Vraag hier naar het door jou gezochte onderdeel of bike.

MTB gezocht

Einstein
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Einstein 26 sep 2007 11:18

Krachttraining doe ik al 2 x in de week, fiets jij door als het regent in weekend? Ik wil graag mijn conditie op pijl houden vandaar een Tacx.
Liefst bijf ik ook door fietsen maar met het weer maakt het zo moeilijk.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

nelis
Forum-lid

nelis 26 sep 2007 11:20

Ik heb je een PB gestuurd.
STEVENS SCF 2 ULTEGRA

Einstein
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Einstein 26 sep 2007 11:27

Krachttraining doe ik al 2 x in de week, fiets jij dan door als het regent in weekend? Ik wil graag mijn conditie op pijl houden vandaar een Tacx.
Liefst blijf ik ook door fietsen maar met dit weer wordt het moeilijk.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

berts.
Forum-lid

berts. 15 dec 2007 23:57

Ik heb mijn MTB op marktplaats staan, ik heb deze voornamelijk op de straat gebruikt en hiervoor ook aangepast (casette, wielen en banden). Mocht je nog interresse hebben, hierbij de tekst: (vraagprijs is 945,- euro). Even zoeken op marktplaats voor de foto's.

Zeer lichte 21,5 inch GIANT MTB, aluminium frame XTC870 (1,4 kg) met veel nieuwe top onderdelen:
DT Swiss wielen 240S naaf, XR4.1d velg 32 Sapim spaken, wielen zijn nieuw (2006 met rekening)
XT-snelspanners (2006 met rekening)
Model 2007 Avid Juicy 5 schijfremmen voor & achter met 185 mm schijven (2006 met rekening & boekje)
Magura/Rond luchtgeveerde vork, type O24U (O2 for You) (ca. 1,5 kg) met boekje en pomp. Geen luchtlekkages perfect af te stellen op gewicht en soort ondergrond (vering en demping)
XT voor- & achterderailleurs met LX-shifters (vernieuwd)
LX-Crank Hollowtech II (lagers buiten het frame en trapas vast aan crank)
Middelblad op crank vervangen door TA-Specialtites (geen chain suck wat wel optreedt bij shimano kettingblad)
Ultegra 12-23 cassette voor op de weg
Nieuwe XT 12-32 cassette met ketting voor MTB-en
2 sets banden, Michelin 1.4 inch vouwband voor de weg en Continental 2.1 inch vouwband voor bos/veld
PRO XLT stuur en zadel- & stuurpen. Ritchey WCS foam handvatten

verkoop zonder pedalen Met de fiets zijn nooit wedstrijden gefietst, ik heb hem voornamelijk gebruikt voor het winterseizoen op de straat en af en toe en ATB-tocht. De reden van verkoop is dat ik een herniaoperatie heb ondergaan en voor mijn gezondheid/veiligheid niet meer ga ATB-en.

Livio Livius
Forum-lid HC

Livio Livius 16 dec 2007 00:04

[quote="Bert S."]Ik heb mijn MTB op marktplaats staan, ik heb deze voornamelijk op de straat gebruikt en hiervoor ook aangepast (casette, wielen en banden). Mocht je nog interresse hebben, hierbij de tekst: (vraagprijs is 945,- euro). Even zoeken op marktplaats voor de foto's.

Zeer lichte 21,5 inch GIANT MTB, aluminium frame XTC870 (1,4 kg) met veel nieuwe top onderdelen:
DT Swiss wielen 240S naaf, XR4.1d velg 32 Sapim spaken, wielen zijn nieuw (2006 met rekening)
XT-snelspanners (2006 met rekening)
Model 2007 Avid Juicy 5 schijfremmen voor & achter met 185 mm schijven (2006 met rekening & boekje)
Magura/Rond luchtgeveerde vork, type O24U (O2 for You) (ca. 1,5 kg) met boekje en pomp. Geen luchtlekkages perfect af te stellen op gewicht en soort ondergrond (vering en demping)
XT voor- & achterderailleurs met LX-shifters (vernieuwd)
LX-Crank Hollowtech II (lagers buiten het frame en trapas vast aan crank)
Middelblad op crank vervangen door TA-Specialtites (geen chain suck wat wel optreedt bij shimano kettingblad)
Ultegra 12-23 cassette voor op de weg
Nieuwe XT 12-32 cassette met ketting voor MTB-en
2 sets banden, Michelin 1.4 inch vouwband voor de weg en Continental 2.1 inch vouwband voor bos/veld
PRO XLT stuur en zadel- & stuurpen. Ritchey WCS foam handvatten

verkoop zonder pedalen Met de fiets zijn nooit wedstrijden gefietst, ik heb hem voornamelijk gebruikt voor het winterseizoen op de straat en af en toe en ATB-tocht. De reden van verkoop is dat ik een herniaoperatie heb ondergaan en voor mijn gezondheid/veiligheid niet meer ga ATB-en. [/quote]

Deze is origineel, ipv onder de rubriek "Te koop aangeboden" in de rubriek "Te koop gevraagd"!
What makes the boat go faster?

Plaats reactie