

[quote="nikos"]route ziet er leuk uit. hoe laat en waar vandaan wilden jullie vertrekken?[/quote]

Voorlopig ben ik alleen met steven68. Ik heb met hem om 13:00 uur bij de Erasmusbrug in Rotterdam afgesproken. Ik fiets vanuit Voorburg. We kunnen afspreken op het Sint Jorispad/Brasserskade (bij de mac).. uiterlijk 12:15 uur, doen?
Flexje

monique
Forum-lid

monique 04 okt 2007 10:06

Gaan jullie weer een keertje afspreken toevallig?

Mo

flexje954
Forum-lid

flexje954 04 okt 2007 13:02

[quote="Monique"]Gaan jullie weer een keertje afspreken toevallig?

Mo[/quote]

Ik moet even kijken voor volgende week in het weekend of ik met een clubje kan afspreken. Komend weekend heb ik nachtdiensten en dan ligt het er maar net aan hoe laat ik wakker ben, of ik nog ga fietsen.

Volgende week heb ik het weekend late diensten en wil ik vroeg gaan..Zal kijken of ik een clubje bij elkaar kan krijgen...

Dinsdag of woensdag ga ik overdag alleen maar als je zin en tijd hebt mag je aansluiten..
Flexje

laurenss
Forum-lid

laurenss 04 okt 2007 13:40

Als het in het weekend is kan ik misschien ook mee :)
Wat voor afstand/snelheid had je in gedachten?
en wat voor rondje, ik vertrek nl uit Delft

janatwork
Forum-lid

janatwork 04 okt 2007 13:44

Ik heb ook wel weer zin om met een groepje te fietsen!

flexje954
Forum-lid

flexje954 04 okt 2007 14:43

Zo te zien is er alweer animo, gezellig!!

Zullen we afspreken zaterdag 13e, in de ochtend (kan ook zondag maar mijn voorkeur ligt op zaterdag)....zit zelf te denken aan een uur of 09:30 uur....moet zelf om 14 uur werken...

Wie weet er een leuk rondje van ongeveer 80 km.. (Janatwork; wil jij het voortouw nemen in de route?)

Flexje

hm2694
Forum-lid

hm2694 04 okt 2007 15:05

He Flexje bijgekomen van afgelopen weekend op de posbank, weer heelhuids thuisgekomen.

Vanwaar willen jullie vertrekken, ik heb wel zin om mee te fietsen. Ik kom uit 's-Gravenzande.

Eerst ongeveer 30 minuten naar Delft en dan met jullie mee moet kunnen.

Laat het even weten.

Ik heb het afgelopen weekend als leuk ervaren en zeker voor herhaling vastbaar. Moet meer bergen op rijden en dan moet het goedkomen, maar zo hard als de mannen berg op rijden dat gaat me nog niet lukken hoor.

Ik hoor het wel even, mailen mag ook HM2694@hotmail.com

Groetjes Hans (reeds in het Rabobank tenue over de posbank 30-9)
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX

flexje954
Forum-lid

flexje954 04 okt 2007 15:39

Hoi Hans,

Ik heb het afgelopen weekend genoten....Ook zaterdag heb ik gefietst op de Postbank... Ik heb veel geleerd en voor het eerst ervaren...Mijn bochtentechniek is aanzienlijk verbetert en ik heb meer controle gekregen over mijn fietsje. Ik had het voor geen goud willen missen...

Respect voor de mannen die op hun buitenblad naar boven knallen en ik maar zweten op mijn lichste verzetje hahahaha meer trainen!! maarja dat gaat vast goed komen.

Over volgend weekend...Ik denk dat het handig is om ergens langs de vliet af te spreken. Janat komt uit Leiden en Laurenss uit Delft, ik zelf zit in het midden, monique weet ik niet.

Wat de route betreft; ik heb aan Janat gevraagd of hij nog ideeen heeft en anders kan ik wel wat bedenken...Zelf heb ik de tijd tot 13:30 uur maar ik zou halverwege de route kunnen keren zodat jullie door kunnen...afhankelijk van hoeveel iedereen wil rijden..

Als er definitieve plannen zijn over hoe, waar en hoe laat zal ik je even mailen...

gr githa
Flexje

hm2694
Forum-lid

hm2694 04 okt 2007 15:50

He Githa,

goed om te horen. Ik heb ook veel geleerd:
meer trainen
minder kilos
meer bergen
meer afzien
en gewoon tot het gaatje gaan.

Ik heb net even in mijn agenda gekeken. Ik moet denk ik verstrek laten gaan, maar moet even thuis overleggen. Mijn meisje moet dan werken die 2 dagen en ik ben thuis met 2 jongens (kan ik natuurlijk proberen mee tenemen 1 in een buggy en de andere op een fietsje met 12 inch wielen) maar dat komt niet goed denk ik. Mogelijk dat ik ze dan even kan droppen bij mijn ouders of schoonouders.

Mail maar gewoon dan reageer ik op tijd of ik mee ga of niet

Mogelijk komende weken nog een keer een dagje op de utrechtse heuvelrug fietsen, zitten ook genoeg bergen die ik kan proberen op te rijden.

Ik rijd op de 39x19, 39x21 of 39x23 naar boven maar inderdaad die mannen kunnen er wat van, maar de dames die meerijden reden ook niet verkeerd zeg, dat hield ik al niet bij. maar goed de komende maanden veel oefenen en dan komt het goed.

Winter doortrainer, goed materiaal heb ik, juiste kleding aanschaffen en dan kunnen het hele jaar door fietsen volgens mij

We houden contact
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX

Plaats reactie